ne že bych to chtěl. Jen mě to zajímalo Já už se ze sportovních filtrů vyléčil. Stačí projet větší kalužinou, filtr navlhne a už to nejede (nekdy motor ani nenastartuje) Navíc tím slavným sportovním filtrem snadněji prochází drobné částice prachu které se dostanou třeba až mezi pístní kroužek a válec a tam to dře a dře a dře až se válec krááásně vyleští. Sníží se výkon, začne papat víc oleje, hůř startovat atd... Za další je auto podstatně hlučnější
Mě vždycky když filtr navlhl tak auto jelo spíš o poznání líp... No a ta hlučnost bych řek že je taky relativní... já měl KN a hlučnej nebyl a to bylo otevřený sání... Nějakej noname (nejlíp molitan ) řve jak tygr ale taky prd filtruje což si myslím u KN o kterej se dobře stará nemůže stát ne???
Což znamená že ti to dávalo chudou směs. Filtr když je mokrej, tak je vlastně ucpanej. Každej otevřenej filtr je hlučnej a čím víc se otevře klapka, tím je i hlučnější. Ta bedna co je před filtrem funguje jako zásobník vzduchu a zároveň i jako tlumič hluku
Někde jsem četl, že motor s origo filtrem je asi jako bys běžěl do schodů s rýmou a nemohl se pořádně nadechnout
Já dlabu i na to mazání filtru. Jen ho občas ojedu smetáčkem a profouknu. Na čistotu jsou citlivý spíš 2-takty a karburátory. Našim motorům to nijak moc nevadí. Co tam vletí prostě shoří a vyletí laufem. Citlivá je akorát váha vzduchu která pak ztrácí přesnost. Tu čistím čističem na karburátory.jak psal Pepe...KN stačí čistit a vydrží ti vlastně na furt.