GalantWeb

Co s tím ???

Offline Pepe

 :o :o  Galant 2.0  r93, po výměně palivového filtru a málem vyjetí benzinu z nádrže začal motor
poskakovat po sešlápnutí plynového pedálu. Místo akcelerace se dusí , ale při plynulém přidání  motor točí normálně. Rozdělovač O.K. , TPS a ISC v normě, možná bordel ve vstřicích.
Kdo ví , poradí . Dík :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline medvede

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 92
ahoj Pepe - pozri si čo tu rozoberám ja . Zhruba to isté. Komplet všetko od nádrže prečistiť a tak ...
Možno sa výsledok prejavý. mňa to zajtra čaká. Čáves .a nech sa podarý.


Offline hoktar

  • VIP Group
  • ****
    • Příspěvků: 112
co sitka ve vstrikach?
Galant V6 2.5 24V 2000


Offline Drak

Jestli v nadrži nemáš natankovanej "kvalitní" benzín. Při výměně palivového filtru se na nic jiného nešahá ani nedemontuje .
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline medvede

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 92
čawes pepe.
Ako to dopadlo - ide auto? A ak hej čo v tom bolo za zradu???


Offline dany

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
  • 1993 Galant 2.0 16V
Ahoj Medvede - tak jsme vyměnili palivový filtr a nic se nezměnilo. Možná je zanesený čerpadlo v nádrži. Zkusíme se na to s tátou podívat.


Offline medvede

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 92
Ja som ten filter tiež nakonec vymenil a žiadna zmena. Auto ak mu pridám tak ide ako by ho dačo dusilo a popritom aj akoby občas nedávalo benzín tak s ním akosi trhá a predbehne ma aj Škodovka 100ka - ledva ide do otáčok. Ale na LPG ide ako šalené. Ale zaujímavé je že na voľnobeh na mieste ide ako hodinky.Pozrel som dnes aj na tie relátka či ako to nazvať čo sú v kabíne pri spolujazdcových nohách a bavý všetko na jedničku. Tak teraz neviem či čerpadlo netlačí málo-pozrem a zmerám o 2 dni v robote. Už podľa mňa len vstriky sú v riti alebo ja neviem čo už to môže byť , sakra práce!!!
Klapka čistá , filtre tiež,iskru hádže , sviečky som dal tiež preistotu nové... a sere se furt. :anz: :anz: :anz:


Offline Pepe

Zdravím majitele a mechaniky Galantů. :kiss: Jak již napsal Dany, asi rozpářu plech pod zadním sedlem a vytáhnu čerpadlo na vzduch.  :angry: Draku , prosím Tě, nerozchodil jsem soubor dílů a tak prosím o obraz uložení nádrže u Galatu r.93. Dík .  ^_^  Workshop manual toto neřeší . :'(
Kluci a holky,benzin asi bude gut, ale Dany vyjel nádrž  DOSUCHA , zůstali tam 2l, slovem DVA litry
benzinu. Takže u ročníku 93 tam bylo i cosi navíc  :P . Zdar
« Poslední změna: 26.06.2008 - 21:14:57 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

 Zdravím  Vás  všechny , gálové. Po výměně čerpadla , plováku atd. :anz: , závada jak byla popsaná, přetrvává :angry: -ale- po vyblikání , ne vyblinkání  :D, chybových kódů ECU skrzeva check engine -kontrolku hlásí kód 55 , :P ,  což podle mho překladu by mělo znamenat  :anz: nefunkční IAC ventil . Neboli senzor a ventil obtoku vzduchu . :lipsread:  Motor volnoběhu . Jestli se pletu , dejte honem vědět . :kiss:    :worried: :worried: :worried:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

je to snímač v ISC motorku. Je to v jeden díl s volnoběžným krokovým motorkem
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

je to snímač v ISC motorku. Je to v jeden díl s volnoběžným krokovým motorkem
  Draku dík , na to jsem sázel. Jen doufám že ten Hallův snímač se neodporoučel .. :anz: :'( :kiss:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Tak jsem z toho ňákej divnej . Celou klapku jsem sundal, krokmotor demontoval, prohlédl, proměřil
 - na konektoru 2-3 naměřeno 3,7 k Ohm ,- nastavil bypass,namontoval, nastavil ale po sešlápnutí
 pedálu akcelerace se motor dusí dál . Já  :worried: :worried: :worried:ho zadusím .
 Co jsem dělal na 2 a půl litru napíši do garáže asi zítra .Čus  :anz: :anz:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Tak jsem z toho ňákej divnej . Celou klapku jsem sundal, krokmotor demontoval, prohlédl, proměřil
 - na konektoru 2-3 naměřeno 3,7 k Ohm ,- nastavil bypass,namontoval, nastavil ale po sešlápnutí
 pedálu akcelerace se motor dusí dál . Já  :worried: :worried: :worried:ho zadusím .
 Co jsem dělal na 2 a půl litru napíši do garáže asi zítra .Čus  :anz: :anz:
A to je 4 valec nebo V6? Ten motorek bylo servo s prevodem nebo krokovy motorek? Jestli je to krokovy motorek, tak je spatny - tech 3,7 kOhm je moc.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Pepe

 Čus kluci . Je to motor s typ.značením 4G63 , 2l, 16Valves, 101kW. Co se týče celkové schopnosti motoru jít za plynem , je to při pomalém přidávání dobré. V momentu, kdy se dostane nad 2500 otáček, motor jede bez chybičky. Dnes, 3.7.2008 odzkoušeno na trase Praha -Roudnice n. Labem - Praha , kde jsem byl na diagnostice.  Závěr diagnostiky - no problem- . :anz: Závada 55- nefunkční  krokový motorek přetrvává ale na cukání motoru do cca. 2500 ot. tonemá vliv .
 Doporučení technika - VYHOĎ ty starý -původní- zapalovací kabely  :'(a pak se uvidí. Toť k motoru . :laugh: :laugh:
Cose týče krok motoru - viz  Engine 4g61-63-64 a na straně 11C-50 najdete typ klapky a motorku
zde zmiňovaného a hodnoty na straně 11C-53 .  4-6 kOhm  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Takže je to SOHC? To ale neni 101kW?
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Je to 16V má 100 nebo 101 kW, je to rok výroby 1993... ale myslim že SOHC to je, koukal jsem na to u begyho...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Takže je to SOHC? To ale neni 101kW?
JJ,xore, Beny má pravdu . Je to SOHC , 101 kW .  4G63 DOHC s turbem , myslim že měl Drak v Dynamicu .A to má ještě lepší výkon . Viz sekce "MOTORY" na Mitsubishiclub.cz -_- :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Aha, ale ten nakres klapky vypada jak ta verze na tvym 80kW. Myslim ten ISC vypada jak varianta s odstrkovanim klapky ne?
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Máš pravdu na ten nákres jsem nekoukal, já mám tu pro Galant/truc na straně 11C 50 ta for EXPO nevím co je za klapku ale krokovej motorek tam koukám snad ani není, Pepe tvoje klapka by měla být ta na stranách 11F 57-58, tam píšou že odpor IAC by měl být okolo 30 ohm... a určitě by to měla být asi ta poslední na straně 11F 58 protože ta má jediná BISS
« Poslední změna: 05.07.2008 - 07:16:07 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)