ahoj, právě před pár dny sem měl něco podobného, jel sem vpoho 15 km zdechl auto a pak nenastartoval...baterka vyšťaavená takže sem hodinu čekal než mi někdo zastavil a svezl mě na pumpu koupit startovací káble (už třetí, ale holt sem blb a zapoměl sem si je do auta doma dát...no nenapadlo mě že se bude dít něco takového).....
no kdesi cosi, tu noc mi to udělalo ještě dvakrát, světla a vše v autě pohasínalo, při přidání plynu se to rozsvěcovalo, rádi se vypínalo.....a zjištění bylo překvapivé na druhý den......prostě jednoduše altík v prdeli....jak píšeš s tou voltáží.....
takže doporučení, začni ihned altíkem, neb totiž možná ti půjde zachránit, mě už ne protože se na něj dlouho jezdilo a tak se zkurvil (ačkoliv mi nesvítila kontrolka dobíjení)
ještě jedna věc, mě to totiž začlo dělat to, že se mi ani nerozsvítila kontrolka dobíjení....ne není to žárovkou, dnes sem namontoval altík (který pasuje z spacewagona 96 ale nikde sem ho nenašel uveden jakožto shodnou součást s galantem 91) a kontrolka fachá a vypadá že je altík ok....
sumasumárum, máš altík vprdeli.....ještě ceny.....na vrakaču mi ho dávali za 1800, borec servisák ho nabízel po repasi za 2500 a ten co sem koupil od borce co má toho spacewagona na díly ten mi ho nechtěl dát za 1000 ale za 1500 takže mě stál 1500 (bez repase samo ale z pojízdného auta)
takže snad ti to pánko helflo
...no prostě altík ti nedobíjí...elektrikář řekl že stačí nakrmit světla ale nestačí dob íjet baterku aby startovala.....
Good Luck !
PS 3 dny jsem tu sháněl na moravě nějaký díl na galanta.....je to jako hledat jehlu v kupce sena