GalantWeb

konec galantu

Rob · 88 · 42472

Offline BAD

tak doufam že mu taky tak ujedu,bo bych to mněl v praci každý den na talíři :angry: :angry: :(
já myslím že ujedeš.. je to o hodne lehčí auto. do kila určitě pak ještě zkuste 160 až max tam už bude mít podle mě navrh ten obsah.. mám to taky tak do kila nic moc ( 6 s ) ale pak to jede jako z praku.. :mellow: navíc 205 GTI byla kdysy moje láska měl jí brách mýho kámoše ael byla moooc drahá jen tam snad byl malinko horší podvozek ?? možná si to pletu s hondou CRX taky moje velká láska.. jj já miloval aut  :D
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline UHNAK_GTi

tak doufam že mu taky tak ujedu,bo bych to mněl v praci každý den na talíři :angry: :angry: :(

http://moje.auto.cz/4-Matic/plechovka-1.html neviem, zvlast ked kukam na parametre toho bavoraku......
a na tvoje http://www.celysvet.cz/auto-peugeot-205-gti.php
« Poslední změna: 18.02.2008 - 07:22:20 od UHNAK_GTi »
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Bulman01

to.UHNAK_GTi:ale ty jsi to nepochopil.Tady jde o Galanta 2,5 v6 4ws 4wd  proti BMW e39 2,8.A to GTI máš v odkaze 1,6 a ne 1,9 to je sto a jedno.A i tak má 205 GTI  oproti BMW značnou výhodu ve váze.900kg/96kw hovoří za vše.Ovšem micina je micina :evil:
1996
  GALANT 2500  V6 24V  4ws 4wd


Offline UHNAK_GTi

to.UHNAK_GTi:ale ty jsi to nepochopil.Tady jde o Galanta 2,5 v6 4ws 4wd  proti BMW e39 2,8.A to GTI máš v odkaze 1,6 a ne 1,9 to je sto a jedno.A i tak má 205 GTI  oproti BMW značnou výhodu ve váze.900kg/96kw hovoří za vše.Ovšem micina je micina :evil:

aha to sem nejak nevsim ale aj tak to papierovo nesedi ten tvoj galos ma okolo 8,7 to furt na bramborak malo. a ktomu peugeotu nic vzlom ale ja francuzke a talianske auta neznasam ... neviem si pomoct ale co uz so mnou//// ja totiz neznasam fuserinu a vtom su vsetci majstri{aj ked zvlast tie starsie modely francuzov boli trvacne}  :worried: :worried:
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
sice nemám galanta 2,5 dlouho, ale mohu s úsměvem na tváři říct, že mne to auto velmi potešilo, byl sem z něj překvapen a rozhodně jsem jej nekupoval kvůli tomu,že stím budu chtít prohánět po cestě nějaké rádoby sardinky jako sou fábie a 205 gti.. nebo silná bMW.. ale mohu říci,že se mi vněm jezdí stejně pohodlně jako třeba v 5tkové řadě E39 od BMW, tohle auto má skutečně něco do sebe,..jedinou smůlou je, že se nedá koupit legnum s řízením na správné straně..tohle auto se skutečně povedlo..

jinak pokud jde o ty sprinty tak mohu z úsměvem napsat,že s předchozím vozem n200sx s13 jsem si dával auta jako je RS fabie, 328 BMW a podobné k snídani takovým způsobem,že měli problém si přečíst mou SPZ.. takže bych asi japonská auta tak rychle neopouštěl..


Offline UHNAK_GTi

no ved to nik ani nechce ja na japoncov medam uz dopustit a a par aut som uz mal hlavne teda fordy ale aj tak najviac spominam na moje prve Skoda 120 GLS  :big grin:
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline BAD

sice nemám galanta 2,5 dlouho, ale mohu s úsměvem na tváři říct, že mne to auto velmi potešilo, byl sem z něj překvapen a rozhodně jsem jej nekupoval kvůli tomu,že stím budu chtít prohánět po cestě nějaké rádoby sardinky jako sou fábie a 205 gti.. nebo silná bMW.. ale mohu říci,že se mi vněm jezdí stejně pohodlně jako třeba v 5tkové řadě E39 od BMW, tohle auto má skutečně něco do sebe,..jedinou smůlou je, že se nedá koupit legnum s řízením na správné straně..tohle auto se skutečně povedlo..

