GalantWeb

Vzduchovy filtr

Emp · 42 · 17230

Offline Rafik

Galoše už asi nikdy neprodám, protože prodat ho za 20tisíc, byl bych blázen. A ani komplet výměna motoru v dnešní době není nic nereálného. Měl jsem mít parádní 2,0, nakonec to bohužel nevyšlo..
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

ne že bych to chtěl. Jen mě to zajímalo  :mellow: Já už se ze sportovních filtrů vyléčil. Stačí projet větší kalužinou, filtr navlhne a už to nejede (nekdy motor ani nenastartuje) Navíc tím slavným sportovním filtrem snadněji prochází drobné částice prachu které se dostanou třeba až mezi pístní kroužek a válec a tam to dře a dře a dře až se válec krááásně vyleští. Sníží se výkon, začne papat víc oleje, hůř startovat atd... Za další je auto podstatně hlučnější
Měl sem na Galantu kónus od KN, v pěkným nerez pouzdře, nikdy sem neměl problémy s papáním oleje (od výměny k výměně bez většího úbytku mimo rysky), se startama ani za tepla, ani za studena...
Je problém, když koupíš obyč, ale kvalitní filtry tohle umožňují...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Cesta k papání oleje je "relativně" dlouhá
Radouš


Offline t.j.silence

Je možné namiesto kovovej oblej trubky použiť aj plastovú rolovaciu? Nebude to tam napríklad brzdiť prechádzajúci vzduch?
« Poslední změna: 04.01.2010 - 22:06:10 od t.j.silence »
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Rafik

Takový husí krk se používá spíše pro přívod vzduchu k filtru, např. někde z průduchu nárazníku. Plastové koleno na sání stojí pár korun..
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Mě vždycky když filtr navlhl tak auto jelo spíš o poznání líp... No a ta hlučnost bych řek že je taky relativní... já měl KN a hlučnej nebyl a to bylo otevřený sání... Nějakej noname (nejlíp molitan ) řve jak tygr ale taky prd filtruje což si myslím u KN o kterej se dobře stará nemůže stát ne???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Nechci se zabývat hlučností motoru ale uložení KN filtru v prostoru mezi nárazníkem a kolem .Myslim , že až na výjimky se "montéři " tomuto prostoru vyhýbají . A to z prostého důvodu,
který je znát myslim na posledním fotu .Zastříkaný a zablácený filtr dlouho makat nebude.Raději bych viděl usazenou baterku místo nynějšího filtru a do tohoto prostoru vložit a odstínit KN-ko . -_-
 :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Mě vždycky když filtr navlhl tak auto jelo spíš o poznání líp... No a ta hlučnost bych řek že je taky relativní... já měl KN a hlučnej nebyl a to bylo otevřený sání... Nějakej noname (nejlíp molitan ) řve jak tygr ale taky prd filtruje což si myslím u KN o kterej se dobře stará nemůže stát ne???
Což znamená že ti to dávalo chudou směs. Filtr když je mokrej, tak je vlastně ucpanej. Každej otevřenej filtr je hlučnej a čím víc se otevře klapka, tím je i hlučnější. Ta bedna co je před filtrem funguje jako zásobník vzduchu a zároveň i jako tlumič hluku
Radouš


Offline Rafik

Což znamená že ti to dávalo chudou směs. Filtr když je mokrej, tak je vlastně ucpanej. Každej otevřenej filtr je hlučnej a čím víc se otevře klapka, tím je i hlučnější. Ta bedna co je před filtrem funguje jako zásobník vzduchu a zároveň i jako tlumič hluku

Někde jsem četl, že motor s origo filtrem je asi jako bys běžěl do schodů s rýmou a nemohl se pořádně nadechnout
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Někde jsem četl, že motor s origo filtrem je asi jako bys běžěl do schodů s rýmou a nemohl se pořádně nadechnout
s tím souhlasím. Jinak asi takhle a neprndejte že máte stříkačky protože pro ně platí to samé

Pro:
Při správném nastavení karburátoru může použití tuningového filtru nepatrně zvýšit výkon a odezvu na plyn. Další výhodou je také hlubší zvuk skútr a chraplavější projev.

