GalantWeb

OLEJ 2.5 6V 24V

Host · 36 · 10652

Modyk

  • Host
Čus lidi potřebuji poradit co do Galanta 2.5 6V 24V za olej.


Offline Drak

patří tam olej API klasifikace SG a vyší a cca 4,3 litru (podle velikosti filtru). Viskozitu tam dej tu samou, co tam máš teď. okud nevíš co tam je, použil bych proplachovací olej a pak 10W40
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline cuhan

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 40
  • Galant 2.5i v6 24v '98
Dej tam Castrol 5w40.
Mitsubishi Galant 2.5i V6 24V '98


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
5W40 je celkem málo. Má tam být 10W40 nebo 15W40


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
5W40 neni potreba 10W40 u nas bohate staci, na leto bych tam klidne soupnul 15W40 jak rika Begy.
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Modyk

  • Host
Díky za rady. Už jsem tam dal 5W-40 Valvoline


Offline cuhan

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 40
  • Galant 2.5i v6 24v '98
Od novoty do moji v6ky se dával olej castrol 5w-40 .Když jsem to auto kupoval tak jsem hned měnil olej a chtěl tam dát 10w-40 v Mitsubishi mi řekli že do v6 jedině 5w-40 tak nevím proč bych tam dával jiný.
Mitsubishi Galant 2.5i V6 24V '98


Offline Drak

ono 5W-40 je tak dobrý na zimu a nebo do podnebí, kde teplota nepřekročí 20° v létě
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
Když už bych laboroval s číslama, tak bych chápal význam v 10W50 nebo 60. Ale u 60 je trochu problém udržet teplotu oleje v optimální provozní, která je tady dost vysoko. resp. jak pro koho  :evil:
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline Pepe

Od novoty do moji v6ky se dával olej castrol 5w-40 .Když jsem to auto kupoval tak jsem hned měnil olej a chtěl tam dát 10w-40 v Mitsubishi mi řekli že do v6 jedině 5w-40 tak nevím proč bych tam dával jiný.
5W-40 Fullsyntetic oil- proč tam lejete plnou syntetiku a po kolika km ji měníte. To je olej ve vašem režimu na
50 000 km. :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline cuhan

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 40
  • Galant 2.5i v6 24v '98
Nevím po kolika km se mění plná ale kdyby se měnila po 50 tis.km tak bych to měnil tak za 7let a výměnu musíš provádět podle ujetých km nebo po dvou letech.Ale příští výměnu tam dám 10w-40
Mitsubishi Galant 2.5i V6 24V '98


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Já tam mám 5W-40 a puvodně sem si myslel že mi cvakaj hydroštely ale je tam pořád a výměna klimky cvakání odstranila tak sem ho tam nechal ale přemýšlel sem o 10W-40 a samo že SHEEL ale to je na každým....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Alik

taky davam do V6 10W40 :mellow:
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Shimi

  • Galant Kombi, 2,5 6V 24V 165 PS, r.v. 1999
  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 15
Taky pouzivam Castrol 5W40 - plnou syntetiku a bez problemu.
Mitsubishi Galant Kombi, 2,5 6V 24V 165 PS, r.v. 1999


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
shimi: taky se dočkáš :D
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline BAD

taky davam do V6 10W40 :mellow:
já tam mám 0W30  :D přímo od výrobce doporučenej na naše klima
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Alik

já tam mám 0W30  :D přímo od výrobce doporučenej na naše klima
 



njn muj motor je proti tomu tvojemu je nic!!!! :D :D :D
ale je pravda ze v praci davame do tech nemeckych motoru 0W3O
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline Pepe

 



njn muj motor je proti tomu tvojemu je nic!!!! :D :D :D
ale je pravda ze v praci davame do tech nemeckych motoru 0W3O
Jak jinak- co jiného tam dát:Plně syntetické motorové oleje
Syntetické základní oleje tvoří základ pro motorové oleje se zřetelně zlepšenými vlastnostmi. Plně syntetické motorové oleje jsou použitelné v benzinových i dieselových motorech a nabízejí optimální ochranu proti opotřebení, velmi dobrý rozvod oleje při studených startech, lehkoběžné vlastnosti a výtečnou čistotu motoru.  Obzvláště doporučené jsou pro dlouhé intervaly výměny oleje. Typické viskozity jsou: 0W-30, 0W-40, 5W-40.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline BAD

 



njn muj motor je proti tomu tvojemu je nic!!!! :D :D :D
ale je pravda ze v praci davame do tech nemeckych motoru 0W3O
do sigmy jsem lil 5w40 a v pohodě, najel jsem na něj skoro 1500 km než se zase zadřela  -_-
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline David K

Mozna blba otazka, ale pri pouziti proplachovaciho oleje, se nechava stary filtr nebo uz se pouzije novy?