GalantWeb

Kupuju Galanta, jak se vám zdá?

Offline bohdees

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Zdravím,

tento týden pojedu do Ostravy podívat se na Galanta r.v. 95, 2.0 benzín 137 HP. Asi 4 měsíce jsem hledal na internetu různé informace o podobných vozech (mazda 626, mondeo) a nakonec jsem se rozhodl pro mitsubishi. Je mi 18 a nechci do toho dávat majlant, uvažuju, že udělám nové rozvody a klasika : oleje, filtry, destičky možná tlumiče ...

Tady je ten, na který se jedu podívat:

http://tipcar.cz/mitsubishi/mitsubishi-galant-2.0-glsi---klmatizace-cz-19420442.html

co na to říkáte? Když se umyje a dají se tam elektrony, mohlo by to být docela hezké auto ne? A víte někdo něco konkrétního o tomto voze, který stojí v Ostravě? Stál 34, teď se zlevnil tak se na něj jedu podívat .. má teda ještě trošku korozi na předních lemech - nechal bych časem udělat opravu .. tak uvidím..


Děkuju za připomínky a rady


Offline DORIANXXL

...hlavne za tie prachy nečakaj nič extra a výmena toho čo si tu popísal vyjde tak na polovicu ceny auta(pokial je ostatné ok). Takže dohromady neakých 40 tis. a to sa dá,hlavne lepšie ako ford :D
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline Drak

hlavně si zkontroluj uchycení předních tlumičů a komplet přední podběhy. Tam tento model rezne nejvíce. Potom jak řadí převodovka a jestli motor drží volnoběh. Při otáčením volantu by se měli otáčky automaticky zvednout o cca 200. To samé při zapnutí klimatizace. Dojezdu s vyřazenou rychlostí před zastavením, kdy se musejí po zastavení vratit na cca 750 ot.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Za tuhle cenu tam bude vic problemu nez jen rozvody. asi jsi si procet ruzny doporuceni a na co si dat u tech modelu pozor, ale stejne to radsi zopakuju. navic ty najety kilometry jsou opravdu minimum na rok 1995.
1. motor muze mit kaput hydrostely, pri studenym motoru budou klepat ventily
2. ojeta spojka, bude zabirat uplne nahore. v bazaru to muzou trosku zamaskovat tim, ze ji nastavej vys nez ostatni pedaly.
3. rez nebude jenom na lemech. daleko vetsi problem bude pokrocila rez na uchyceni prednich tlumicu. taky pravdepodobne bude vyfuk tesne pred vymenou.
4. stejne tak tlumice budou zraly na vymenu, pokud je uz nekdo nemenil
5. stejne tak kotouce brzd
6. auto ma abs a srs, takze kontrolky musi za prve svitit a za druhe zhasnout jindy nez ostatni kontrolky.

Vetsina z toho jsou spotrebni veci, ale mel bys to mit na pameti, zda se mi, ze zatim to vidis dost naivne. A hlavne zasada cislo jedna: vem s sebou nekoho, komu je to auto a nakup lhostejny a dokaze s cistou hlavou zhodnotit stav auta.

Auto musi hned naskocit a drzet volnobeh cca 1500 a postupne klesat na cca 750-850. Nesmi kolisat volnobezny otacky. Pri pohnuti volantem si musi maximalne po sekunde zvysit otacky o cca 100. No a pak uz projizdka, mozna te prekvapi hodne ucinny posilovac. Nikde nesmi nic bouchat od podvozku, jinak muzes rovnou menit ramena za 2000-4000 jedno. A je jich tam vic.. Doufam, ze jsem te poradne vystrasil a proklepnes ho co to pujde. Jeste bych ti doporucil udelat si diagnostiku vyblikanim, viz navody.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
jo jak pise Drak, projed to jeste se studenou prevodovkou, problem muze mit synchron 2 a 3, musi to tam jit hladce bez chroupnuti.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Misak

V Ostrave vim o nejakym vinovym 5dverovym, stal tam rok, porad mu klesala cena a nikdo ho nechtel - duvod byl rozsypana prevodovka. Ale mozna mluvis o jinym
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Howler

Ke mi podobně jak tobě, a před cca rokem jsem koupil také jednoho z nejlevnější galošů v tý době. Byl to z roku 93 1.8. Po dojetí domu jsem ho enchal projed u kámoše co je ok a co v řiti, samozřejmě se vyskytlo více těch záporných věcích.Beru to že jsi nejspíš student a to koupit co možná nejlevněji a nejlíp, výběr galanta z roku 95 není špatná volba ale horší bude ta druhá stránka. Za tyto penize nečekej potom žádnou nudu, ale spíše potěšeni z každe spravené součastky vozu. Budeš mít určitě hodně co ladit. koukej spíše na motorický srav auta, pač jestli by bylo něco v řiti, tak desingové vychytávky jsou ty..šak víš kde, jinak jak se zminovalo že 2. a 3. převodový synchron muže být v cajku, tak to samé mám i já, ale je to všechno otázka zvyku a já si zvyk, zase tak otřesný to není.Takže ber to tak za málo peněz hodně srandy  :D at se daří


