GalantWeb

Trable s benzínem u Tank ONO

Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě

S tímto vozem jsem za 5 let co ho mám najezdil cca 170 000km,jezdil jsem pracovně po republice a nešetřil ho,ale za to kluk dostával 100%péči.Sám jsem si někdy koupil obyčejný rohlík a jedl ho suchej,ale mišák dostával shell fuel a vše fungovalo tak jak má 1000%spokojenost,až jednou...unaven z práce a z nákupů (vánoce a novej rok) a tak jsem neodolal a nakoupil benzín natural 95 u Tank ONO za neuvěřitelných 27,9 no nekup to.tak jsem to tam natlačil plné a i kandák jsem nacpal po okraj.po ujetí cca 2km se mišák zakuckal a dál už jel na 3 válce a ten hnusnej zvuk....tak jsem se byl poradit,nalil jsem tam aditiva a jezdil a jezdil a furt špatně...a od té doby se to sere...2 vstřiky v prd...když jsem měl vstřiky venku,tak v sítku ve vstřiku byl písek a něco jako hustej černej olej...fuuuj po výměně to bylo chvilku dobré...a pak na novo,tak jsem dal kabely,svíčky,palivovej filtr,rozdělovač,palec a sračky do benzínu...vyhodil jsem kat,ale stále nic moc...po každém tom zásahu byla malá změna...svíčky musím dát dnes nové...protože po 11 tisících vypadají jako po 150tis.ted už to jede na 95 % toho jak to lítalo před ONem.ale vždy po ránu musím nechat nastartováno tak 8 minut,protože se jinak nerozjedu,auto se dusí a střílí.....už nevím co dál...fakt nevím.ještě se mrknu na váhu,a na klapku a znova vyčistim vstřiky ale 650 za kus za vyčištění je dost...raději bych nové ale kolik stojí to nevím.loučím se s pozdravem at chcípne Tank ONO.
 :worried:
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
nečetl sem to celé,je to moc dlouhé,ale předpokládám,že po natankování zázračně levného benzínu přišly trable.
K tomu ti dopíšu jedině toto, levné benzíny a zejmena u nějakéch noname pump někde na nádvoří sou ochuzovány o aditiva, které můžou problémy přivodit. Proto se směju nějakému šetření, kdy ušetříš 200korun na nádrži a za opravy zaplatíš 10tisíc. Mám jen jedinou otázku, když si po těch hoodně km byl spokojený s shell nebo co jsi to tam vypsal,proč si natankoval tohle?

zkus vše vyčistit - palivovou soustavu, vstřiky nechej vyčistit na ultrazvuku,nádrž vylej do kanistrů a nech si ten sajrajt na čištění mastných šroubováků a auto zas pojede jak má.. hodně štěstí


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
odpověd je jednoduchá...protože jsem vůl.Prosně kdo nic nepokazí nic se nenaučí....byla to drahá zkušenost. :laugh:
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline morfes

Já jsem jednou taky neodolal a natankoval ONO za plnou, ale nic špatného jsem nezaregistroval...jezdil o to jako normálně a pořád jezdí stejně!
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
S tímto vozem jsem za 5 let co ho mám najezdil cca 170 000km,jezdil jsem pracovně po republice a nešetřil ho,ale za to kluk dostával 100%péči.Sám jsem si někdy koupil obyčejný rohlík a jedl ho suchej,ale mišák dostával shell fuel a vše fungovalo tak jak má 1000%spokojenost,až jednou...unaven z práce a z nákupů (vánoce a novej rok) a tak jsem neodolal a nakoupil benzín natural 95 u Tank ONO za neuvěřitelných 27,9 no nekup to.tak jsem to tam natlačil plné a i kandák jsem nacpal po okraj.po ujetí cca 2km se mišák zakuckal a dál už jel na 3 válce a ten hnusnej zvuk....tak jsem se byl poradit,nalil jsem tam aditiva a jezdil a jezdil a furt špatně...a od té doby se to sere...2 vstřiky v prd...když jsem měl vstřiky venku,tak v sítku ve vstřiku byl písek a něco jako hustej černej olej...fuuuj po výměně to bylo chvilku dobré...a pak na novo,tak jsem dal kabely,svíčky,palivovej filtr,rozdělovač,palec a sračky do benzínu...vyhodil jsem kat,ale stále nic moc...po každém tom zásahu byla malá změna...svíčky musím dát dnes nové...protože po 11 tisících vypadají jako po 150tis.ted už to jede na 95 % toho jak to lítalo před ONem.ale vždy po ránu musím nechat nastartováno tak 8 minut,protože se jinak nerozjedu,auto se dusí a střílí.....už nevím co dál...fakt nevím.ještě se mrknu na váhu,a na klapku a znova vyčistim vstřiky ale 650 za kus za vyčištění je dost...raději bych nové ale kolik stojí to nevím.loučím se s pozdravem at chcípne Tank ONO.
 :worried:
Japončíci jsou rozmlsaný to je všeobecně známo....ne vše co tam nelaješ mu chutná.. :-)
podle toho co píšeš je jasný že se motor s tou sračkou dost pral a taky zase řídící jednotka se prala z motorem .... a načetla hromadu šíleností aby to vůbec běželo ....což znamená že to má pořád v paměti a řídí se tim ... už nepozná že tam mál lepší mlsku..tak pořád jede podle starejch údajů.
Udělej následující.....
Otoč klíčkem aby ti svítily kontrolky ale nestartuj....nech to svítit a jdi......
.......otevřít haubnu ... a odpoj mínusák na baterce.... asi tak na 5-10 vtřin nebo si dej cigárko.  ;-)
pak připoj mínusák ...vlez do auta  a startuj.....
mělo by to být  na 99.9 procent v normálu.... 

