GalantWeb

Výměna čepu řízení

Offline Gary81

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 32
  • Galant 1.8 GLSi r.v. 12/1993
Máte někdo zkušenosti s výměnou čepu řízení? Pokoušel jsem se ho vyměnit, ale nějak se mi nedaří, nejdřív mi nešla uvolnit závlačka která jistí matku, asi tam byla zarezlá, po několika pokusem se mi uplně rozsdypala, a samozřejmě zbytek zůstal vevnitř, tak jsem celou matku odřízl rozbruskou, v domění, že to pak půjde lehce, ale bohužel nejde:( Ten čep je tam snad nalisovanej, zaboha ho nemůžu vytlouct:( Poradíte mi někdo jak na to? Předem Díky.


Offline Pepe

 Část náboje , ve kterém je uřízlej čep musíš naklepat užší hranou kladiva, to pro zvěčšení průměru
díry ve které vězí čep. A pak požij dlouhý nástavec Goly na vyražení.  :undecided: :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
no nám nepomohla tenkrát ani gola ani kladívko ale autogen.... to je jen perlička....taky to má nalítáno přes 300oookm..... a nebylo na nic šáhnuto....ted už je to jinak....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
no nám nepomohla tenkrát ani gola ani kladívko ale autogen.... to je jen perlička....taky to má nalítáno přes 300oookm..... a nebylo na nic šáhnuto....ted už je to jinak....

Moje řeč, když nepomůže kladivo, pomůže větší kladivo,a když ani to ne, tak autogen je jistota !
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Jokl

Bavíte se o banánu? Rameno řízení spodní zadní zakřivené, tedy ne přední? To jde rozebrat? Tedy čep a ten krucánek? Prodává se to jen jako celek. Takže se dá vyměnit jen čep, kterej z toho původního dostanu silou? A ten čep se dá pořídit kde? Tam pasuje třeba ten z rovného ramene? NIPPARTS rameno cca 2,9tis á to je nářez a mlátí mi oba přední, takže díky moc za radu zda s tím máte faktohektolitrické zkušenosti! Jokl  :worried:


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
žádný čep na ramenu nejde vyměnit, vše je jeden celek. Jediný co jde je čep řízení a některý silenbloky.


Offline tomasssr

jj, ty ramena se musí koupit celý,ted sem je měnil obě (6 tis) a ještě jedno přední ( plus kuláky) a tlumiče k tomu abych měl jistotu že to nebude bouchat a klepat a vono ejhle, vyjedu z garáže přez nájezd a mrd! zas tam něco mydlilo! takze sme hledali a hledali ale všechno bylo ok,až pak sem skusil zabrat pákou za levou pružinu a ta začala jakoby poskakovat a vydávat takovej praskající zvuk, takže tam asi špatně sedla( jak se měnil tlumič), no hlavně doufám že to bude ono!  :undecided:  :undecided:  :undecided:  :anz:
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline ivovik

Tak len dufaj,drzim palce ze to budes mat len v tom :)...
Mne nieco klepalo na lavej strane a traslo auto,dal som vymenit vsetky ramena na oboch stranach,tycky riadenia a capy,predne loziska + geometria a 48000sk v haaji (cca 35000 KC)Vsetko original diely.chlapik mi doviezol auto po dvoch dnoch a hovori,vsetko je ok,ale auto stale trasie a ze som stratil z dlhsej poloosi nejake vyvazenie.bol som v servise mitsu a mozem menit este homok.klb na poloos na vodicovej strane,kedze repliku mi nezohnali tak ma bude stat 9610 sk.Dufam ze to bude v tom lebo ked zainvestujem zase do niecoho takeho a neprestane to trasenie tak....Ked ma to auto neprivedie do hrobu tak na manko urcite :D :undecided:
Chcem sa spytat,ci ma poloos nejake vyvazenie a ako to moze vyzerat...


Offline Drak

Na delší poloose většinou bývá vyvažovací prstenec. Je zhruba v polovině poloosy
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline ivovik

Aha,ten prstenec tam vraj nemam,ale ten chalan z mitsu mi hovoril ze to trasie kvoli tomu homoklbu...tak uz fakt neviem.


