GalantWeb

Rozvody

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ono nejde o kelly ale o značku jednotlivých dílů..kely nabízí obecně neoriginál.. od shit po lepší..


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
ono nejde o kelly ale o značku jednotlivých dílů..kely nabízí obecně neoriginál.. od shit po lepší..
To všechno beru ale proč maj tak výrazně předraženo?
Radouš


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
nemaj,servisy maj u nich 40%  slevu.. takže bych to za drahý nepvažoval..  kupovat to jen tak.. je pitomost


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Jenže já nejsem servis a servis dá zákazníkovi stejně plnou sazbu bez slevy (většinou)
Prodám ti origoš rameno za 10 000 ale že si stálej zákazník, dám ti slevu 50% ale když ho koupíš v zahraničí bude tě stát jen 3500. To sou výhody polib mi prdel  :D
Radouš


Offline Ghost Buster

Tak jsem konečně sehnal správnej klíč a dotáhnout jsem tu řemenici co to šlo (ale nebyla povolená). Nandal a napnul jsem řemen, nastartoval a byl zas venku, takže také slepá stopa :-(

Někdo nějaký další nápad? Prosím  :roll: Příští týden tam hodím novej řemen, ale pochybuju, že to pomůže.  :undecided:


Offline Drak

a máš tam řemenici s tím gumovým mezikusem, co má sloužit jako tlimič vibrací? Ten staršně rád časem spuchří a pak máš dotaženej střed řemenice, ale obvod je jak přilepenej gumovýma medvídkama :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline Ghost Buster

a máš tam řemenici s tím gumovým mezikusem, co má sloužit jako tlimič vibrací? Ten staršně rád časem spuchří a pak máš dotaženej střed řemenice, ale obvod je jak přilepenej gumovýma medvídkama :)

To zní hodně pravděpodobně! Tak řemenice jsou tam dvě za sebou, ta větší vnější (se kterou mám problém) je sešroubovaná předpokládám s tou vnitřní (k altíku) po obvodu několika šrouby, takže je dost pravděpodobný, že mezi nima bude nějakej mezikus.

Otázka zní, dá se sundat pouze ta vnější řemenice (povolením středového a obvodových šroubů), nebo musím sundat i řemen k altíku a sundat tu dvojřemenici celou abych jí mohl rozdělat. Pokud celou tak to bude problém s místem, už teď mezi řemenicí a kastlí není místo ani na samotnej řemen. Zůstane mi ta vnitřní řemenice na hřídeli, kdy vyšroubuju všechny šrouby z té vnější a sundám ji?

Díky za rady...


Offline Drak

tak takle dukladně jsem tu řemenici nepitval. Ale když povolíš ty 4 šrouby po obvodu a i šroub ve středu, měl bys ji vysoukat ven mezi podběhem a motorem. Každopádně to chce sundat oba klínové řemeny.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tak mame stejnej problem. Sundej oba remeny, zvedni auto, sundej kolo, plastovej kryt, vytoc 4 srouby na remenici, a poklepavanim nebo stahovakem ji sundej. Auto nestartuj protoze ta utrzena remenice hobluje kryt motoru a špony z neho se muzou dostat pod rozvodak. Kde sehnat levne novou remenici? Nebo ji na tvrdo zavarit? Zrovna mi nejde jak na svinu net tak nemuzu hledat nahradu
Radouš


Offline Drak

nova jedině original, protože v druhovýrobě se tu nějak neobjevuje. ještě je možnost si ji nechat u soustružníka nechat vytočit a ta pak bude věčná.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Harmonic-Balancer-Crank-Shaft-Pulley-NEW-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZModelQ3aGalantQQhashZitem35b20a545bQQitemZ230620288091QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1169wt_1165
« Poslední změna: 10.06.2011 - 18:28:18 od Yoda »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tak net už mi zas valí na plný pecky. Jelikož nemám tu gumu nijak poškozenou (jen odlepená) tak ji prostě přilepím a po prdeli. Možná to pak ještě přivařím jestli se to bude dát vařit. Nevím co je to za matroš. Jen bych potřeboval zjistit jestli má vnější část řemenice vůči vnitřní části nějaký přesah nebo jsou zároveň. Abych tu řemenici proti ostatním neměl vyosenou. Můžete mi to někdo přeměřit na zdravým kusu?
Radouš


Offline Ghost Buster

Kua Radousi, to snad není možný, já se zrovna vrátil od auta, tu řemenici nemůžu sundat, ten středovej bastard je hrozně zatuhlej :-(

Řemenici samotnou jsem už poklepáním trochu uvolnil, je to slyšet podle zvuku, ale ten středovej zmrd drží jak svině, nemám tu žádnou trubku na pořádnou páku :-(

A mám stejnej problém, ten rádoby silentblok je uvolněnej, není odlepenej, ale spuchřelej...


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Středovej šroub nepovoluj. Jen ty 4 malý. Pobouchej tu vnitřní část kladívkem ať se odrazí. Pak jednu stranu řemenice tahej k sobě a na druhou stranu od motoru ven klepej kladívkem. Jako by si ji chtěl vyklepnot ven. Případně si otáčej motorem a klepej a odáčej aklepej a otáčej a klepej a otáčej. Jde to trochu blbě dolů
Radouš


Offline Ghost Buster

OK, snažil jsem se povolit i ten středovej, ale zkusím to tedy sundat ráno bez něj, ty obvodový už jsou venku.

Na tu řemenici se zepták Mychaka, za kolik by ji byl schopnej dotlačit a dám vědět...   -_-


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Ok. Jinak kdyby si ten středovej povolil, rozhodil by sis rozvody a to by bylo nemilé
Radouš


Offline Ghost Buster

Ok. Jinak kdyby si ten středovej povolil, rozhodil by sis rozvody a to by bylo nemilé

Uf, no tak ještě že tak  -_-


Offline Drak

ale prd, když povoliš střed, tak si rozvody nerozhodíš, je tam ještě péro na klice a rozvody mají svou řemenici až za plechovým kroužkem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Stačilo by stáhnout Workshop manual a máš to před sebou . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Ghost Buster

Stačilo by stáhnout Workshop manual a máš to před sebou . :mellow:

Workshop manual jsem měl právě před sebou :-) Měl jsem notas v autě a koukal jsem na návod, i díky tomu jsem přišel na to jak uvolnit alternátor a pak sundat řemen. Ten středovej šroub se mi nepovedlo povolit, na zařazenou pětku jsem bejčil co to šlo, až se přední kola začínaly protáčet :-) Ale nedal se, neměl jsem po ruce trubku abych zabral, ale asi bych spíš utáhnul motor a protočil kola, což bych pod autem nerad zažil.  :D

Zítra zkusím vyklepnout tu řemenici a každopádně ji vyměním včetně obou řemenů, štve mě, že díky tomu budu zase tak týden až dva bez auta. No už si pomalu začínám zvykat...  :big grin: