GalantWeb

motor 6A12 škube

Offline Howler

momentálně mam auto u nás Motor Expertu tak uvidím co to jsou za experti, popřípadně bych ti  pak Jindřišáku napsal.


Offline Howler

Tak mam zpet ale zavada stale přetrvává. Ale už jen občas!! Když z nizkych otaček prudce přidam tak asi do 4tis otaček, jak kdy, škube a pak se chytí a jede normalně. Tlak paliva je OK akorát prý palivový ventil co je před lištou otevírá víc než by měl, ale za vinu to tomu nedávali. Jinak zapalovaní a veškerý teplotní čidla OK. Tak ja už nevím...


Offline Pepe

Tohle bych tipoval spíše na zapalování než na palivo . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Tak mam zpet ale zavada stale přetrvává. Ale už jen občas!! Když z nizkych otaček prudce přidam tak asi do 4tis otaček, jak kdy, škube a pak se chytí a jede normalně. Tlak paliva je OK akorát prý palivový ventil co je před lištou otevírá víc než by měl, ale za vinu to tomu nedávali. Jinak zapalovaní a veškerý teplotní čidla OK. Tak ja už nevím...

tak mi tak připadá, že by jsi byl spokojenější, kdybys místo SWAPu koupil celé hotové auto :D
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Howler

říkal že to měl na diktoskopu či jak se to jmenuje a zapalovaní je ok.


Offline Howler

Rafiku svoje navrhy nech na někdy jindy. Mě to auto jelo rok v klidu až ted to děla, tak si nemyslím že je to chyba při vymeně motoru.


Offline Drak

no asi by to chtělo udělat datalog a kouknout na čidlo klepání jestli nedava nesmyslu a jednotka pak podle nich neupravuje předstih. Zvlášt když to děla nahodile
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)



Offline Drak

je to čidlo 14924 a najdeš ho mezi hlavama a číslo dílu je MD165641
« Poslední změna: 16.12.2011 - 13:29:43 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

ještě mam takovou otazku, od te doby co jsem zaslepil EGR a dal zvlašt oddech víka motoru se mi vubec nezasírala klapka. Ted i po hodině jizdy je už lehce špinava. chci se zeptat, jestli to děla Bypass pod klapkou a jakou roli vlastně děla, pač od te doby co auto bylo kdysi na plyn tak se nečistil, nešli mi povolit šroubky. Tak jestli to muže mit roli v mém problému.


Offline Pepe

Obtok klapky reguluje krokový motor s kuželovým uzávěrem a též termoventil , vše dle teploty motoru .To ale věčší mírou způsobuje problémy při běhu na volnoběh a  při zahřívajícím se motoru .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

no za studena je tam dost velke cukaní než se ohřeje.


Offline Pepe

Obtok - bypass - funguje jako sytič , takže jestli to začíná už na studeném motoru  ----- napiš co to vlastně dělá . :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

tak že za studena to popidaní plynu dost cuká, vždy trva než se to zahřeje a auto jede v pohodě. To spíš bejvávalo. Jak je motor zahřátý tak jen občas při přidání plynu v nizkych otačkach vubec neakceleruje a to je ten hlavní problem. Palivovej system OK, svíčky kabely civky OK. Skoro všechno přemeřeno a bez chyby. Ale všiml jsem si, když jsem vyčistil klapku tak to vždy jelo dobře a po chvili to bylo zase zpet


Offline Drak

jestli se ti špiní klapka, tak se ti mohl ještě seknout zpětný ventil od druhého odvětraní motoru. To pak dělá psí kusy jestli máš první odvětraní jen přes filtr do volného prostoru.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Myslíš tenhle ?
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

jj ten PCV ventil. občas se sekne a stačí ho vyčistit a rozhýbat
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

vyblikal jsem chybu a je to 53. Což je zapalovací modul a zapalovací cívka 3. a 6. válce. Jsou všechny 3 civky stejné nebo musím koupit právě tu?


Offline Drak

civky jsou stejné a modul maš jen jeden. Jestli je to cívka poznaš tak, že mezi sebou je prohodíš a pokud ti bude zase blbnout 3 a 6 je to zapalovacím modulem, pokud se chyba přestěkuje na jinou dvojci válců, je to cívkou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

ikdyž slyším motor, že jede na 4-válce tak to může být modul?