Tak jestli se ti to zdá v pořádku, nezbývá než vzít pajsr a zkusit se vším přes páku zamlet. Opři si konec nějaké trubky o horní rameno a pákou zatlač na těhlici z obou stran. Měl bys poznat, jestli se to nepřirozeně pohybuje. Mělo by to jen mírně pružit v gumě silentbloku. To stejné udělej u všech silentbloků a tlumiče... Taky mě napadá... To jsi fotil při autu zvednutém na heveru a svěšeném kole, nebo auto stálo normálně na zemi?... Jestli stálo na zemi, mohl by to dělat tlumič. Koukám, že máš hodně vysoko prachovku. Dostává se ti tam binec od kola a můžeš mít vydřené gufero tlumiče.. Mě to dělá na Toledu. Musel jsem podložit pružiny, protože Toleda jsou na zadku příšerně měkké a při troše věcí v kufru se tahá zadek po zemi. Dal jsem tam 4cm podložku pod pružinu, tím pádem se povytáhnul tlumič a prachovka je vysoko. Když projedu kaluží, nebu umyji auto a dostane se tam voda, příšerně to piští. Pomůže to prostříknout silikonem, ale jen na chvíli... Za sucha je to O.K. Záleží jaký zvuk ti to vydává. Jestli to bouchá, je něco vytlučeného. Jestli to vrže, nebo piští, nekde se dře guma. Pak zkus vzít silikonový sprej a všechny gumy na nápravě prostříkat. Uvidíš, jestli se to zlepší.
Mitsubishi Galant 1.8i, 85kW, r. 95
Seat Toledo 1.8i SXE, 66kW, r.96
Yamaha XVS 650 Dragstar, 29kW, r.97 - 240kg bublavýho železa pro duševní relax