GalantWeb

Teče olej-rada co s tim?

Offline kingz

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
Zdravim,
dneska jsem zjistil,ze me tece olej,ale vyloucil jsem ,ze to netece z podvika ventilu,ani z rozdelovace a snad ani z cidla.Tece to jako by pod rozdelovacem ,ale trochu nize,viz.fotky.Je to mozny aby to teklo z tesneni pod hlavou??
Voda neubiva nic.
1.Chci se zeptat jeste odkud by to mohlo tic?
2.Co se meni kdyz se vymenuje tesneni pod hlavou,treba jeste srouby atd?
3.Jestli se s tim da jezdit myslim 1500km,nez s tim budu neco delat?
Dikec


Offline Drak

1. bud to poteče s čidla a nebo s pod těsnění pod hlavou. Olej rád vzlíná a pro vystopování kde se bere bych důkladně umyl a odmastil a pozoroval.

2. když se mění těsnění pod hlavou, tak se šrouby nemění. Jen samotné těsnění a při té příležitosti bych se kouknul i na rozvody, který stejně musíš sundat.

3. záleží jak moc to teče a pod jakým tlakem. Jestli to jen sákne a olej moc nubývá, tak to 1500 km vydrží. Jen bych před jízdou zkontroloval hladinu oleje.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline kingz

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
Diky,
taky si myslim,ze to muze byt pod tesnenim.Jen se chci zeptat jestli to muze tect,jeste od jineho mista,nebo jsou vsechny tyto vyrianty vycerpany.Tesneni pod hlavou,nebo cidlo??
A za druhe,musi se pri vymene tesneni pod hlavou davat nove tesneni pod viko ventilu,pod vyfukove potrubi a saci potrubi?
Mnohokrat dekuji


Offline Drak

téct to může z jakéhokoliv spoje dvou dílů - víko a hlava, hlava a blok, čidlo a hlava, rozdělovač a hlava.
Těsnění mezi sáním, svodama a hlavou se mění také. Těsnění mezi víkem a hlavou podle jeho stavu. pokud je vytlačené a stvrdlé zaslouží výměnu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Severín

Ahoj, koukal jsem, že mám taky mastnej motor. Už na technický mi říkali, že tam mám kapky. Pod olejovým filtrem je taková plechová plocha a pod ní trubka a nějakej kablík. A ta plocha je zespoda zastříkaná a všude okolo. Od spodku filtru výš je to čistý. Není tam nějaká roura ze který by to mohlo pod tlakem stříkat? Ale olej mi nějak závažně neubývá. Za 10 000km dolejvám ta jednu dvě deci. Možná ani tu ne. Nemuže to třeba utíkat z převodovky?


Offline Drak

Bud ti to vzlíná kolem filtru, nebo spiš je už načatý těsnění pod vanou připadně občas i vana prorezne. Z převodovky to nebude. To by se muselo dostet i přes spojku a to bys poznal, že nejedeš a strašně to smrdí :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Severín

Dík, vím na co se zaměřit, tak já to nějak pořádně prohlídnu, až budu mít možnost nějakých nájezdů...


Offline Drak

asi by stálo za to spodek motoru pořadně odmastit a vyčistit a po čase se kouknout odkud to vzlíná
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Severín

To možná tak kartáčkem na zuby. Ale to nakonec není tak blbej nápad...


Offline Drak

koupit klasickou neekologickou ARVU a pak stačí i štětec
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Severín

Tak já to vyzkouším. Dík. Naštěstí ta plocha není nějak velká.


Offline Severín

Dám sem pár fotek, po dlouhý době mi začal zase téct olej, normálně bych to neřešil, ale už mi to po každý jízdě začíná dělat kapky na silnici a to mi vadí. Ano, budu ten motor nejdřív muset umejt, ale mrkněte na to, jestli to někdo už neřešil, že jako nejčastější příčina je něco... V servisu mi řekli, že je to asi víko ventilů, což není, protože tam je nový těsnění a je to tam suchý. Blbci.


Offline Pepe

Vezmi si zrcadlo a podívej se na motor od přepážky - uvidíš 1. víko ventilů  , na to druhé se díváš od světel . Zaolejovaná vypadá ta strana motoru od přepážky a vana pod rozvodem - to by ukazovalo na gufero kliky .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Severín

Díky, a kdyby to fakt bylo to gufero, dokážeš mi říct, kolik života mi ještě zbývá?
 Počítám, že oprava rovná se vyndat motor, sundat rozvody s ozubeným kolem, vyměnit těsnění a nandat... Takže hodně práce = hodně peněz:(


Offline Pepe

 popsal jsi to dobře , ale hlavně by to chtělo investovat 500,- za umytí motoru , aby se dalo zjistit odkud že teče olej . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001