Co si myslite o
ombreho metode?
Vypouštěcí zátka je v nejnižším bodě světlého profilu motoru:-).
Asi by ses měl napoprvé někomu dívat přes rameno.
Taky je dobrý si před vypuštěním povolit dolévací víčko nebo povytáhnout rysku. Dále je dobré 20-30 minut od vypuštění počkat až motor vychladne, než tam naleješ studený olej. Pokud ti nepůjde povolit filtr, pomůže starý kožený pásek, navlečený na filtr a protažený přes sponu proti směru hodinových ručiček tak, aby spona a pásek po obvodu filtru šly "do tahu."
Než našroubuješ nový filtr, nalij do něj olej (cca 2/3 filtru).
A rada "nad zlato:" při výměně zkus (nemusíš) vypustit olej, vyšroubovat filtr, dát místo něj uřízlou PET láhev, nastartovat a cca 5 vteřin nechat volně běžet. Ne, motor se nezadře, ani nepoškodí, je stále celý pokryt olejem, který těch pár vteřin bez záběru hravě umaže. Ale ten jetel co z toho vyleze stojí za to. Je tam nahromaděno všechno, co zůstává mezi čerpadlem a filtrem a rok od roku se to hromadí a spodem nevyteče. Pokud nevěříte, vyzkoušejte. POdle množství to může degradovat nový olej.
Patentovaný způsob...
Tisíce děkovných dopisů...