GalantWeb

vyveva

Host · 3 · 3873

Host mitsupaja

  • Host
;) ahoj panacci,dnes jsem se malem zabil tak prosim o radu.jel jsem v pohode po dalnici a odbocuji na prijezdovku do prahy a najednou asi v osumdesatce nejde zatocit volantem.tak jsem na to dupnul,vypnul jsem motor,znovu nastartoval a ejhle ono to funguje jako by nic.tak jsem si zdovolenim zavolal do hradce na cislo ktere jsem nasel v odkazu a uz zrejme znam priciny vice problemu v aute.zacnu od zacatku,nejdrive jsem mel problem s piskanim drazkoveho remenu,ale jak muzu potvrdit tak to nebyl remen ale pumpa ktera je na nej napojena,ktera zapricinila dnesni poruchu,ktera je ,ze nefunguje dostatecne nejaka pumpa v aute.nevim presne o co jde,tak se chci zeptat,jestli nekdo vite neco blizsiho a popripade kam bych mohl zajet do servisu.cenovou relaci uz asi znam je to s vymenou cerpadla"pumpy"okolo 3.500kc.uvitam vice info.diky


Offline damiens

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 142
Měl jsem podobný problém s posilovačem. řemen byl už opotřebovaný a klouzal. Ale je divný to,že jsi nemohl ten posilovač přetlačit. Můj názor je,že je vadný píst na posilovači. Ten,který tlačí na táhla řízení.
Vlasta Pardubice+Aš

Galant 2.0 V6 24V 1995


Offline Drak

No jak to popisuješ, tak to bude pumpa od serva. Sežeň si dobrou a výměna není moc složitá. Ještě si kup hydraulickou kapalinu na dolití  :)  
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)