GalantWeb

Sharkova spojka naopak...

Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
Mam obraceny problem se spojkou jako kolega Shark co tu resi o kousicek nize, mame i stejne auto. Me naopak pri seslapnuti spojkoveho pedalu vse stichne ( auto stoji na miste) kdyz pedal pustim a necham motor na volnobeh tak to od spojky ci prevodovky jemne huci ale hlavne klepe chrci nekdy je to velky hluk nekdy jemny... ale spis to dela cim je veci horko tim vetsi rachtani. Co to muze byt??


Offline Pepe

Mam obraceny problem se spojkou jako kolega Shark co tu resi o kousicek nize, mame i stejne auto. Me naopak pri seslapnuti spojkoveho pedalu vse stichne ( auto stoji na miste) kdyz pedal pustim a necham motor na volnobeh tak to od spojky ci prevodovky jemne huci ale hlavne klepe chrci nekdy je to velky hluk nekdy jemny... ale spis to dela cim je veci horko tim vetsi rachtani. Co to muze byt??
Podle popisu bych tipnul ložiska převodovky. Já je měnil před měsícem . :anz:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
To nestras, to by znamenalo vyhodit prevodovku ven a  rozpulit? Na kolik ta sranda prijde??


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
po opravě převodovky taky pátrám. zatím jsem na nic nenarazil  :mad:   jen nějaký info že za ppráci chtjí kolem 8tis. to považuju za věc z říše sci-fi....

já potřebuju vyměnit synchrony a podívat se na zpátečku


Offline Pepe

To nestras, to by znamenalo vyhodit prevodovku ven a  rozpulit? Na kolik ta sranda prijde??
Ložiska pouze origo 4200,- a práce 3000,- . Nevim kolik stojí třecí kroužky.  :worried:

三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline tomasssr

Mohl by mi někdo popsat co to jsou ty synchrony?Kde je najdu jak vypadaj,co se na nich pokazí atd..
Přišli první mrazíky a s nimi opět problémy s řazením,ráno je to děs :worried:
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
synchron jsou vpodstatě ozubený kroužky který srovnávají rychlosti otáčejících se kol v převodovce. pokud se kola otáčejí různou rychlostí tak se obvykle potkají zuby ozubených kol a to je to chrupnutí v převodovce.
časem se na synchronech oběhají - obrousí zoubky a ony pak špatně srovnávají ty rychlosti

jinak řazení se studenou převodovkou je očistec, to je fakt  :worried:  Osobně musím nechat padnout otáčky skoro k volnoběhu jinak tam rychlost bez chrupnutí nedostanu. Po pár kilometrech jízdy se to srovná
ale já už mám převodovku dost hin  :'(


Offline tomasssr

Tak to já zase musím meziplynem vyhnat otáčky a pak to tam lupnu,takže to máme naopak  :D
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
Tak jsem se konecne dostal k výmene oleje v prevodovce prisel tam od Valvoline, a vypada to ze zmena se dostavila, jeste to musim odzkouset na poradne trase kdy se vse zahreje, ael po ujeti 25km jsem zastavil nechal auto na volnobeh a poslouchal zda neco chrci huci a nic:-) Tak ze zatim to vypada OK, az na jednicku ktera jdu porad spatne radit, musim temer uplne zastavit abych ji tam dostal. Jeste mi doporucovali nejake prisady do oleje kdyby to zacalo znova chrastit, nevite nekdo neco vic o tech prisadach??


Offline tomasssr

No tak s tou jedničkou je to u těch galantů běžný,dvojka už škube a jednička tam prostě nejde :worried: slyšel sem to od víc lidí.. A když si vyměnil ten olej,tak se řazení nějak nezměnilo k lepšímu??
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline GooGoo

  • .
  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 79
  • Galant 2.0i Sport Edition
razeni zustalo porad stejny, jen us to nerachoti... Razeni mi jde pekne vsechny kvalti bez skubnuti, ci pres zuby, jen ta jednicka se dava spatne za jizdy, kdyz zastavim tak tam jde krasne.