GalantWeb

ABS?

Offline UHNAK_GTi

no keby to boly čapy tak by mu to este viac triaslo v zakrute takze sa skorpriklanam k tym brzdam a to skor ktym kotucom ako k abs. Vyskusaj ci ti to roby iby pri urcitej rychlosti ja som mal to iste ale iba ked som isiel nad 80km/h vymenil spm capy a hoci auto bolo stabilne brzdenie furt v prdeli a kotuc dosticky ok tak tak isto neviem co by to mohlo byt hmm
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Power156

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
No já pokud jedu do 110 km/h tak pohoda - na rovný silnici - ale jak ?lápnu na brzdu, tak to začne....

mam neco podobnyho , kdyz valim nad 120 a pak na to hamstnu tak to zacina stasne kopat do pedalu, cim by to mohlo byt. kotouče nebo takhle mlati abs , GALANT 95


Offline Drak

jestli při prudkém sešlápnutí kromě kopaní do pedálu je slyšet i kompresor od ABS a kola chtějí jít do smyku, tak je to normální funkce brzd. Pokud slyšet není a ještě to třeba cuká s volantem, tak to s nějvětší pravděpodobností budou kotouče a nebo nějaký čep na rameni.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Power156

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
jestli při prudkém sešlápnutí kromě kopaní do pedálu je slyšet i kompresor od ABS a kola chtějí jít do smyku, tak je to normální funkce brzd. Pokud slyšet není a ještě to třeba cuká s volantem, tak to s nějvětší pravděpodobností budou kotouče a nebo nějaký čep na rameni.

To je kdyz potrebuju snizit rychlost napr 140 na 80 tak kope ale kdyz jedu pod 110 tak nic volant je v klidu abs neslysim,


Offline Drak

tak kotoutouče nebo jestli nemáš zarezlý třmeny. Ty se musej volně pohybovat.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
To je kdyz potrebuju snizit rychlost napr 140 na 80 tak kope ale kdyz jedu pod 110 tak nic volant je v klidu abs neslysim,
Dela mi to taky a ABS nemam, takze tipuju zkrouceny kotouce.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Nebo by to mohla být i nevhodná směs na destičkách.To byl i můj problém.Výměna na předku za značku REMSA 1189,- a je klid.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Je mozny ze po cca 6000 tis se zkroutek kotouce? Nejak mi to lehce hazi pri brzdeni kolem 130...jako to by me fakt nasralo...
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


miroslav1

  • Host
Je to blbý, ale stát se to může. Stačí jednou nebo dvakrát za sebou pořádně na ty
brzdy šlápnout ( třeba ze 150km/h na 40 km/h) a může být hotovo i u nových
kotoučů.
Bohužel vlastní zkušenost. :'(


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
Jako to snad musi neco vydrzet..jsou to Bremba(jasne nemusi to byt zaruka kvality), ale to je na nic...no zkusim na to vic slapnout treba se srovnaj:-)) To aby clovek skoro s kazdym tankovanim menil kotouce....
Galant '96 1.8 GLSi, Praha


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Problém je v tom,že je poměrně malý průměr kotouže oproti velkému brzdiči.Takto mi to bylo vysvětleno v servisu. :'(
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Pepe

Je mozny ze po cca 6000 tis se zkroutek kotouce? Nejak mi to lehce hazi pri brzdeni kolem 130...jako to by me fakt nasralo...
Aby se nové kotouče zkroutily , musel bys je brzděním ohřát tak že by se destičky spálené vysypali. -_- :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Dash

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 202
no ale proc mi to hazi volantem?Vse na predni naprave je skoro novo, zadny vule...mozna to muzou delat zimni gumy s diskama...ale kdyz kotouce byly novy tak tonic nedelalo...
Galant '96 1.8 GLSi, Praha