GalantWeb

odstrihnuti EGR ventilu

Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Benytrans, neměl bys fotku,kam jsi ten filtřík napojil?


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
EGR ventil jsem odpojil, jelikož mi zasíral moji pracně vyčištěnou klapku, žádný nárůst ani pokles spotřeby se nekonal, žádný nárůst ani pokles výkonu se nekonal, žádné sklidnění motoru se nekonalo... Prostě jsem chtěl mít čistou klapku se kterou jsou aspoň ve starších generacích docela problémy, a kdo říká že ty problémy nemá, tak jen neví jak má správně ta klapka fungovat... Výfuk mám černej já i všichni okolo mě, tudíž si myslím že výfukové plyny jsou prostě špinavé a tudíž je v čisté klapce nechci, oddechový filtřík mám na odvětrávání vedoucí z víka ventilů do sání před klapkou, zatím mi nevystřelil, občas zkusím jestli je průchozí profouknutím. EGR ventil je si myslím jen k zlosti, je to ten samý případ jako filtr pevných částic, který kromě snížení emisí motoru jen škodí... Jo a co s emisemi??? Auto bylo oficiálně na emisích a prošlo s odpojeným EGR ventilem, možná proto, že při volnoběhu a při plnym knedlu je zavřený jak tu bylo řečeno...

a jak to vypadá ve válcí v open loop režimu,když si odpojil ten EGR?


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Předpokládám, že stejně jako před odpojením, dle toho co si říkal... Říkal si, že EGR může snížit spotřebu, předpokládám, že asi nespálenym benzínem, kterej vrátí zpět do sání??? Tudíž se v režimu open loop, kde by s s něčím takovým mapy počitaly stane jen to, že směs bude o něco malinko chudší a tím malinko myslím opravdu malinko, asi tolik, že si myslím, že v těch mapách to ani zanesený není, stejně tak jako nepočítají mapy s něčím takovým jako že ti jde další odvětrávání z víka ventilů (vzduch nezměřený přes váhu) jen do jednoho ze čtyř válců...
« Poslední změna: 20.10.2010 - 20:45:33 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Foto filtříku... příma napojený na hadičku z víka ventilů a to co vede do sání zaslepený...
http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/owners/full/12469_746_filtr2.jpg
Ale lepší a elegantnější řešení je odlučovač oleje, ale o tom toho máš všude na internetu plno...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
PĚKNÝ, DÍKY, ASPON TEN MUJ NÁK VYUŽIJU.


Offline Pepe

to je opět ta stejná písnička,..nikdo z nich neví,co se v motoru v open loop režimu děje. Kdy dochází k ochuzeni AFR..
Výsledky zvýšené emise a spotřeba paliva v ekonomické oblasti zátěže. Nikdo si nestěžoval.. jistě,protože nikdo nic neměřil..


To blazen : něco pro tebe -----Galant 2.0 l    r.1998   benzin 95 + 40% E85
« Poslední změna: 20.10.2010 - 21:50:21 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
napiš k tomu EVO scan trošku víc.. tohle mi nic moc neříká... at se v tom trošku umím orientovat


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
taky možnost?????   cituji........ mam vyresene podomacku. Jako oil catch tank mi slouzi palivovy filtr na favorita za 19Kc-rozrizl jsem tu hadicku co se vraci pred klapku, dal tam ten filtr a hotovo. Prumer hadicky na to presne pasuje, filtr je odzkousen, ze i po 10 000km sel krasne profouknout bez nejakeho odporu a olej to zachyti vyborne, ale pro jistotu pri kazde vymene oleje dam novy.

 
« Poslední změna: 22.10.2010 - 00:51:11 od robb »


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Taky si myslím, funguje totiž trošku jinak než třeba klasickej skleněnej palivovej filtr z Avie, ten už má konstrukci podobnou jako oil catch tank...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
dík za návod k Evo scan,kouknu na to ve volné chvíli.

kdyby někdo chtěl mám tu OCC a je mi nahovno,nechám ho za pár korun.

tady vidíte,že EGR vám sání nezasírá,ale zasírá vám sání něco,co je po smrti,když to pouští olej..


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
je to tento,když ho budeš chtít,něco mi nabídni


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Pepe

Blázen ten OCCza pětikilo?
Ale včetně poštovného . :D :angel: :angel:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
vydřiduchu pepepepepeeee  ^_^ hele 500kč + pošt a dostaneš i ty hydra co jsi chtěl.


Offline Pepe

 :mellow: Slušný kšeft  -_- -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
tak mě ty hydra sou nahovno a pošlu je přijednom..už jsem je našel


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Super, beru!Pošlu ti mail, tak se nelekej,že je to spam.
« Poslední změna: 23.10.2010 - 22:13:01 od robb »


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301