Offline bohdees

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
hlavně si zkontroluj uchycení předních tlumičů a komplet přední podběhy. Tam tento model rezne nejvíce. Potom jak řadí převodovka a jestli motor drží volnoběh. Při otáčením volantu by se měli otáčky automaticky zvednout o cca 200. To samé při zapnutí klimatizace. Dojezdu s vyřazenou rychlostí před zastavením, kdy se musejí po zastavení vratit na cca 750 ot.
A když budou ty uchycení předních tlumičů zrezivělé trochu mám se toho bát a nejít do toho? Kdybych to do zimy opravi tak by to snad nevadilo ne?

Nebo napište, já fakt se nevyznááám  :worried:  :mellow:


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Trochu to maj zrezly vsechny. Ale nesmi to byt tolik, abys to musel hned opravovat, kvuli tomu si preci auto nekupujes, abys ho hned zacal opravovat...
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Lades

a nechceš 97" 2.0GLS?? Jednoho bych měl na prodej...
Galant 98' 2.5 V6 AT kombi


Offline Howler

Lades: Kdyby cena trochu klesla dalo by se uvažovat ale za 90 to je i v tom posranym autobazaru, sice jaký stav že


Offline Misak

No ja nevim, kdybych vedel o aute v bazaru a za stejnou cenu u soukromnika, sel bych nejdrive osobne za soukromnikem. Kdyby se mi nelibilo chovani dotycneho, nebo jeho auto, do bazaru muzu dojit vzdy. Je to i o tom, ze se spise dozvim o historii vozu a jeho slabych mistech, coz se mi v bazaru zatim nestalo. Tot muj nazor. Nekamenovat prosim
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Lades

Lades: Kdyby cena trochu klesla dalo by se uvažovat ale za 90 to je i v tom posranym autobazaru, sice jaký stav že
no ja sem to tam jen tak strelil a cekam co bude.s cenou se da jeste neco udelat....
Galant 98' 2.5 V6 AT kombi


Offline bohdees

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
Za tuhle cenu tam bude vic problemu nez jen rozvody. asi jsi si procet ruzny doporuceni a na co si dat u tech modelu pozor, ale stejne to radsi zopakuju. navic ty najety kilometry jsou opravdu minimum na rok 1995.
1. motor muze mit kaput hydrostely, pri studenym motoru budou klepat ventily
2. ojeta spojka, bude zabirat uplne nahore. v bazaru to muzou trosku zamaskovat tim, ze ji nastavej vys nez ostatni pedaly.
3. rez nebude jenom na lemech. daleko vetsi problem bude pokrocila rez na uchyceni prednich tlumicu. taky pravdepodobne bude vyfuk tesne pred vymenou.
4. stejne tak tlumice budou zraly na vymenu, pokud je uz nekdo nemenil
5. stejne tak kotouce brzd
6. auto ma abs a srs, takze kontrolky musi za prve svitit a za druhe zhasnout jindy nez ostatni kontrolky.

Vetsina z toho jsou spotrebni veci, ale mel bys to mit na pameti, zda se mi, ze zatim to vidis dost naivne. A hlavne zasada cislo jedna: vem s sebou nekoho, komu je to auto a nakup lhostejny a dokaze s cistou hlavou zhodnotit stav auta.

Auto musi hned naskocit a drzet volnobeh cca 1500 a postupne klesat na cca 750-850. Nesmi kolisat volnobezny otacky. Pri pohnuti volantem si musi maximalne po sekunde zvysit otacky o cca 100. No a pak uz projizdka, mozna te prekvapi hodne ucinny posilovac. Nikde nesmi nic bouchat od podvozku, jinak muzes rovnou menit ramena za 2000-4000 jedno. A je jich tam vic.. Doufam, ze jsem te poradne vystrasil a proklepnes ho co to pujde. Jeste bych ti doporucil udelat si diagnostiku vyblikanim, viz navody.

Tak jsem byl včera v té Ostravě se na něj podívat ... Na první pohled vypadal moc krásně, lak vypadal dost hezky a měl krásný lesk, na oravém předním lemu byla sice koroze, ale dalo by se s tím ještě něco udělat.

Teď však k těm panákům z bazaru - tak neprofesionální chování jsem ještě nikde nezažil :) nejen že tam byl jeden na icq na počítači a neměl na mě čas (byl sem v bazaru s kamarádem sám), dokonce i ten starý děda byl strašně protivný ...

