GalantWeb

motor 6A12 škube

Offline Howler

vyfuk mam puvodni z 1.8 GLSI, průmer je sice o nejaky mm mensi, ale to bych nebral jako zavineni. Ted mě tak napadá, špatná kostra(slabá), málo tlačí čerpadlo, vadné vstřiky. Motor jede, ale občas to střeli do vyfuku, to znamená but malo paliva, nebo slabá jiskra či časování. Ale žadnou chybu mi to nehlasí, ž by byl špatný snímač klikové či vačkové hřídele... :( jsem to neštastník


Offline Pepe

Ten krokový motorek je už na místě ? Bez něj to moc nepojede . Palivový filtr je čistý ?  :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
JJ, taky si myslím, na Gwebu je teď někdo se stejnými příznaky a taky mu tam chybí krokáč... nechápu proč???  ^_^ Prej to předělával z motoru co byl na LPG či co...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Neprohlížel jsem manuály ale - nemá tenhle motor 2 krokové motorky ?   Jeden na klapce - řídí volnoběh za studena a druhý je na sacím traktu ? Beny , to jsi četl Howlera na mišiclubu. -_- :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

má na saní krokovej motorek, ale ten se přenastavuje v cca 4 tis otačkách.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

na klapce mi chybí ISC servo viz http://www.galantweb.com/index.php?action=articles;sa=view;article=1
ten filtr, asi ho prubnu., ale na 1.8 mi problémy nedělal, navíc ted jsem se dozvěděl že jsou i palivový čerpadla stejný, je dělaný od 1.3 po 3.5l ccm, množství si reguluje podle délky vstřikovače. No zitra jdu vytahnout ty vstřiky a zjistit snad, zda jsou všechny funkční.


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Pravdu máš, o tom LPG jsem nevěděl, tak jsem myslel že je to jinej člen...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Howlere    :     http://cgi.ebay.com/MITSUBISHI-2L-2-6L-IDLE-SPEED-STEPPER-MOTOR-MD614368-/300285595591?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item45ea6a8fc7

 Pak máš ještě možnost u Mitsubishi-Ústí , slušné jednání , reklamu má na mišiclubu ..
« Poslední změna: 20.01.2011 - 16:14:13 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Já jsem měnil krokový motorek na mým EX 2,5 galatu. Když byl špatný, projevovalo se to tak, že kolísaly otáčky na volnoběh za jízdy a při stání na místě motor točil 1500 - 2500 otáček. Další věc, při ostré jízdě při vyřazení na volnoběh zhasl motor a jednou nešel natočit. Originální díl 10000 bez DPH :/ Po výměně vše OK. Za jízdy to ale vůbec neškubalo, jsou to jiné příznaky než má Howler.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jo jenže Howler tam má míosto motorku díru jestli jsem to správně pochopil... šestiválec si asi i bez serva na volnoběh poradí, ten jen tak něco nerozhází, ale jestli to někde místo serva saje falešnej vzduch??? Jednou jsem zkusil lehce fouknout do hadičky na odvětrání víka ventilů a motor normálně zhasnul  :D Takže až Vám začne tlačit motor nahoru do víka ventilů, tak si buďte jistý že to i s během motoru něco udělá...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Víka ventilů dělí od klapky ventilky na hadičkách- až to najdu tak je pojmenuji a ty jsou jednocestné . :undecided: -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Jo jenže Howler tam má míosto motorku díru jestli jsem to správně pochopil... šestiválec si asi i bez serva na volnoběh poradí, ten jen tak něco nerozhází, ale jestli to někde místo serva saje falešnej vzduch??? Jednou jsem zkusil lehce fouknout do hadičky na odvětrání víka ventilů a motor normálně zhasnul  :D Takže až Vám začne tlačit motor nahoru do víka ventilů, tak si buďte jistý že to i s během motoru něco udělá...

však já jsem měl taky šestiválec a špatný krokový motorek dělal dobré peklo, ale pokud tam není vůbec, tak to může být ono!
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Pepe

Jak to má makat normálně, když klapku obtéká  a klapkou protéká nekontrolovaný vzduch - k tomu ještě jednotka nehlásí chybějící kontakt na ISC ??? :angry: :o :undecided:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Víka ventilů dělí od klapky ventilky na hadičkách- až to najdu tak je pojmenuji a ty jsou jednocestné . :undecided: -_-
Jo ventily tam jsou, ale průchozí jsou právě ve směru do klapky...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Pepe

Správně, do klapky mizí přetlak nad ventilama  i s olejovým oparem . Jen nesmí vzduch a tlak pod víko od klapky . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

a už to jede  :D
Nakonec chyba byla v čerpadle, které jsme vzali z V6, bylo na něm vidět že už si s ním někdo hrál. Dali jsme tam z 1.8 a chytlo hned. Žádné vstřiky ani ISC servo na to nemělo vliv. ISC jen řídí volnoběh, ale jelikož mi tam stale chybí tak místo něho jsou tam šikovné ruce, které pootočení vyrovnají otačky. Ma mi příští tyden dojit, tak snad bude vše OK. Problém ted jen děla převodovka od jistého pána, který mi navykládal že má najeto 130tis, bohužel opak je pravdou, 4. stupen při zařazeni a zatahu vyskočí. Nalili jsme tam ještě jednou přefiltrovaný převodový olej a už tam drž s pomoci ruky. Přesto tam bude mechanická závada na tom kolečku :(


Offline Pepe

Gratulace , Přeju ti abys to dal dohromady . Převodovka nemusí mít moc nalítáno, stačí unavená pružinka a rychlost při zápřahu vyskočí . Ale dobrá zpráva je , že se dá vyměnit . Na mišiclibu si stáhni manuál převodovky a uvidíš kde jsou ty zarážky .
pdf-ka máš v mailu .
« Poslední změna: 20.01.2011 - 22:15:22 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

tak bylo mi řečeno, že nemá smysl se v tom hrabat. Sice mam tu samou převodovku ještě jednu, kde zas je v řiti jednička, ale prej by se sesypala převodovka znov. Tak nevím zda to nenechat na někom, kdo mi dá záruku, ale zase přeplatím :roll:


Offline Pepe

Myslíš si že výměnou pružinky něco poděláš ??    Vyšroubuj na té , která je mimo vůz , zarážku a pak ji vyměň na voze .
Odzkoušej jízdou a uvidíš . No problem . -_- :mellow:   Víc jak vrátit původní  na místo nejde udělat .  Jo, jedině objednat
nový díl .   :undecided:   Howlere, sedí táhla řazení v pohodě nebo jsou napnuté - jak pořádně nezapadne, vyskočí . Ale to znáš . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler

mimo jiné, nemá někdo střední a koncový díl výfucku na V6?