GalantWeb

Pohasinani svetel....

Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
U sveho galanta rv.98 jsem si vsiml ze pri volnobehu pohasinaji svetla... jde to poznat treba i na ventilatoru kdyz ho dam naplno tak na volnobeh taky pohasne.... Meril jsem altik a na volnobeh dobiji 14,1V...Nevite proc tak kolisa el??


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Startuje ti dobře? Nemáš slabou nebo vybitou baterku?


Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
Startuje v pohode.... ma 14,3V kdyz ji zmerim rano ale ma jen 40Ah


Kamenožrout

  • Host
40 Ah. je tak na Favouše nebo 120L. Tam totiž je jen motor  -_- Měl bys tam dát aspon 65 nebo 75.  :D
Protože když sečteš čerpadlo,cívku,všecny světla,radio,ventilátor chladiče+ topení,okna,tak součtem toho všeho máš odběr jako prase ! A to 40 Ah neutáhne.
Já tam mám 80 Ah  :D Jinak ti to dobíjí v pohodě mě tam leze 14,40 do ohřátí a po ohřátí 14,20


Offline Pepe

U sveho galanta rv.98 jsem si vsiml ze pri volnobehu pohasinaji svetla... jde to poznat treba i na ventilatoru kdyz ho dam naplno tak na volnobeh taky pohasne.... Meril jsem altik a na volnobeh dobiji 14,1V...Nevite proc tak kolisa el??
Očistit kontakty baterie a kostry na karoserii- pod pojistkama u motoru + výměna baterie min. 65Ah a vše bude  :laugh: :laugh: :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
mizerná kostra umí dělat fakt psí kusy. já si natáhnul nový mínus kabel z baterie přímo pod upevňovací šroub starteru a auto je jako vyměněný. Startuje jako blázen, zklidnil se chod motoru a dokonce i lehce klesla spotřeba.
skus to taky


Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
Ja jsem si rikal ze je to moc maly koblih na takove auto :-)... Tak jakou znacku baterie mi doporucite?? Koukal jsem tak predbezne na Bannerku.


Offline BAD

mizerná kostra umí dělat fakt psí kusy. já si natáhnul nový mínus kabel z baterie přímo pod upevňovací šroub starteru a auto je jako vyměněný. Startuje jako blázen, zklidnil se chod motoru a dokonce i lehce klesla spotřeba.
skus to taky
begy umí taky dělat psí kusy  -_-
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline DORIANXXL

pre GooGoo,ja som zatial dával do všetkých aut čo som mal autobaterie BOSH a no problemo.Zmeraj si aká ti nam vojde a daj tam čo z največšou kapacitou.
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
Tak jsem koupil novou baterku BOSCH bezudrzbovou 63Ah tak jsem zvedav co se zmeni :-)


Kamenožrout

  • Host
Nebudou ti pohasínat světla  :mellow:
To bude ta změna  :D
A hlavně se docela hustě blíží zima a to by ta 40Ah neutáhla, seděl bys v autě a čekal na zázrak -_-


Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
Dnes konecne jsem se odhodlal a baterku vymenil :-) Zmena je ta ze starter toci lip, kdyz se zapnou dalsi ptakoviny tak to lepe snasi, ale to pohasinani je tam mirne porad....Aby mi neodesel altik :-(( Pri zapnutych sevtlech ma po plne zahratem motoru 14 -13,9V


Offline Drak

norma je 13,8 V tak to maš dobrý.

Ted mam v autě něco jako 30Ah baterku a nic nepohasíná  :mellow:
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Machy

  • Host
Mě to pohasíná taky, baterku mam Bannerku, tuším 55Ah, ještě se mi nestalo, že by byla vytřískaná, akorát jsem ještě neměřil kolik mi dobíjí altík a nekoukal jsem na ty svorky kabelů.


Offline Ghost Buster

Tak jsem konečně našel lidi se stejným problémem. Světla mi pohasínají na volnoběh též, ventilátoru klesají otáčky. Při sepnutí světel se stlumí i osvětlení displeje ventilátoru atd.  :anz: Motor startuje bezvadně i za studena. Baterka je nedávno nová. Kontakty k baterii jsou OK.  :worried:

Tak co s tím? Prosím poraďte. Kapacita baterie to podle mě nevyřeší...

Díky moc za jakoukoliv smysluplnou odpověď...


Offline Drak

změřit, kolik dává alternátor na volnoběh. Jestli nezačne dobíjet až při vyšších otáčkách
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

 Začal bych s nákupem nových uhlíků do altíku . :undecided:
« Poslední změna: 14.10.2009 - 12:00:16 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Já mám stejný problém. Auto vždycky chytne napoprvé, ale když mám puštěné dálkové + mlhovky a vyřadím, mírně pohasnou světla, když zařadím, vše je OK. U mě to ale bude baterkou, sice je to 80Ah, ale už tam bude pěkných pár let...
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Misak

kdyz jedes, auto zije z alternatoru, kdyz chcipnes, potrebujes baterku. kdyz ti za jizdy odejde altik, zacne se brat energie z baterky. Staci to takhle?
Priklad z praxe: z posledni brtnice jsem jel na prahu, tj. cca 100km. Mel jsem zastavku na pumpe u jihlavy a pak na shellce v pruhonicich pred prahou. celou dobu auto jelo jak hodinky. Ale v pruhonicich jsem uz nenastartoval, za jizdy mi odpadl drat z baterky. Takze nehledej zradu v baterce, kdyz mas v elektrickym okruhu spousty stavy.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline hoktar

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 112
rekl bych ze kdyz uberete plyn klesnou otacky. a tim i vyrabene napeti a mozny dodavany prout do el. okruhu. cim zatez je stejna ale napajeni je slabsi. a to se ukaze tim malim pohasnutim. coz je zcela bezne.
Galant V6 2.5 24V 2000