jinak pokud jde o ty sprinty tak mohu z úsměvem napsat,že s předchozím vozem n200sx s13 jsem si dával auta jako je RS fabie, 328 BMW a podobné k snídani takovým způsobem,že měli problém si přečíst mou SPZ.. takže bych asi japonská auta tak rychle neopouštěl..
nechci se tě něhak dotknout a nevim jakou jsi na tom měl úpravu ale podle tech listů má nisan 200 sx S13 zrychlení na kilo za 7 sekund věděli vůbec že s tebou závodí ??? když si ani nestihli přečíst tu tvojí SPZ  :mellow: a to pomíjím max. 220 km/h jinak s tebou souhlasím že je galant 2,5 dobrá volba a věřím i tomu že je pohodlnej jako E39 ono taky záleží jak velký jsou tam kola...
pro porovnání fabia rs maá 9,5s a BMW 328 za 7,3s to už není takovej rozdíl vycházím z infa na netu možná je to tam špatně ...
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
na 200sx sem měl tyto úpravy:
konus filtr Jacky,
plně průchozí nerez výfuk 63,5mm,
koncový díl nerez Anticor,
walbro 255l/h,
FMIC saab,
CA16DE sací vačka,
GTR 444cc vstřiky,
GTR AFM,
T28 (1,3bar),
alternativně přepojené FPR,
kované písty wiseco +1mm,
snížená hlava -0,1mm,
STAGE2 chip horsham developments-uprava by raddy..thanx,
vyleštěné sací kanálky, vyleštěné sací a výfukové ventily,
úplná GO motoru v ceně mého galantu

měřené zrychlení pomocí GTECH 5,14s - 100km/h,dvoustovku jelo pod 17s
nějaké video narychlo než sem jej prodal už s tlakem 1,2bar
<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>


ty auta co jsem vypsal nebyly schopny vůbec reálně závodit..
výkon při 1,3bar nebyl daleko od 300k
« Poslední změna: 19.02.2008 - 19:23:39 od blazen »


Kamenožrout

  • Host
Možná tomu nebudete věřit,jako že asi ne ale já stou mou starou šunkou jsem na 100 km za 8,36.
Jednou to zmáklo i pod 8 vteřin ,ale to jsem to měl ještě poštelovaný  na blbečky co si myslely že jsou mistři  -_- Jinak převážně je to v koordinaci končetin a taky to nesmí při rozjezdu hrábnout jinak to ztratí adhezi a než se to zase kousne do asfaltu tak jsou vteřinky navíc.Taky hlavně rozhoduje váha auta,velikost ráfků a povrch vozovky.Tak že 1 r.st.lehce pohladit pak 2 r.st. na tvrdo a 3 r.st. a je tam 100 km jako prd !
Jinak na těch 5 r.st. jsem dostal nejvíc tohle
1.      39 km
2.      71 km
3.    147 km
4.    194 km
5.    220 km
Mám sice už starej pekáč kterej má už na hřbetě přes 300 000 km,ale pořád dokáže každýho pěkně nasrat  :D :D :D


Offline Kublajchán

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 232
na 200sx sem měl tyto úpravy:
konus filtr Jacky,
plně průchozí nerez výfuk 63,5mm,
koncový díl nerez Anticor,
walbro 255l/h,
FMIC saab,
CA16DE sací vačka,
GTR 444cc vstřiky,
GTR AFM,
T28 (1,3bar),
alternativně přepojené FPR,
kované písty wiseco +1mm,
snížená hlava -0,1mm,
STAGE2 chip horsham developments-uprava by raddy..thanx,
vyleštěné sací kanálky, vyleštěné sací a výfukové ventily,
úplná GO motoru v ceně mého galantu

měřené zrychlení pomocí GTECH 5,14s - 100km/h,dvoustovku jelo pod 17s
nějaké video narychlo než sem jej prodal už s tlakem 1,2bar
http://www.youtube.com/watch?v=9pTEQWLHDn8&mode=related&search=

ty auta co jsem vypsal nebyly schopny vůbec reálně závodit..
výkon při 1,3bar nebyl daleko od 300k


