Nazdar majstri a doktori,
poprosim Vas o fundovany prispevok, pribudlo mi totiz dalsich 90 000 km cize musim riesit obvykle veci ako rozvody, olej a filter v AT a zapalovacie SVIECKY. Ohladom tych sviecok sa chcem spytat odbornikov, ci je nutne dat klasiku NGK PFR6G-11 /ktore su dost drahe/ alebo uz mame na trhu aj nejaky iny platinovy ekvivalent s intervalom vymeny 90 000km. Co sa tyka rozvodov, bol by som vdacny keby sa nasiel cloviecik ktory mi poradi serioznu firmu alebo mechanika, ktory dokaze vymenu kompletnych rozvodov zvladnut /remene, kladky, tlmic vibracii a vodne cerpalo/, v Bratislave a okolí.
Co sa tyka vymeny oleja a filtra v AT, musel som to zvladnut sam, kedze vsetci "specialisti" s bombastickymi strankami na webe utekali odo mna ako od moru /alebo Fica ??
)/. Nikto sa neodvazil zobrat za to zodpovednost /samozrejme od autorizovaneho Mitsu servisu, ktory chcel za pracu asi tolko ako pol novej prevodovky/. Takze som to zrealizoval sam presne podla manualu a cuduj sa svete, vsetko funguje a vsetko je OK, dokonca tá AT ktora uz trosku blbla (olej bol trosku hnedy) ide ako nová.
Dakujem za odpovede.