GalantWeb

OLEJ 2.5 6V 24V

Host · 36 · 10633

Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Tiež som mal vo V6 5w40 :worried: aa prešiel som na 10w40  :D čo s atýka preplachu ....filter ostáva starý  :P
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji



Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
já mám tedy spíš rčení že je lepší použít obyčejný olej ale dělat častěji výměnu, než drahou syntetiku a točit tam pak humus zbytečně dlouho.

ono nejde jen o degradaci oleje ale taky jeho čistotu


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
já mám tedy spíš rčení že je lepší použít obyčejný olej ale dělat častěji výměnu, než drahou syntetiku a točit tam pak humus zbytečně dlouho.

ono nejde jen o degradaci oleje ale taky jeho čistotu


........................ ....AMEN................ ................
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline David K

Jeste jedna otazka k tomu oleji. Menite podlozku u sroubu na vypousteni oleje? Jaky ma kdyz tak rozmer?


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
5w40 a pohoda..ale klido 10w40... 10w50 a 60 je pro Včkového galanta nesmysl


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Jeste jedna otazka k tomu oleji. Menite podlozku u sroubu na vypousteni oleje? Jaky ma kdyz tak rozmer?
Ak ju máš už ako šalát tak ju vymeň , ja som ju nemenil a je dobre ale nebola ako šalát :D
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline David K

Co si myslite o ombreho metode?

Vypouštěcí zátka je v nejnižším bodě světlého profilu motoru:-).
Asi by ses měl napoprvé někomu dívat přes rameno.
Taky je dobrý si před vypuštěním povolit dolévací víčko nebo povytáhnout rysku. Dále je dobré 20-30 minut od vypuštění počkat až motor vychladne, než tam naleješ studený olej. Pokud ti nepůjde povolit filtr, pomůže starý kožený pásek, navlečený na filtr a protažený přes sponu proti směru hodinových ručiček tak, aby spona a pásek po obvodu filtru šly "do tahu."
Než našroubuješ nový filtr, nalij do něj olej (cca 2/3 filtru).

A rada "nad zlato:" při výměně zkus (nemusíš) vypustit olej, vyšroubovat filtr, dát místo něj uřízlou PET láhev, nastartovat a cca 5 vteřin nechat volně běžet. Ne, motor se nezadře, ani nepoškodí, je stále celý pokryt olejem, který těch pár vteřin bez záběru hravě umaže. Ale ten jetel co z toho vyleze stojí za to. Je tam nahromaděno všechno, co zůstává mezi čerpadlem a filtrem a rok od roku se to hromadí a spodem nevyteče. Pokud nevěříte, vyzkoušejte. POdle množství to může degradovat nový olej.
Patentovaný způsob...
Tisíce děkovných dopisů...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
[nevím no..když sem chtěl pročistit motor na 200sx..tak sem ho jednoduše rozebral do šroubku a vyčistil do poslední matky do stříbrna,..a můžu garantovat že i po 3letech a 10 výměně oleje je motor uvnitř absolutně čistej


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
[nevím no..když sem chtěl pročistit motor na 200sx..tak sem ho jednoduše rozebral do šroubku a vyčistil do poslední matky do stříbrna,..a můžu garantovat že i po 3letech a 10 výměně oleje je motor uvnitř absolutně čistej
tak tak podme rozoberať :D :D
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Je možne aby si Galoš s engine 6A13 udržal tlak oleja aj minutu po vypnutí motora? včera mi to urobil :big grin:....vypol som motor ale kontrolka na olej po otočení kluča nesvietila :( ..... a po minúte zasvietila :D  teraz to je ok nerobí to , ale otázka pre mna je že prečo sa to stalo ?Či to nieje nejaká chyba? Stalo sa to niekomu ? Alebo som mal len zlý kontak žiarovočky ? alebo alebo neviem olej mal nalietane 3000 km ale pre istotu som motor prepláchol a nalial tam nový  :kiss:

no Dr. teraz mi povedzte robiť si z toho hlavu či nie :roll: ?

Ináč soráč že som to dal sem ale nechcem otvárať novu tému ked tuna to tak beží.......DAKUJEM
« Poslední změna: 19.07.2008 - 00:34:32 od swiftt »
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Pepe

Myslim si , že motor by měl po doběhu tlak oleje na krátkou dobu držet. Je to dáno lícováním dílů motoru. ^_^ Horší by bylo ,kdyby nezhasl vůbec.To byl by problem  :'(. Zatím bych si z toho  :'( těžkou hlavu nedělal -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
To pepe: tohto nazoru som aj ja ja len že až minúta ? ale kašlem asi nato lebo je to ok .... tak díkes
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline David K

Jaky by jste mi doporucili olejovy filtr? Uz mam teda objednany FRAM PH 5317, ale premyslim o tom, ze "prvni" olej vymenim po mensim poctu najetych kilometru.


Offline ada4

Na 6A12 bych ja pouzil bud nejakyho Bosche nebo od Nipparts, podle me je to od vsech vyrobsu hodne podobny, stoji to vsechno kolem 130,-, pocitam, ze to na 6A13 bude podobny, ne-li stejny.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Emp

Tak ja mam do galose(6A13) od vyrobce Castrol SLX Professional 5W30... Kazdej tam mame neco jinyho :).
Mitsubishi Galant 2.5 V6-24