GalantWeb

cukání, nizký výkon, vysoká spotřeba

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
pokud po odpojení váhy motor funguje, nejspíš je váha v nepořádku.

K té diskusi s těma japoncema Vs vw atd je to velmi odvážné, tvrdit,že nic z vw nemělo kdysi elektrické okna a vyhřívané sedačky. Pokud si pamatuju tak se ty dražší systemy jako ABS, airbag montovaly do VW někdy už těsně po revoluci, kdy v té době již dávno měly el. okna,zrcátka nejsem si jist,ale případně i vyhřívané sedáky. Že si mnoho lidí koupilo levněji vybavený vůz bylo otázkou tržní ,nikoliv otázkou úrovně automobilky. Řekněme třeba passat řady 3 už byl plně vybaven a to se vyráběl snad od roku 88? KDyž se podívám na nějaký VW dnes.. co chybí ve výbavě třeba v novým passat? Asi těžko by se něco hledalo. Nejsem obhájce VW, ikdyž oni dělají poměrně dobré auta pro střední třídu obyvatel. Žádné auto krom tuarega bych asi nekoupil...Naopak si troufnu říct, že karosařina těch němců byla lepší než u japonských vozů. Stejně tak dieslové motory. Ale tam nechci tvrdit,že kdyby chtěli, by nebyli schopni japonci vyrobit dobrý diesel. Nemyslím,že ty auta a je jedno odkud byly od sebe na míle vzdáleny čímkoliv. Každá automobilka produkuje a vychází převážně z toho, co lidi chtějí. Velmi dobře to jde vidět právě na VW či té naší škodovce. Ti lidé tam moc dobře vědí,co se prodává a co se prodá. Já osobně mám v autě vyhřívané sedadla a mám škodovku a použil jsem to asi 10x za 3 roky. Navíc ta výbava se instaluje taky trochu s ohledem na to, kde se vůz prodává.


Offline johny11

Verim tomu co zde pises,ale pozor,vse od vw ci Skodovky pouze za priplatek a dost tucny.Po pravde,ja osobne bych nesel do koupe techto znacek,pokud bych chtel poridit nove auto.Samozrejme,ze karosarina je od japoncu jaksi odflaknuta,diky korozi kterou vidim dost casto,ale po pravde ve spolehlivosti na nej koncern opravdu nema.Kdyz se zacali vyrabet trabanti typu "Fabie" videl jsem katalog s nabidkou ve ktere popisovala Skodovka jako nadstandard zadni sterac a treti zrcatko,coz me opravdu dost pobavilo az nasr...Typicke oblbovani hloupeho zakaznika,ktery maje par korun si rekne vauu...ta Skodovka toho ale nabizi...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ve spolehlivosti čeho? Bud konkrétní.

Ano pamatuji si,že se o tom psaly dlouhosáhle diskuse, jak může být zadní stěrač za příplatek etc. Ale to je pořád věcí trhu,který vychází z poptávky lidí a velmi chytrého tahu automobilky. Podívej se na základní cenu te nějaké fabie junior s nejmenším motorem a s nejmenší možnou výbavou. Ta začíná na naprosto nízké ceně, za kterou nic jeného a už vůbec ne z druhé strany zeměkoule asi nekoupíš. Byt v posledních letech tlačí dolů trh třeba kia a hyundai. Ty když půjdeš pro pěknou fabii za cenu male hondy budeš mít tu fabii dobře vybavenou,ale vzhledem k tomu,že v české republice lidi kupující malé vozy kdy prostě nemají peníze, dala jim škoda možnost levnějšího a ještě levnějšího vozu. Všechny tyhle kroky jen kopírují trh,nic víc v tom není.


Offline johny11

U sebe na dilne,ani ve dvou servisech,kde jsem kysi pracoval jsem nemel na opravu tolik japoncu,jako skodovek ci vw.To je moje vlastni zkusenost.Jeste jsem nepotkal Japonce,ktery po trech letech provozu mel vadnou hlavu motoru jako treba Fabie.Neustale problemy v elektroinstalaci.Octavie,ma zase brzdy,kterym bych absolutne neveril,tezke auto (combik)  a brzdovy valec nestiha.VW passat problemy v elektroinstalaci diky tomu,ze ti tupci umistili krabici s ovladanim veskerych doplnku,jako je central,imobilizer,stahovani oken otvirani vicka nadrze k ridici pod koberec,zrovna tam,kde je nejvetsi vlhko,kabely totalne shnile a mohl bych pokracovat do nekonecna.Lidi to kupuji,to je pravda,ale jen diky jejich velike reklame.Nechapu ani vzhled novych Fabii,jako by navrhar pozil nekolik sklenic slivovice.Strasny....


Offline johny11

Nehadam se,jen muj nazor a nazor cloveka,kteremu zrovna tyhle znacky k srdci moc neprirostly diky zkusenostem s opravami  -_-


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Ano, máš pravdu, škodovek se po servisech motá mnoho. Nicméně je to opět z velké části trhem. Porovnej počet jezdích vozu z japonska třeba vem typ Accord, civic a porovnej čísla s vozy octavia a fabia. Už při stejné spolehlivosti by musely být v servise 6 dní na zvedácích škodovky a 1den honda.

Prasklá hlava u fabie nebo zlikvidovaný celý spodek motoru u mazdy ..to jsou ale záležitosti,kde je silný faktor člověk. Pokud si dobře pamatuju ty motory V6 mazda kde se ty motory vyhazovaly rovnou do sběrných surovin,přijde mi vůči tomu prasklá hlava na 4válci jako přijatelnější porucha.
Naproti tomu ty automobilky montují do svých aut i jiné a naprosto spolehlivé motory. Zejména třeba mazda a škoda. 


Offline vecik

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 96
K té váze vzduchu na galantu 2.0 1988 po odpojení váhy motor chcípne. Je to dobře nebo špatně


Offline Pepe

Tak váha je v pořádku , když motor chcípne po jejím odpojení .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Tak váha je v pořádku , když motor chcípne po jejím odpojení .

to je zvláštní zpětnovazebná kontrola stavu váhy.. když se zamyslím nad tím,jak váha funguje.. nemá ECU nouzový režim pro možnost startu bez váhy? Tam bych viděl kontrolu krze změny chování motoru.


Offline Pepe

Kdybych ten motor měl u sebe , tak neřeším váhu , protože je špatně nastavená klapka na krokmotoru . :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Speedy123456

cauvec lidi mě to ted začalo taky cukat rozsvicovat chybu motoru a žere to jak prase jak jste to nakonec vyřešily? :'(


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline grafik

špatná váha vzduchu mám stejny problém musím ji mít odpojenou jinak se s autem nedá jezdit


Offline grafik

Dotaz podle kterého čísla na váze vzduchu poznám že jsou stejné ? jestli musí býtstejné všechny tři tak mám asi velkej problém nemůžu stejnou najít  :mad:


Offline Drak

podle čísla MD......... nebo jineho začínajícího M
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik

Já žádné M nemám  ](-:


Offline Drak

měla by to být MD172449
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik


Offline Drak

ta je stejna
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline grafik