GalantWeb

Startování...

Offline DORIANXXL

...z ničeho nič se mi najednou změnilo startováni auta,na začátku startování to vypadá jako kdyby byla vybitá baterie,startér jakoby točil z posledního jednu,dve otáčky a potom už je všechno v pořádku a točí normálne.Baterka je 3 mesíce stará,nevíte čím to je? Vypadá to fakt divne a ješte sem se s takovým nečím nesetkal....žeby baterka,nebo neaký kontakt?
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Kamenožrout

  • Host
A co startér ?! Třeba uhlíky a nebo je jen zasranej nečistotama  :o
Kontakt to nebude to by netočil vůbec a baterka taky ne to by to neutáhla taky už vůbec.
Skoušel si při startování šlápnout na spojku jestli to dělá taky ?


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Zdravím, tohle nepamatuju. Jediný tak maximálně že jednou ze 100 startování trošku zůstal viset startér, ale jinak s tím problémy nebyly. Jak psal kamenožrout, zkusil bych to pročistit, ty kontakty třeba taky. A my jsme startovali vždy se zašlápnutou spojkou.

Jinak ale mám teď zkušenost z jinýho auta, kde byla veselá baterka. Všechno fungovalo jak mělo, ale když chtěl člověk nastartovat, protočilo se to jednou, chvilu nic, podruhý už jak kdyby naposledy, ještě délší dobu nic a najednou motor běžel...  Tu baterku bych uplně nevylučoval, možný je všechno. No a třeba taky špatnej benzín by to mohl dělat, svíčky... A taky zkusit diagnostiku.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
tohle jsem měl na vectre, nejdřív jsem měnil baterku a nakonec to byly uhlíky ve startéru za 80kč v elitu, ale kdo ví??


Offline DORIANXXL

...tak,vytáhnul sem baterku, pročistil kontakty a je to pořád stejné,skusil sem druhú baterku a zase nic. Asi to bude ten startér,skusím ho vyčistit a uvidím :o :o :o
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline DORIANXXL

...jo a ze sešlápnutou spojkou to delá taky :angry:
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
jo na tom oplu jsem měl 160000KM A POMOHLO TO, ALE NEMUŽU SROVNAVAT NĚMCE S jAPONCI, TAky existuje ucpaný drát, to je když je na malý proud-je to pruchozí ,ale na velký proud,jejikož je zoxidovaný i uvnitř už to nevodí a chová se to jak přerušený drát, to jsem měl na fordu, ale tipoval bych ty uhlíky??
« Poslední změna: 12.02.2008 - 07:20:45 od robb »


Kamenožrout

  • Host
To chce nejdřív rozebrat a pak špekulovat  ^_^
Japončíci s oxidací kabeláže netrpěj tak že to bude bud zasranej startér špínou a nebo uhlíky


Offline Pepe

U Galantů 97- dochází k oxidaci zemnícího kabelu za baterií pod pojistkovou deskou u motoru. MMC
toto uchycení oka na kabelu neudělali kvalitně-ostatně jako neošetřena kastle proti korozi-a poodhalený Cu drát-lanko 6mm- dost oxiduje . To může být příčinou dost vleklých potíží s elektrikou. :lipsread: :worried: :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline DORIANXXL

...kostru som také vyčistil(bola trochu zaoxidovaná),ale ani to nepomohlo :worried:..už len trochu času na vyčistenie startéru a uvidíme :o dík všem...
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline Chf

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Jen dodám - taky bych to viděl na starter.
Já sem notnou dobu lez kolem "auta" (Favo) a přemejšlel proč teplý nechce nastartovat. Studenej šel okamžitě jak měl, ale jakmile se motor ohřál jako by byla chcípla baterka...  Měnil sem kde co - jen ten starter sem furt bránil, pač sem ho už jednou měnil...
2x Lancer - 91, 92 5ti dveř


Offline Bulman01

 :mellow:Zdarec ja osobně si myslím že to jsou vychoděné pouzdra a kříží se rotor.Nic jiného mně nenapadá.Rozdělat,vymněnit,promazat a hotovo.Když si nebudeš vědět rady zajdi do Auto Chaloupka tam ti pomůžou.
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Machy

  • Host
A neni to tim mrazem? Když je pod nulou tak mi to udělá když je auto ledový, a když je nad nulou, tak škytnu a starter točí hned :worried:


Machy

  • Host
Ještě něco,.. Jak má být správně startování? Mám nechat  klíček v poloze II než zhasnou všechny kontroly a pak startovat nebo se na to může kašlat a startovat hned?? Jak je to správně?


Offline Drak

Spr8vn2 bys m2l startovat a6 ti zhasne kontrolka check engine, ale 99% lidí s benzínovým motorem otočí klíčkem rovnou na startování  ^_^  Pokud je vš jak má být, tak se nic moc neděje, jen se startuje o něco dýl (musí se natlakovat benzín)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline DORIANXXL

...tak,starter som vytiahol,rozobral a je to v pr...rotor má povrch hladký ako sklo.Vydím to tak na maximálne 2 až 3 mesiace pri mojom jazdení :'( a už zhánám druhý :D
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline peterss

nazor na tvoju zavadu mam ze mas vybehane puzdra ale mozu to robit aj uhliky no jednoznacne starter


Offline DORIANXXL

...uhlíky boli ešte v pohode,ale tie puzdra su k.o. :D
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Lancik

  • Host
Hele asi mam ten samej problem otocim klickem a nekdy to cvakne jako kdyz vyjede pastorek a hovno zhasnou kontrolky a nic a obcas mi to dela to co rikas ty a obcas startuju normalne jenze co jsem koukal starter nevim jak vyndat mam Galanta V 1995 5dv.sedan 2.0l benzin a co jsem koukal starter je nekde pod potrubim a pod vstrikvanim nevite jak to mam vyndat? Nebo si to radsi mam nechat udelat? 


Offline seal.6

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
...kostru som také vyčistil(bola trochu zaoxidovaná),ale ani to nepomohlo :worried:..už len trochu času na vyčistenie startéru a uvidíme :o dík všem...

Měto dělalo také,a zjistil jsem že jsem v zimě odpálil diodovej můstek na altíku při starování přes kabely,ta sranda mě vyšla na 4000 :o