To je úprava tak za dvě kila ne ?! A prodejní cena asi tak 70 tis takovyhle auta se preci neprodavaj... ale nechavaj se doma na okruh !!!
(Galant VI 2.0i - in memoriam)
Škoda Fabia RS 2004


Offline UHNAK_GTi

Možná tomu nebudete věřit,jako že asi ne ale já stou mou starou šunkou jsem na 100 km za 8,36.
Jednou to zmáklo i pod 8 vteřin ,ale to jsem to měl ještě poštelovaný  na blbečky co si myslely že jsou mistři  -_- Jinak převážně je to v koordinaci končetin a taky to nesmí při rozjezdu hrábnout jinak to ztratí adhezi a než se to zase kousne do asfaltu tak jsou vteřinky navíc.Taky hlavně rozhoduje váha auta,velikost ráfků a povrch vozovky.Tak že 1 r.st.lehce pohladit pak 2 r.st. na tvrdo a 3 r.st. a je tam 100 km jako prd !
Jinak na těch 5 r.st. jsem dostal nejvíc tohle
1.      39 km
2.      71 km
3.    147 km
4.    194 km
5.    220 km
Mám sice už starej pekáč kterej má už na hřbetě přes 300 000 km,ale pořád dokáže každýho pěkně nasrat  :D :D :D
A aky tam mas motor??? ked das pod 8s???? a musis tam napchat 3 rychlosti....a na dvojke to ide 72??? Moje GTI islo 1.- 60 km\h a na 2.- 100 km\h tiez neviem ake tam mas upravy ale seriovo to nema niaky galant okrem vr4 aj 2,5 ma cca 8,6s .....
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline BAD

na 200sx sem měl tyto úpravy:
konus filtr Jacky,
plně průchozí nerez výfuk 63,5mm,
koncový díl nerez Anticor,
walbro 255l/h,
FMIC saab,
CA16DE sací vačka,
GTR 444cc vstřiky,
GTR AFM,
T28 (1,3bar),
alternativně přepojené FPR,
kované písty wiseco +1mm,
snížená hlava -0,1mm,
STAGE2 chip horsham developments-uprava by raddy..thanx,
vyleštěné sací kanálky, vyleštěné sací a výfukové ventily,
úplná GO motoru v ceně mého galantu

měřené zrychlení pomocí GTECH 5,14s - 100km/h,dvoustovku jelo pod 17s
nějaké video narychlo než sem jej prodal už s tlakem 1,2bar
http://www.youtube.com/watch?v=9pTEQWLHDn8&mode=related&search=

ty auta co jsem vypsal nebyly schopny vůbec reálně závodit..
výkon při 1,3bar nebyl daleko od 300k

tak to nechapu proc jsi to nenapsal rovnou srovnavat upraveny auto se seriovkou mi prijde dost ubohy  :(
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
On i seriový 200sx má snad 200koní v základu.


Offline UHNAK_GTi

On i seriový 200sx má snad 200koní v základu.
Ta jeho ma vzaklade 1,8 a 124 kw az tie novsie mali 2oo ps
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Kamenožrout

  • Host
A aky tam mas motor??? ked das pod 8s???? a musis tam napchat 3 rychlosti....a na dvojke to ide 72??? Moje GTI islo 1.- 60 km\h a na 2.- 100 km\h tiez neviem ake tam mas upravy ale seriovo to nema niaky galant okrem vr4 aj 2,5 ma cca 8,6s .....
To netušim ,prostě sem se trošku hrabal pod haubnou předstih,svičky,kabely,filtr,sání,vstřiky ale nic drahého jen taková nenápadná a nečekaná trefa.Jinak motor tam mám 4g63 2.0L 8 ventil rok 92,jinak jsem už 5 majitel tak vím prd co kdo tam dělal předemnou  :o
Ale asi nikdo nic protože když sem to koupil tak to jelo jak traktor,aby taky ne když tam byl vzd.Filt z 1992 obalenej mouchama z celého světa  -_-
Jinak dneska sem na 2.r.st. s toho dostal 82 ale už to bylo v červenym  :evil:


