GalantWeb

Problem se startovanim 4G63

Offline Venda_K

Další věc - píšeš , že 2 svíce jsou uchcané a další 2 suché . Proč jsou suché? Nejde tam benzin skrze vstřiky ? Tak můžou být ucpané .

To by přeci alespoň chytlo na dva válce ne?
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Motor běžet na 3 válce jsem viděl ale na 2 ze 4 zatím ne . :-D   Klíč je spárován s ECU Imobilizeru a ta je spárovaná s ECU motoru . Když vyměníš ECU motoru , nemusíš hned měnit klíč .
« Poslední změna: 10.02.2016 - 18:14:59 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

U dvoulitru je pořadí zapalování 1-3-4-2  a propojení kabelů z cívek -současně jde napětí na svíce  1+ 4  a 2+3 .Podle kliky jdou nahoru nebo dolů  současně písty  1 a 4  a pak 2 a 3 .
Kdy jsi jel tímto vozem naposledy ty ? Jak se auto chovalo , šlo za plynem ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

U dvoulitru je pořadí zapalování 1-3-4-2  a propojení kabelů z cívek -současně jde napětí na svíce  1+ 4  a 2+3 .Podle kliky jdou nahoru nebo dolů  současně písty  1 a 4  a pak 2 a 3 .
Kdy jsi jel tímto vozem naposledy ty ? Jak se auto chovalo , šlo za plynem ?

Abych pravdu řekl tak bylo živější než to moje. Šlo lépe za plynem.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Nevím jestli to stihneš dnes ale - vem cívku pro 2 a 3 válec ze svého auta a zkus ji nandat na druhý motor. Zkouška startování . Nedojde li ke zlepšení , demontuj vstřiky na válcích , kde byli svíce suché a zkontroluj , jestli nejsou ucpané . Pokud nesvítí kontrolka motoru, Problém bude v palivu anebo zapalování . Podávání čerpadla zjistíš pomocí konektoru v motorprostoru na přepážce. Vše najdeš ve Worshop manuálu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Napadá mne ještě jedna věc - cívky jsou kontrolované skrze ECU , závada na nich by vysvítila kontrolku motoru .  Je to tak ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

zavadu ti to vysvítí jen když je přerušená cívka, případně zkratovaná. Když je poškozena fajfka u svíčky a nebo poškozené sekundární vinutí, tak to už nepozná. Je to galvanicky oddělené.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Jsem zvědav, co se z toho vykulí . :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Venda_K

Jsem zvědav, co se z toho vykulí . :angry:

Tak je to tady !!!  :D  :D  :D Ten malý řemen na vyvažování praskl a svezl se až nahoru k vačkové hřídeli kde se dostal mezi vačku vačkové hřídele a rozvodový řemen. To způsobilo že se vačka protočila o cca tři a půl zubu. Srovnaly jsme a v pohodě auto naskočilo. Vzaly jsme z železných zásob jiný řemen a daly ho tam. Auto už má dost najeto a investovat do něj nechceme, necháváme jej dosloužit. Uvidíme co se bude dít po technické, jestli se jí vůbec ještě podaří projít. Když to ti páni nahoře zase tak príma vymyslely  ](-: Četl jsem tu diskuzi tady o technické kontrole. Fakt nehorázná blbost, hlavně když nedokáží pohlídat velké automobilky ohledně emisí, ale strana Zelených by ráda vlezla lidem do kotelny, kde by jim rádi kontrolovali co pálí jen proto, aby snížili znečištění ovzduší, ale aby ohlídaly velké automobilové korporace, to nééé. Jsou jedna velká verbeš.
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Tak to je paráda , na mém před-předcházejícím voze -Galant 2.0 l ´92 se stala tatáž nehoda . Ale motor se potkal a cena za opravu v Eso car mě stála 24 tisíc . Tak ať vydrží a jezdí dál .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Sir Dag

nový řemen stojí do 200kč..myslíš, že je to velká investice?
Jinak asi mi něco uteklo ohledně té stk jak zminuješ...hodte mi to do soukromé zprávy o co se jedná..díky :)
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue