GalantWeb

motor 6A12 škube

Offline Pepe

mimo jiné, nemá někdo střední a koncový díl výfucku na V6?

http://www.mitsubishiclub.cz/firma/mitsubishi-usti-54    , bych se informoval tam , těžko se někomu válí ve stodole jen tak kus výfucku na galoše s 6A12kou . :undecided: :angry:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Howler


Offline Howler

Zdravím tak po roce co mám V6 se mi vyskytl první problém. V pruběhu roku mi svitila Engine kontrolka a vypsalo to Lambda sondu. Po proměření jsme zjistili že je ok a srali na to. Občas svitila občas ne, tak asi ted s tim bude problém, nevím zda to je 100% ona ale pravě na to se  chci zeptat. Auto když nezahřeju vic, což znamena že to točím do 3tis ot/min tak jede vcelku dobře ale když jsem to včera vytočil do 7tis a pak chtěl jed normalně tak auto se škubalo jak by tam nešel benzín či co, no prostě to nechtělo skoro jed po přidání plynu. Nechal jsem to stat 5min ted v te zime a jede pak normalne než temu trochu víc dám. Tot otazka. Budu rad za radu


Offline Drak

a jak se chovala lamda nad cca 4 tis otáček? To jednotka totiž přepíná mapy mezi openloop a closeloop mapou a od těch otáček lamda sice něco změří, ale jednotka jede podle pevné mapy. Dalšíí možností je, ža lamdu prostě víc zahřeješ a může být načatá a třeba začne ukostřovat a nebo jinak zlobit. Zkusil bych vzít jinou a otestovat.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

nad 4 tisice to škubne a jede dobře. No nahradní lambdu nemam a asi mi nezbýva než kupit za nemálo peněz novou


Offline Howler

tak závada vyřešena. Byly to zoxidované kabely od svíček u cívek. Už vím že Tesly nikdy nebrat!!! měl jsem je pul roku a KO. Jak jsem pak snažil se je obrousit tak začaly ty plíšky se ulamovat, fakt kvalita . :laugh: Pořídil jsem NGK a doufam že budu dlouho spokojen. Taky cena 900,- Tesly a 2300,- NGK musí za něco stát.


Offline m4rt4s

Ať nezakládám nové téma tak vznesu těžce blbý dotaz. ](-:
Na žraloka 2.0 se dají taky sehnat "zapalovací kabely"? Ono to "kabely" totiž ani moc nejsou, a auto mi za studena škube - lambda OK, svíce nové, 202 000 :)

Děkujuuu
2.0 Wagon Sportedition


Offline Howler

na MJauto.cz či Automatejcek.cz maji peknej vyber i ceny slušný.

RE: k mému problému k poklesu vykonu při přidání v nízkých otáčkach. Je to čím dal horší, za studena to neděla takový problém jak za tepla. Včera jsem s Paweld proměřili 3 cívky, zapalovací modul a senzor vačky a naměřili čísla které sem Paweld hodí. Tak snad třeba Drak poradí či někdo...
Asi v Olomouckým kraji nemá někdo MUT ?


Offline Howler

tak jsem koupil nove palivove cerpadlo . cely vikend auto jelo skvele a myslel jsem ze problem je vyresen. vcera mi za jizdy opet pri pridani plynu auto nechtelo jit opet do otacek. po oddelani zadni lavice ted posloucham cerpadlo a dela to toto: na zapnuty blinkr se do cerpadla dostava proud podle toho jak blinkr blika. to same na zapnuti svetel, jde do cerpadla maly proud. stale jeste doufam ze mi nekdo poradi a nebudu to muset davat do servisu kde preplatim. dekuju za kazdou radu na co se podivat a co zkontrolovat


Offline Drak

nejjednoduší bude natáhnout nové kabely mezi čerpadlem a relátkem a čerpadlem a kostřícím bodem. Problém bude někde kostřících bodech a nebo jak se ohýbá kabelový svazek pod baterkou do podběhu, kde je průchodka. V těch místech se lamou kabely a můžou se prodřít. Pokud ani toto nepomůže, tak zkontrolovat kontakty v pojistkách v motoru a případně natáhnout nový kabel od pojistky čerpadla k relátku. V servisu budou akorát tápat a rozštourají celé auto :) Jen to chce použít kabel o průřezu aspon 4mm2
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

pod jakym nazvem najdu v pojistkové skřínce relatko čerpadla a kde bych našel ty kostřící body čerpadla?


Offline Drak

je to kostřící bod pod sedačkou spolujezdce. Relátko není v pojistkové skřínce, ale je to takova plechová krebice, ve které jsou dvě relátka a najdeš ji poblíž jednotky motoru pod přístrojovkou.

stahni si manual na el. zapojení http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Galant/Manuals/1993-1996%20Galant%20E5x%20Europe%20Elecrical/GALANT_93_96_ELECTRICAL_WIRING.pdf. Tam je to stránka  47, 444 a kostřící bod je označen 12
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

tak prošel jsem asi 12 kostření z toho i palivové pumpy . Možná trochu nevhodná otázka, když je klíček v poloze ON před nastartovaním, má jed čerpadlo, že by šlo slyšet? Mě ani nezabzučí, jinak jsem pomoci hobby zkoušečky zkusil jestli tam jde proud a jde ale velice slabí (podle žarovečky  :undecided:) Engine control relay jsem našel ale nevím jak ho otestovat, spiš mě přišlo divný, že po vypnutí klíčku z polohy ON v něm celkem hlasitě práskne.


Offline Drak

čerpadlo se rozjede až v momentě, když začneš startovat. není to jako u jiných, kdy po otočení klíčku hned nastartuje. jestli ti tam leze nějaké napětí, tak to není moc dobře a někudy se tam dostává. Chyba může být i v kontaktu relé. Jinak toto relátko má cvaknout par vteřin po vypnutí zapalování. V té plechové krabičce jsou dvě relátka, jedno pro ecu motoru a druhé pro palivovou pumpu
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Howler

tak kde ted hledat chybu, leda asi koupit z vrakače ten Engine control relay


Offline Drak

tak napalenou bambuli na kontaktech relé snadbo poznáš a za šera to bude modře jiskřit. pak ji stači odstranit a kontakty zabrousit aby se dotýkaly co největší plochou. Kvuli tomu buch relátko nekupoval když jinak funguje.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Jindřišák

Možná bych doma takové velké mosazné relé našel ještě z rozborky (z 1.8), ale nebudu slibovat, protože jsem ho možná poslal s autem, ale spíš mi na 99% leží doma v bedně. Bydlím celkem blízko, takže kdyby jsme se někde potkali ti ho můžu dát, ale doma jsem až od čtvrtka. Jinak asi to nepomůže, ale jak jsou ty 3 kontakty na příčce v motoru, tak jeden je od pumpy, stačí připojit na + nebo - a pumpa by se měla rozběhnout, jen si ho nesplíst s tím posledním, ten je myslím od tacho ](-:
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jindřišák, jak ti vlastně dopadla ta tvoje přestavba /ze 2 na jedno/?Náký foto?


Offline Jindřišák

Špatně :( Nejdřív jsem musel auto rozebrat a vybrat z něj použitelný díly, to mi trvalo cca 3 měsíce každej pátek odpoledne. Z toho by i fotky byli. Pak jsem nakoupil hromadu dílů na GO motoru, motor rozdělal a postupně jsem vozil díly jednomu šikovnýmu chlapíkovi a motor zase skládal a než sem to stihl dodělat, tak jsem na netu objevil nadhernou primeru v naftě a doma do mě hustili, až šel galant z domu. Primera sice nevyšla, ale s Ventem jsem spokojenej. Galanta si koupil kluk s čerstvým řidičákem, přijeli si pro něj s rapidem a 1203 pro díly :D Říkal jsem mu, že to může dodělat, ale dle slov jeho tatínka není důvod proč by se s tím s*ali.

Doma mi zbyla jen komplet klima a pak naky kraviny a mělo by tam být i to relé.
Mitsubishi Galant 1994 1.8 GLSi 85kW - Prodáno :'(
Volkswagen Vento GLX 96 1.9TDi 66kW/chip/na podvozku VR6
Budeme spolu, dokud nás STK nerozdělí.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Hmm, takže spousta práce a na nic, hlavně tenkrát ta cesta s tím nově koupeným a volnou zad. nápravou, vid.