GalantWeb

Vrzy vrzy odzadu

Host · 68 · 26806

Offline Pepe

Právě,že ani na 1 straně s tou prachovkou nejde hnout.
Nejdřív si prostuduj a pak pracuj . Pracovka je navlečena přes doraz na horní pevnou misku dorazu . Tudíž je nepohyblivá .
Jak píše fotobike, na WDčko nasaď trubičku a foukni -promaž. :mellow: Dnes jsem to mazal, a nevrže . ^_^ Jde o to , že WDčko musíš nechat vzlínat na brzdič dveří .
« Poslední změna: 21.08.2010 - 21:38:19 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Těmi brzdami máš na mysli omezovače, co drží dveře ve dvou polohách a zamezují vylomení z pantů? ... A na jakém autě? ... Hele, když to nejde přes prachovku, musí to jít zevnitř dveří. Ikdyž si myslím, že ta prachovka by měla jít sundat, nebo alespoň odhrnout a měl by ses tam dostat. Já používám k mazání třeba VEIDEC a ten má možnost nasazení prodlužovací trubičky na rozprašovač, aby ses dostal do skulin.... Ale lepší by asi bylo, rozdělat tapec dveří a dostaneš se k mechanizmu. Tam to v pohodě promažeš... Ale jak píšu. Záleží na jakém autě.


Tomě taky napadlo že bych sundal tapec, vyndal to, vyčistil a máznul. Jenže ono mi to dělá i na fábii a tam je problém. Tapec sundám ale pod ním není fólie jak to známe z ostatních aut ale je tam pozinkovaný plech který je přinýtovaný ke dveřím snad 50ti nejtky. Jinak s tím mázáním jsem zkoušel kde co a stejně hovno. I pod prachovku sem se částečně dostal a nic to nepomohlo
Radouš


Offline fotobike


Tomě taky napadlo že bych sundal tapec, vyndal to, vyčistil a máznul. Jenže ono mi to dělá i na fábii a tam je problém. Tapec sundám ale pod ním není fólie jak to známe z ostatních aut ale je tam pozinkovaný plech který je přinýtovaný ke dveřím snad 50ti nejtky. Jinak s tím mázáním jsem zkoušel kde co a stejně hovno. I pod prachovku sem se částečně dostal a nic to nepomohlo

Plech  :o .. Tý brďo ... Ale nějak to jít musí... Podle hesla: Kde nepomůže síla, pomůže ještě větší síla a když se to rozbije, šlo o vadnou součástku  :D ... Slovo nejde neexistuje  :mellow:
Mitsubishi Galant 1.8i, 85kW, r. 95
Seat Toledo 1.8i SXE, 66kW, r.96
Yamaha XVS 650 Dragstar, 29kW, r.97 - 240kg bublavýho železa pro duševní relax :)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
nechce se mi kupovat 6ky nejtky a velký nejtovací kleště kvůli vrzajícím dveřím
Radouš


Offline fotobike

nechce se mi kupovat 6ky nejtky a velký nejtovací kleště kvůli vrzajícím dveřím


Tak jsem tak narychlo kouknul do fóra o Fábiích a má pravdu předsedo  :( . Nějakého troubu napadlo ten plech zanýtovat a když se potřebuješ dostat do dveří, musíš odvrtat... To abychom si toho co nejmíň udělali sami doma a servisáci neumřeli hladem  :( .. Ale český člověk je šikovný člověk a poradí si.. Tady si přečti tohlehttp://forum.skodahome.cz/topic/75852-mokry-tapec/ . Je tam něco o demontáži a montáži toho plechu. ... Zkus to ještě pořádně prostříknout zvenku, pomocí té prodlužovací trubičky a rozhýbat. Když to nepomůže, budeš muset jít do dveří... A nebo zkus ještě pohledat na tom Škoda fóru. Třeba tam něco bude.
Mitsubishi Galant 1.8i, 85kW, r. 95
Seat Toledo 1.8i SXE, 66kW, r.96
Yamaha XVS 650 Dragstar, 29kW, r.97 - 240kg bublavýho železa pro duševní relax :)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
sundám dveře a ponořím je celé do oleje. To by bylo aby to nešlo namazat
Radouš


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
teď koukám že omezovač stojí 250kč. No ale snad nebudu každý 3 roky kupovat nový omezovače jen pro to že otevřu zadní dveře 15krát do roka a ono to vždycky vrzne že to slyší celá ves. Taky sem se dočet že omerovače se na fábii nemažou
« Poslední změna: 21.08.2010 - 23:03:41 od Radous »
Radouš


Offline Drak

Navod na výměnu silenbloku od fotobika je v tu http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=24
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Werewolf66

Tak sem pustime trochu pruvanu. Mam problem, v zadu na strane ridice to vrze jako kdyby o neco drhla guma...jak zjistit ktera to je? Prostiknout WDckem nepomohlo....cetl jsem navod od  fotobika, jak menil ten horni silenblok. Ale me prijde ze u me je v poradku. Mate nekdo nejakou jinou zkusenost co by to mohlo byt jinyho nebo jak zjisti co to je?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Tak sem pustime trochu pruvanu. Mam problem, v zadu na strane ridice to vrze jako kdyby o neco drhla guma...jak zjistit ktera to je? Prostiknout WDckem nepomohlo....cetl jsem navod od  fotobika, jak menil ten horni silenblok. Ale me prijde ze u me je v poradku. Mate nekdo nejakou jinou zkusenost co by to mohlo byt jinyho nebo jak zjisti co to je?

Nevržou tam kosti? Vrže to když se zhoupneš na kufru?
Radouš


Offline Werewolf66

jj presne, kdyz s tim houpnu. Mysliz ze to sou tycky stabilizatoru?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Možná. Jednodušší bude když bude jeden houpat a druhý hmatem a sluchem zjistí kde přesně to je. Vrzání se hmatem hledá celkem snadno. Nebo sundat kolo a pomoct si pajsrem zamlet s nápravou. Může bejt utrženej nějakej silentblok kterej se v uložení protáčí. Záleží jak to vrže ale to takhle nejde posoudit
Radouš


Offline Pepe

A co silentbloky , kterýma je nápravnice "přichycena" ke kastli ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

nic na pohled neni rozmlaceny nebo utrzeny, ale zejtra budu mit druhej par rukou, tak to zkusim najit...a doufam ze budem uspesny
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Rez je sviňa, prostříkni prostor mezi nápravnicí a kastlí . Podobně vrzal ten můj na předku a to tam chyběli 2 šrouby . Tak jsem to odvrtal a dal nové šrouby, dotáhl a klid .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

dobra pripominka, taky zkusim...
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Werewolf66

Pepe dostane blusdistaka, bylo to mezi napravnici a kastli, vycistil sem to, prolil WDckem a dobry, uvidime na jak dlouho
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Pepe

Tohle se stává častější závada než kuláky . ](-: Rez je sviňa . :evil:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

Tak vrzani se zase vratilo, a je to koncove rameno (trailing ARM v manualu) kdyz ho sundam, musi se delat geometrie?
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Drak

měla by se, na tom posledním ramenu je právě štelovací šroub na geometrii
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)