Proti:
Při jeho použití se zvýší množství vzduchu přicházející do karburátoru. Z tohoto důvodu je nezbytně nutné použít větší trysku! V opačném připadě riskujete zadření motoru!!! Při použítí open filtru a správném naladění s větší tryskou je nutné počítat se zvýšením spotřeby řádově o 1-2l/100km. Také je vhodné mít na paměti, že open filter má vyšší průchodnost vzduchu a tím také mikročástic, které se Vašemu motoru nemusí zrovna líbit..
Radouš


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Chudou směs a jelo to líp??? Navíc chudou směs podchytí lambda ne???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
tak asi mu to nepochytila když psal že do jelo s mokrým filtrem líp
Radouš


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Takže když jede auto na chudou směs tak jede líp??? Tak to do povinný výbavy přibaluju kýbl s vodou...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jen tak pro zajímavost, tady  maj celkem levný sport. vložky sání  http://www.tuning-in.cz/sport-filtry-a-sani/simota-filtry-a-saci-systemy/simota-originalni-vlozky-sani/mitsubishi/
 a do tohohle za cenu skoro jak za papírovej asi pudu  http://www.tuning-in.cz/sportovni-vzduchovy-filtr-simota-mitsubishi-galant-vi-2-5l-l4-f/i-96-04.html
 Neznám je a nechci jim dělat reklamu, ale maj celkem výběr http://www.tuning-in.cz/vydejni-sklad/
Brno
« Poslední změna: 19.10.2010 - 09:17:44 od robb »


Offline Venda_K

Zajímalo by mě, zda by mi pomohl tento sportovní filtr/vložka k lepšímu výkonu a nižší spotřebě u mého Galoše. A jak že to je s těmi prachovými částicemi? Dostanou se za sportovní filtr/vložku nějaké? Pokud se o sportovní filtr/vložku budu starat třeba tímto prostředkem?
Máte někdo s tímto filtrem zkušenost? Popis vozu pod každou zprávou.

Zde je sportovní filtr/vložka (Nevím proč, ale po zadání Mitsubishi Galant a kliknutí na filtr to přejde na filtr k Lanceru. Doufám tedy, že budou stejné):
http://www.sportovniautodoplnky.cz/k-n-air-intake-system-mitsubishi-carisma-galant-lancer/

Zde je čistící prostředek:
http://www.sportovniautodoplnky.cz/znackova-cistici-sada-k-n-cistici-roztok-napousteci-olej-akce/
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031


Offline Pepe

Na Galanťácké filtry mají slevu, za kterou koupíš prací gel a olej . Jestli se cosi dostane do sání , nevim , nekontroluji to, ale filtr doporučuji. Už jen proto , že nekupuješ další ale tenhle vypereš , naolejuješ a jedeš dál .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Já dlabu i na to mazání filtru. Jen ho občas ojedu smetáčkem a profouknu. Na čistotu jsou citlivý spíš 2-takty a karburátory. Našim motorům to nijak moc nevadí. Co tam vletí prostě shoří a vyletí laufem. Citlivá je akorát váha vzduchu která pak ztrácí přesnost. Tu čistím čističem na karburátory.

jak psal Pepe...KN stačí čistit a vydrží ti vlastně na furt.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

obyč filtr stačí také profouknout...pro mě novinka. Já kupuji nové  :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

Jen bych nepočítal s větším výkonem a nižší spotřebou :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Venda_K

Já dlabu i na to mazání filtru. Jen ho občas ojedu smetáčkem a profouknu. Na čistotu jsou citlivý spíš 2-takty a karburátory. Našim motorům to nijak moc nevadí. Co tam vletí prostě shoří a vyletí laufem. Citlivá je akorát váha vzduchu která pak ztrácí přesnost. Tu čistím čističem na karburátory.

jak psal Pepe...KN stačí čistit a vydrží ti vlastně na furt.


To s tím foukáním sportovního filtru s bavlněným vláknem nevím nevím. Je pravda že jsem to někde četl a zkušenosti nemám, ale prý by se to nemělo dělat. Ááá tady je ten odkaz kde jsem to četl, že by se neměl čistit stlačeným vzduchem. Otázka zní, na kolika máš nastavený redukční ventil, který ti pouští do foukací pistole ten či onen tlak. Pokud nějaký redukční ventil u svého kompresoru vůbec máš, protože vůbec nemám tušení, co a kdo z Vás tady na fóru má či nemá doma za nástroje. Pokud se sníží rychlost proudění vzduchu neboli tlak (taky závisí na vzdálenosti foukací pistole od filtru) a to tak, aby se mohl profouknout. Otázka zní: ,, Jakým tlakem a z jaké vzdálenosti profukovat sportovní filtr s bavlněným vláknem tak, aby docházelo k jeho čištění a prodlužování životnosti bez ničení bavlněného vlákna?"

http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=DetailItem&menu=znacky&id_znacka=Suzuki&model=2521&id_item=82734&order=&stranka=1

Taky si říkám, že by to mohla být dezinformace ze strany prodejců a to jen kvůli tomu, aby si zvýšily prodej čistidla s olejovou inpregnací.  :D Vaše názory?
« Poslední změna: 04.06.2015 - 16:30:53 od Venda_K »
Mitsubishi Galant sedan 2,0L 100kW rv. 99 (GLS)     Motor 4G63 SOHC MPI     VIN: JMBSNEA2AXZ001031