Otevřeli jsme kapotu, a čekal mě šok ... veškerá karoserie pod kapotou byla rezavá, děravá ... pod motorem byla kaluž oleje ... když sem se ho schválně zeptat jestli to je dešťová voda nebo olej, řekl, že voda :) tak sem tam dal ruku a byl to olej .. neměl co říct ...

schválně sem řekl, ať to nastartuje (ale už jsem věděl, že nevezmu - protože by se mi někde po cestě do Vsetína propadl předek nebo by mi uletěly zadní kola) - na to aby to nastartoval na mě zakřičel: ,,To po mě chcete moc ... musím donést kabely, nevím jestli to půjde ... ´´

Řekl sem dobrý a nashle.
Dnes jsem byl ve Zlíně, byl ta parádní Galant za 30, dokonce by mi dali slevu, ale nechtěli to se mnou odvézt 500 metrů k mechanikovi, navíc to byl šestiválec na který jsou astronomické ceny náhradních dílů :)

Tak hledám dál, taky mezi Mazdama 626 a Sonatama .. nejraději bych ale stejně Galanta :-(


Offline DORIANXXL

...preboha len nie sonátu ! ! !,to už radšej mazdu.Mne sa stala podobná vec,ked som kupoval prvého galanta,na internetu krásne nafotený,perfektní stav,serviska. Ked som došiel auto nemalo STK ani EM,rezavé ako svina,nešla zařadit 2 a o brzdách ani radšej nehovorím.Servisku to auto nikdy nevidelo a provozní náplne by nenašiel ani kúzelník.Čo si myslíš ako to asi dopadlo ?
Nechceli mi preplatit cestu,tak sa strhla hádka a nakoniec sa dvaja prodejci pozerali s okna zamknutej kancelárie ako si odnášam dve skoro nové 17 dunlop sp sport do svojho auta,ktoré tam mali vystavené na predaj :D Radšej som volil toto riešenie ako by som mal prípadne neakému hlupákovi utrhnút hlavu.
Nič si s toho nerob,ale nikdy nedopusti aby s teba niekto robil hlupáka.
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline bohdees

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 4
...preboha len nie sonátu ! ! !,to už radšej mazdu.Mne sa stala podobná vec,ked som kupoval prvého galanta,na internetu krásne nafotený,perfektní stav,serviska. Ked som došiel auto nemalo STK ani EM,rezavé ako svina,nešla zařadit 2 a o brzdách ani radšej nehovorím.Servisku to auto nikdy nevidelo a provozní náplne by nenašiel ani kúzelník.Čo si myslíš ako to asi dopadlo ?
Nechceli mi preplatit cestu,tak sa strhla hádka a nakoniec sa dvaja prodejci pozerali s okna zamknutej kancelárie ako si odnášam dve skoro nové 17 dunlop sp sport do svojho auta,ktoré tam mali vystavené na predaj :D Radšej som volil toto riešenie ako by som mal prípadne neakému hlupákovi utrhnút hlavu.
Nič si s toho nerob,ale nikdy nedopusti aby s teba niekto robil hlupáka.

A proč ne tu Sonatu? Všude na to čtu vesměs kladné reakce, krom toho že to žere jako tank ... Prý je to spolehlivé ... napiš prosím, rád si vyslechnu rady :)


Offline invisibleone

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 134
...

Řekl sem dobrý a nashle.
Dnes jsem byl ve Zlíně, byl ta parádní Galant za 30, dokonce by mi dali slevu, ale nechtěli to se mnou odvézt 500 metrů k mechanikovi, navíc to byl šestiválec na který jsou astronomické ceny náhradních dílů :)

Tak hledám dál, taky mezi Mazdama 626 a Sonatama .. nejraději bych ale stejně Galanta :-(

Tak ti nevím, ale má takovej dojem, že 626ka má ještě dražší náhradní díly než Galant a to Galant není levnej.
R.I.P. Galant '94 2.0TD


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Já bych ale řek, že to není tolik o ceně jako takový, běžně sehnatelný díly jsou cenově srovnatelný s většinou aut dnešní doby, problém nastává tehdy když se shání něco se k sehnání tak lehce není... ale to není tak často... to je jen zvyk porovnávat díly na Galanta s dílama na Favorita...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline DORIANXXL

...prečo nie sonatu ? no jeden známi mal 2.0 l 102kw r.v.96 a od doby čo ju kúpil to prebiehalo asi takto. Mesiac od kúpi v pohode a potom 1 týždem jazdy a 2 až 3 dni v servise.Bolo to nekonečné spravovanie všetkého čo sa týka zapalovania a ak to nebolo zapalovanie tak sa k.alternátor. A čo sa týka el.okien a imobilzeru skrátka celej elektriky v poruchovosti tak tomu sa hovorí výzva. Ale klobúk dolu,známi vydržal pol roka -_- -_- -_-...možno sa v tom hrabal niekto iný pred ním a všetko to pok....ale po tejto skúsenosti by už do sonaty nešiel :angry:...asi tolko
Mitsubishi galant r.v.2000 2.0i 16v 100kw
Mitsubishi Sigma r.v.1997 3.0 v6 130kw


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web