GalantWeb

Těsnění pod hlavou 4G93

Offline smalldog

Zdárek!Potřeboval bych poradit,jakej je klíč na šrouby hlavy a kde ho seženu???


Offline Pepe

Zdárek!Potřeboval bych poradit,jakej je klíč na šrouby hlavy a kde ho seženu???
Vím že je pozdě , ale ptáš se na utahovací klíč - momenťák- nebo velikost očka  :laugh:
 pokud jde o momentový klíč - můžeš ho koupit - cca 1300 kč - do 170 Nm . To ti na dotažení hlavy
(motoru) stačí  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

To Corell007 : prasklo těsnění pod hlavou , takže se připrav na malou GO motoru . :'(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
To Corell007 : prasklo těsnění pod hlavou , takže se připrav na malou GO motoru . :'(

orovnáš hlavu/y, natlakuješ, a skládáš.,. nevidím důvod žádných GO


Offline Pepe

orovnáš hlavu/y, natlakuješ, a skládáš.,. nevidím důvod žádných GO
To" blazen" :To byla odpověď pro "majitele " který , jak jsi poznal dle dotazu, moc o rovnání hlavy ,tlakování a sestavování moc zběhlý neni. Když to dá do servisu ,tu malou GO zaplatí.
Jinak je to práce na odpoledne. :D :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
To" blazen" :To byla odpověď pro "majitele " který , jak jsi poznal dle dotazu, moc o rovnání hlavy ,tlakování a sestavování moc zběhlý neni. Když to dá do servisu ,tu malou GO zaplatí.
Jinak je to práce na odpoledne. :D :laugh:

to sem netušil,pak samozřejmě zaplatíš bůhví co všecko


Offline Corell007

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
Je zajímavé že těsnění bylo děláno v servisu asi měsíc zpátky.Už to mám rozebraný, koukal jsem na to těsnění ale není nic moc vidět že by bylo poškozené i když jsou tam malá místa :mad: Ve válcích byla voda a hadicích ke chladiči a u termostatu mastnej šlem neco jako "vazelína".Myslím si že bude chladič a všechny kanály,hadice pěkně zanesený tímto.No vyčistim to koupim těsnění a uvidím.Jo Mám Galanta 92 motor nevim
« Poslední změna: 06.07.2008 - 21:20:23 od Corell007 »


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline Corell007

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
Orovnat a natlakovat.Kolik mě to bude stát????????? a dělají to normálně v servisu nebo jsou na speciální?????


Offline Drak

srovnání a kontrola je cca do 1500,- a udělaj to nejlíp v nějaké brusírně. V normálním servisu to akorat do brusírny odvezou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Corell007

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
Aha je to normální postup(operace) nebo je na to speciální stroj.Mám známého v jedné firmě kde by tohl udělat ale pokud jsou k tomu zapotřebí nějaké nástroje, upínáky a tak,tak to ne


Offline Drak

na přebroušení nepotřebuje nic specialního, Jen dobrou stolovou brusku. Natlakování už je složitější
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Je zajímavé že těsnění bylo děláno v servisu asi měsíc zpátky.Už to mám rozebraný, koukal jsem na to těsnění ale není nic moc vidět že by bylo poškozené i když jsou tam malá místa :mad: Ve válcích byla voda a hadicích ke chladiči a u termostatu mastnej šlem neco jako "vazelína".Myslím si že bude chladič a všechny kanály,hadice pěkně zanesený tímto.No vyčistim to koupim těsnění a uvidím.Jo Mám Galanta 92 motor nevim
Pokud bylo těsnění netknuté, zůstává to co radí Drak a blazen, :buď je prasklá hlava nebo blok motoru.  ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
brousí se to na magnetické brusce,amaterske pokusy kvůli 1000k které ušetříš bych vynechal...brousí se minimálne..po 0,1mm,pokud je dostačujících


Offline LivArt