Offline UHNAK_GTi

To netušim ,prostě sem se trošku hrabal pod haubnou předstih,svičky,kabely,filtr,sání,vstřiky ale nic drahého jen taková nenápadná a nečekaná trefa.Jinak motor tam mám 4g63 2.0L 8 ventil rok 92,jinak jsem už 5 majitel tak vím prd co kdo tam dělal předemnou  :o
Ale asi nikdo nic protože když sem to koupil tak to jelo jak traktor,aby taky ne když tam byl vzd.Filt z 1992 obalenej mouchama z celého světa  -_-
Jinak dneska sem na 2.r.st. s toho dostal 82 ale už to bylo v červenym  :evil:

No nic proti tebe nemam ale ked vidim ako hadzes tie cifry raz ide 2ka 71 potom uz 82 prosim ta ako si to nameral tych 82???? tom mas desatinne znackovanie na tachometri?? a s 8 ventilom pod 8 sec??? ftipalek -_- -_- -_-
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
tak to nechapu proc jsi to nenapsal rovnou srovnavat upraveny auto se seriovkou mi prijde dost ubohy  :(

proč ubohé? postavil sem si to vlastnoručně.. a navíc jsem psal,že se svým n200sx..ne s jiným.. nikdo dnes nikomu nebrání upravit si RS fabii, 328BMW... já psal hned,že nebyli schopni moc přečíst SPZ  :mellow: spíš by bylo ubohé srovnávat stařičkou 200Sx s novou RS fabií..

: Kublajchán : bohužel, prodal sem jej jen za 110tis bez pár věcí,ale i tak je to vůči nákladům mizerie, potřeboval sem peníze na stavební místo a z místa sešlo,tak sem zkusil galanta a jsem stím velmi spokojen..

ted budu nabízet svého galanta k prodeji a zase něco stavět znovu..



Kamenožrout

  • Host

No nic proti tebe nemam ale ked vidim ako hadzes tie cifry raz ide 2ka 71 potom uz 82 prosim ta ako si to nameral tych 82???? tom mas desatinne znackovanie na tachometri?? a s 8 ventilom pod 8 sec??? ftipalek -_- -_- -_-
Jezdím stim už dlouho tak asi poznám co ty menší čárky na tacháči znamenaj což znamená že mezi 70 a 80 je 5 čárek a to znamená že jedna čárečka představuje 2 km v hodině.A kdyby si četl pozorně tak sem psal že jsem měl otáčky v červenym - jinak tedy 7500 otáček za minutu = 82 km v hodině 6000 otáček za minutu = 71 km v hodině.
Pokud nevěříš tak se někdy domluvíme a svezu tě  :mellow:


Offline BAD

proč ubohé? postavil sem si to vlastnoručně.. a navíc jsem psal,že se svým n200sx..ne s jiným.. nikdo dnes nikomu nebrání upravit si RS fabii, 328BMW... já psal hned,že nebyli schopni moc přečíst SPZ  :mellow: spíš by bylo ubohé srovnávat stařičkou 200Sx s novou RS fabií..

: Kublajchán : bohužel, prodal sem jej jen za 110tis bez pár věcí,ale i tak je to vůči nákladům mizerie, potřeboval sem peníze na stavební místo a z místa sešlo,tak sem zkusil galanta a jsem stím velmi spokojen..

ted budu nabízet svého galanta k prodeji a zase něco stavět znovu..


to ti samozrejme nikdo nebrani naopak ti fandim jen si to mel naspat hned na zacatku z toho "se svym" prece nemuze bejt jasny ze tam mas takovy upravy... a halvne provnavat seriovku s autem ktery ma upravy 3x jeho hodnoty  -_- nacpi do rska 600 tis a pak muzes srovnavat  :mellow:
BMW 745i, V8, 332 PS


Kamenožrout

  • Host
Ono vlastně stejně pude brzo světem tak už ho můžu drtit jak chci a šetřit ho nemusim :'(