Offline Drak

Koukal jsem do katalogu a to vyvážení je součástí hřídele poloosy, tak to bude asi ten kloub
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Gary81

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 32
  • Galant 1.8 GLSi r.v. 12/1993
Díky za rady, čep už mám vyměněný, chtělo to pořádnou ránu a byl venku, už byl sice v háje, ale vůli to má v řízení stejně, tak budu hledat dál co s tím. Akorát jsem si říkal kdybych ho náhodou měnil i na druhé straně, tak tam dám origoš, koupil jsem ho od JC AUTO, a zjistil jsem že je závit co jde do tyče řízení je o něco kratší, a navíc je mi tam závlačka k ničemu, protože druhá čast čepu je zase o něco delší, ono to sice neva, když je to tam nalisovaný, ale jistota je jistota.


Offline Bulman01

 :mellow:Taky mi něco stále klepalo na pravé přední straně.Nové ramena a tlumiče a dělalo to pořád.A nakonec to dělal brzdič.Prostě prasklý spodní vodící čep.Ještě že ten spodní!!!Od té doby mám pokoj.
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Pepe

Díky za rady, čep už mám vyměněný, chtělo to pořádnou ránu a byl venku, už byl sice v háje, ale vůli to má v řízení stejně, tak budu hledat dál co s tím. Akorát jsem si říkal kdybych ho náhodou měnil i na druhé straně, tak tam dám origoš, koupil jsem ho od JC AUTO, a zjistil jsem že je závit co jde do tyče řízení je o něco kratší, a navíc je mi tam závlačka k ničemu, protože druhá čast čepu je zase o něco delší, ono to sice neva, když je to tam nalisovaný, ale jistota je jistota.
K problému vůle na řízení :Zjistil jsem totéž a po prohlídce workshom manualu je nutné vyměnit tyčku řízení s kloubem , našroubováno do tyče hřebenu. Samotná tyčka Nipparts 1000,-kč .  Číslo dílu Ni J4845017 :undecided: :D
« Poslední změna: 24.10.2008 - 20:16:17 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Ahoj, na stránkách AUTOMATEJCEK se prodává samostatně čep ramene..říkáte, že to nejde vyměnit, tak proč to prodávají??
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily/autodily/cep-ramene/J25004/
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Drak

Vyměnit jde jen čep horního "U" ramena na kterej se čep samostatně prodává. U spodních ramen se čepy vyměnit nedají.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Figo29

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 99
Ja teda nevim ale cepy s gumama v ramenou sem normalne menil a ty kulovy cepy taky.O tom ze by to nesloi vymenit nevim.


Offline Drak

kulový čep řízení vyměníš, čep v horním ramenu taky viz odkaz http://www.automatejcek.cz/nahradni-dily/autodily/cep-ramene/J25004/
čepy ve spodních ramenou v domácích, či garážových podmínkách hodně těžko. Dají se repasovat a dělá to třeba autonagano
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Zdar všichni, potrěboval bych radu,začalo mi na předku něco vrzat ,ale jenom v zatáčkách nebo když přejíždím ten široký retardér/přechod pro chodce/, dělá to zvuky jako kdybych měl něco uvolněnýho, tak jsem vlez pod auto a nic jsem tam nenašel,sundal jsem kola a tyčí zkoušel všelijak někde páčit a ticho, tak jsem kola zas nandal a jak klečím u toho levýho a držím ho v poloze tři čtvrtě na tři a při zamknutým volantu s ním zkouším hýbat doleva a doprava , tak to klape a má to vuli asi 3mm,tak se chci optat, je to ten čep od tyče řízení v háji?


Offline koty

buď čep a nebo ta tyč řízení, je to táhlo a nakonci je kloubek je to schované v manžtě ,je lepší mít auto na heveru a  někdo ať ti hejbe s kolama ty si chytneš tu tyč a čep do ruky a ucitíš to kde je vůle mě to jen bouchne ,když vlítnu v zatáčce do díry a to kolo se vyklá ,jinak to není drahý tu tyč a čep mám koupený od mayle a víc jak obojí 1000 ,- nestojí ,jen pak musíš jít na geo až to vyměníš. -_-
V6 forever
Mitsubishi Galant '98 winter edition 2.5 V6