GalantWeb

řízení motoru

Offline Bulman01

 :worried:  Zdarec všichni!Dneska jsem nechal udělat diagnostiku a hlásí to kod 62 tož su s teho jelen.Nevíte co to može znamenat? Aj si to možu přečíst,ale angličtina néni moje hoby.  :P Tak moc prosím napište nekdo co to je a když tak aj co stím mám udělat.Dík moc  :mellow: jo a mám V6 24v 2,5 4ws 4wd  R.V.1996
« Poslední změna: 22.08.2007 - 18:39:31 od Bulman01 »
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Pepe

 Měl by to být -řídící motor dvojitého ventilu- code 62
Podle všeho se jedná o ventil , který v závislosti na otáčkách rozděluje sací potrubí
na krátkou větev nebo dlouhou. -citace AutoData
 Napětí 5V- motor  ,odpor 20-30ohmů
« Poslední změna: 22.08.2007 - 20:40:20 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Bulman01

 :mellow:  Díky Pepe.Takže je to ten motorek na pravé straně sání ?Jak nastavit Přesnou polohu klapek?  :worried:To už je snad poslední věc kterou musím opravit a je to v cajku. :D
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Bulman01

 :D  Tož už sem to spravil.Centrální mozek lidstva už nehlásí nic  :mellow:.Ale muj problém to nevyřešilo.Motor stále cuká při rozjezdu a akceleraci .Problémy to delá cca.do 2500-3000ot. pak se probere a jede jak čert.Mám nové svíčky,káble,filtry ,z klapky se dá jíst e dál už opravdu nevím co s tím. .ř.j. nehlásí nic. Cívky jsou ok ,Vše přeměřeno Alles in ordnung. :'(
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
taky jsem kdysi měl V6 a motor šel mizerně na volnoběh. Vyměnil jsem svíce, kabely sání jsem měl rozebraný do šroubku a nic. Nový majitel pak koupil opět nový svíce a kabely a najednou byl klid.
Jinak mě napadá co vstřiky? čidlo klepání? Jaký svíce a kabely jsi tam dal?


Offline Bulman01

No někdo předemnou tam dal obyčejné BOSCH  ,já sem dal taky,ale platinové a žádná změna.Ani náznak zlepšení .Pak kabely FACET a nic .Tlaky taky v poho,rozvody ok. :'( Benzin pumpa taky dává co má dávat.No su z teho v pr.... .
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Pepe

:mellow:  Díky Pepe.Takže je to ten motorek na pravé straně sání ?Jak nastavit Přesnou polohu klapek?  :worried:To už je snad poslední věc kterou musím opravit a je to v cajku. :D
Je mi líto ale není to o klapce- cituji Workshop- Selenoid určuje, které sací potrubí se používá pro vstup vzduchu do motoru. V závislosti na otáčkách motoru se vybírá dlouhé nebo krátké vstupní rozvětvené potrubí nebo jejich kombinace.  Tolik citace pro Fail code 62-  elektro W-shop pod č. 153
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
hmm BOSCH jsem do tý V6 dal zrovna taky a byly na...... Do těchle motorů patří jednoznačně NGK nebo Denso.
Mišák je na svíce háklivej jako blázen, jen se mě nezdá že by to mělo až takový špatný vliv jak popisuješ. Chybka bude zřejmě ještě někde jinde
co nějaký podtlak?


Offline Bulman01

 :worried: zdarec tak všechno ok,je to čidlo klepání.Ted mám další problém .Hlásí to kod 11.Nevím co to je.Tak kdo víte prosím napište."co nejdříve"Díky :mellow:
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Drak

11 je lamda sonda
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Lambda ale spolehlivě rozsvítí kontolku check angine


Offline Bulman01

 Rozsvítil se mi engine a cca. po ujetí 10km zhasnul.Po příjezdu dom sem vyblikal tu lambdu.Tak nevím jestli ten problém přetrvává .To ukáže asi až reset ,že?  :mellow: Má lambda vliv na to moje škubání motoru?
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Drak

Problem by to mohlo mít na svědomí, ale může to být i něčím jiným. Jenotka cca od 4000 ot už nehledí na udaje z lamdy a jede podle nastavené mapy
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Bulman01

Aha ,takže do zhruba těch 4000 je možné že ty problémy může mít nasvědomí lamda?Ta se dá přeměřit ,ne?
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Drak

přeměřit se to da, na výstupu z lamdy musíš naměřit napětí 0 - 1V.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Bulman01

zdarec tak můj problém stále přetrvává .Prostě to do těch 2500-3000 jako by to špatně pálilo.Už jsem zkusil opravdu všechno.Nemůže na to mět vliv třeba dírka ve výfuku ? Jednotka mi zase hlásí 62 a z toho jsem taky na palicu.Víte někdo kde to čidlo k té klapce (dlouhé , krátké sání)je?Foto nebo tak by pomohlo. :worried:
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline Drak

tady mš aspon obrazek kde to hledat. kabely jdou mezi hlavama a občas jsou vyhříty.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Bob

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 120
Na lambda sondu bych se rozhodně zaměřil, v zimě jsem ji taky měnil a dělalo mě to přesně to co popisuješ, motor škubal a "check engine" se mě rozsvěcoval a po 10km opět zhasnul, kód chyby byl 11 a po čase už "check engine" svítil stále a opravdu to jelo příšerně i volnoběh kolísal a cukal s motorem.
Galant 1.8 GLSi 1995 93kW/126HP, Brno
Škoda Superb 2.8 V6 142kW/193HP


Offline Pepe

tady mš aspon obrazek kde to hledat. kabely jdou mezi hlavama a občas jsou vyhříty.
Draku dík za ten obrázek, ve W-shopu mám jeho foto - toho motorku-ale ne umístění.  ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001