Ak motor buble, tak to je pravdepodobne poškodený tesniaci krúžok na jednom valci (poznám s vlastnej skúsenosti). Skús naštartovať a otvoriť viečko pre olej, či ti odtiaľ nejde vzduch pod väčším tlakom, ako je normálne. Niektorý ma teraz možno ukameňujú, ale ak tesniaci krúžok prepustí tlak, kde sa asi tak ten vzduch dostane? Predsa do olejovej vane a odiať hore do odvetrania ventilov. Nevravím, že je to zaručene ono, ale ja som to už zažil dva krát, z toho raz na svojom aute. Ozaj.... za tie tlaky.... Ak nezistíš hodnotu tlakov (niečo okolo 9 a 10), tak aspoň odsleduj, či sú na všetkých valcoch rovnaké. Veľké rozdiely=nerovnomerný chod, väčšie opotrebovanie a tiež to značí, že ten motor si už niečo užil. Nemusí to hneď znamenať prasknutý tesniaci krúžok, môže to byť aj podfúknutým ventilom. Ale z toho bublania si myslím skôr to prvé. A to nastavenie klapky sprav, ale bublanie to neodstráni. Prasknuté tesnenie by to tiež mohlo byť.