GalantWeb

Motory

Anketa

Ktery motor je podle vas nejvhodnejsi pro Galanta?

1.8
8 (8.8%)
2.0
8 (8.8%)
2.0 GTi
18 (19.8%)
2.0 V6
13 (14.3%)
2.5 V6
38 (41.8%)
2.4 GDI
4 (4.4%)
2.0 TD
2 (2.2%)

Celkem hlasovalo: 86

Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Je to vseobecne, nezalezi na vybave, nebo modelu, ale jen na vasem nazoru.


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
Jednoznačně 2.5 V6. Jednak proto, že ho mám a jednak proto, že ho mám. Jo, takže tak! :blink:  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
No já jsem tam hodil 2,4 GDI. Je pravda, že 2,5 šestivál je můj sen. Zejména ten libový zvuk šestiválce a pohodička. Ale GDI má max kroutícího momentu ve 3500 otáčkách, zatímco 2,5 ve 4500 otáčkách při hodnotách stejných (225/223) krou
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline ATOL

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 47
    • http://
Ikdyž já mám 2.0 GLSi, tak jsem dal hlas 2.0 TD, protože naftu mám raději. Tady toho benzína mám teď asi po 10 letech nafty.


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Citovat
No já jsem tam hodil 2,4 GDI. Je pravda, že 2,5 šestivál je můj sen. Zejména ten libový zvuk šestiválce a pohodička. Ale GDI má max kroutícího momentu ve 3500 otáčkách, zatímco 2,5 ve 4500 otáčkách při hodnotách stejných (225/223) krou


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
Citovat
Citovat
No já jsem tam hodil 2,4 GDI. Je pravda, že 2,5 šestivál je můj sen. Zejména ten libový zvuk šestiválce a pohodička. Ale GDI má max kroutícího momentu ve 3500 otáčkách, zatímco 2,5 ve 4500 otáčkách při hodnotách stejných (225/223) krou
« Poslední změna: 14.03.2005 - 00:00:59 od svavra »
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
Citovat
Citovat
No já jsem tam hodil 2,4 GDI. Je pravda, že 2,5 šestivál je můj sen. Zejména ten libový zvuk šestiválce a pohodička. Ale GDI má max kroutícího momentu ve 3500 otáčkách, zatímco 2,5 ve 4500 otáčkách při hodnotách stejných (225/223) krou
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
No 1.8 u Carismy je fakt něco jinýho, než 2.4 u galanta. Když přimhouřim oko, tak to GDI žere stejně jako ta V6. Ale výkonově na ní nestačí....Jo a u toho GDI mě fakt štvalo, co se děje na volnoběh. Eště, že je to auto odpružený. U té V6 jsem se ze začátku pořád díval na otáčkoměr, jestli ještě běží. :lol:  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Pavel

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 109
Jak jsem psal, zatím jsem neměl tu čest ani s jedním z nich. Asi bych byl ( s vyjímkou spotřeby) spokojen s oběma, když to srovnám se svým současným. Děkuji za osobní zkušenosti. Pavel
Galant 1,8 GLS, 88ď


Offline jirka

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 442
Nedávno jsem našel tuhle stránku a hned jsem se zaregistroval.Mám Galanta r.v.2000 2l obsah asi 1 rok.Nic lepšího jsem neměl,proto jsem napsal 2l motor.Jirka
(Galant 99'-2,0 prodán)
Honda Accord 2,0 i-VTEC,114 kw


Offline mitsupaja

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 135
    • http://
;) jednoznacne souhlasim se svavrou,ze 2,5,ale hlavne kvuli pohonu4x4,nevim zda jeste jinej model ma tento pohon,krome eva,ja jsem s nim spokojenej
GALANT 93' 4x4 170 hp PRAHA


Offline Paul

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 20
    • http://
Citovat
Jednoznačně 2.5 V6. Jednak proto, že ho mám a jednak proto, že ho mám. Jo, takže tak! :blink:
Souhlasim, taky ho mam - i kdyz jen chvilku, ale je proste super:)
Mam r.v. 98.


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Jak vidim vede 2.5. Je velkej rozdil mezi 2.0 a 2.5, myslim ve spotrebe B) ??? Slysel sem ze se 2.5 nemusi hnat jak 2.0.  


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
No já jsem ten dvoulitrovej šestiválec ani neviděl, ale měla ho Vláďa z mišiklubu a ta má teď 2.0 turbolancera a moc by si přála ten motor z galanta.
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Drak

Citovat
No já jsem ten dvoulitrovej šestiválec ani neviděl, ale měla ho Vláďa z mišiklubu a ta má teď 2.0 turbolancera a moc by si přála ten motor z galanta.
Trošku Tě opravím  :)  Nemá turbo ale sport edition a ten je bez turba  ;)

Jedinej Lancer s turbem je nejaký EVO.....
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
Taky nevim fšecko, néé? Turbo má napsaný v mišiklubu, né...Sorry vole error...
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
Teda koukám na hlasování a mám radost :D  Ale na druhou stranu, v rámci objektivity, si myslím, že ten 2 litr V6 by bohatě stačil... Navíc se Drak vyjádřil v tom smyslu, že to byl nej motor od micubyšy <_<  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China


Offline Vláďa

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 2
my jsme měli galanta 2,0 V6 a jak už jsem mockrát říkala ten můj Lancer kdyby měl tenhla motor, tak si nemám na co ztěžovat  


Offline UHNAK_GTi

No 2,0 16 v to je moj nazor jasne ze 2,5 je uz poctivy objem ale ked tomu dojlitru tak uzasne chuti to vytacanie hmm doslova je doma .
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline svavra

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 565
    • http://www.sweb.cz/svavra/
jo tak vytáčení :D  doufám, že přijedeš na sraz.... uvidíš a hlavně uslyšíš co je "omezovač ve 2 ráno" :evilgrin:  
Galant 4WD 4WS 93 a Galant 4WD 4WS 95
 
Standa - Praha, Cheb, Kozomín - a taky Lancer EVO VII by China