auto závady nemázkusím to tu detailně rozepsat co vše sem kontroloval a našel a nenašel,podvozek je vystříkaný,měnili mě jednoho vlnovce,tak sem ho hned na zvedáku skontroloval zespod, i veškeré čepy, vše vypadá OK, našel sem spojovací tyče co už měli malinkou vůli,tak sem je hned vyměnil, jediné závady jsou ty následky kamínků na kapotě,2 škrábance někde na autě..jinak je fakt pěkné, tuším je tam nějaká začínající koroze na domečkách předních tlumiču (boží postih pro veškerá mitsu) nějaký kousek někde zespod kapoty... jinak je to vše (mimo ta kůže na řidičově sedadle) bohužel už to není nové auto,ale na to ,že je 10let staré a má najeto už 195tis km,je to spolehlivý krasavec.. po výměně těch hydroštelů nebude důvod otevírat kapotu, já sním najezdil asi 5-6tis km a kontroloval olej,neubyl jediný milimetr z množství, vždy nastartovalo po otočení klíčku ihned, baterie OK,podvozek super, překvapilo mě jak to sedí při ostřejších průjezdech. krom nějakého systému prokluzu kol to má plnou výbavu. (abych nezapoměl, to origo autorádio zlobí,ale to už nepopírám za závadu,hrát věčně nemůže,ono hraje,ale odpadávaj reproduktory=chvílihrajou 2 pak 3 atak je to pořád dokola.. může to být klidně zlomený drát někde za konektorama,nebo konektor,..nevím,neřešil sem to) pár těhhle věcí co jsem vypsal auto má..ale to které je úplně bez nich,je jedině nové..napsal sem vše na rovinu,mám rád jednání na rovinu a jednám na rovinu