Dobso...


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
včera jsem dal nové svíce...a udělal reset řídící jednotky dle návodů...auto stále škube a když je studené,tak nechce jet vůbec.
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
To vypadá na totálně rozhozenou škrtící klapku..... a sama se rozhodit nemohla..... :-)
Neskoušel si jí seštilovat ...?
Pokud jo..tak to je problém.....je to na paoíry na hlavu dostat jí do původního stavu.. :-(
Dobso...


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
nenneenenne na klapku a váhu vzduchu jsem nesahal,do tohodle jsem se pouštět nechtěl...myslíš že stačí jí nějak vyčistit??auuu to bude bolet. -_-
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
sundej ji dolů, 4 šrouby + hadičky a pořádně ji vyčisti, hlavně místo kde "doléhá" klapka ke stěně tělesa a samotný hrany klapky. Dobrej je jakejkoliv přípravek buď na čištění brzd a nebo karburátorů, jde to ale i benzinem. Hlavně nesahej na žádný šroubky a vrať ji nazpět, znovu zresetuj klapku. Může se stát že pokud klapku vyčistíš tak budeš mít hodně zvýšenej volnoběh, to už se pak dá řešit bohužel jen seštelovánim...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
mám najeto 267000km a na klapku 100% nikdo nesahal...takže jí vyčistim.a pak teda udělam  reset ecu.to jsem zvědavej...to je něco co dokáže jedno natankování sračky benzínu.udělam to a dám vědět.
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
tak včera jsem se pokusil vyoperovat klapku...ee je to tam jako přirostlé,takže jsem to prostříkal přípravkem na čištění klapky,několikrát vytřel a zase nastříkal...vím že to není dokonalé vyčištění,ale po tomto,a resetu jednotky jsem jen poupravil volnoběh,protože ta klapka asi sedla dál než dříve,a pokud je motor teplej tak to jede lépe než dříve....na 3 to má sílu jako nikdy předtím.Takže až si seženu pořádné nářadí,tak jí sundam a ten černej hnus co tam je pořádně utřu a pak už to musí jet.Díky všem za rady.
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Mě pomohlo dělat to  na zahřátym motoru a je tam papírový těsnění tak bacha ať se ti nepoškodí...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
a kdyby náhodou,tak to těsnění se dá objednat??
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Drak

objednat se da, ale rychleji a levněji ho vystřihneš s fíbru (pogumovanej papír)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
MÁM KAMARÁDA ,CO PŘED 6 lety dělal na shell pumpě- v praze, směr HK a nebyl problém, že tam v  noci přijela cisterna s nápisem MLÉKO ale byla plná nějaké nafty a svuj obsah prostě přelila do té nádrže shellu, myslím, že v čechách se ta kvalita prostě uhlídat nedá.


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
Nu tak jak jsem tady ze začátku popisoval co jsem vče zažil s benzínem a co se vše stalo,hledal jsem a opravoval vše možné...i zjistil jsem že katík je KO.Tak jsem ho vyoperoval a chvilku jezdil bez...hučelo ,nejelo,žádnej odpor.Tak jsem zakoupil uni kat a ted o víkendu jsem ho tam namontoval.je to zase o kousek lepší,ale stále to nejede jako dřív.Co s tím...jak pořádně vyresetovat ECU?Znáte někdo zaručenej recept??Díky
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Nu tak jak jsem tady ze začátku popisoval co jsem vče zažil s benzínem a co se vše stalo,hledal jsem a opravoval vše možné...i zjistil jsem že katík je KO.Tak jsem ho vyoperoval a chvilku jezdil bez...hučelo ,nejelo,žádnej odpor.Tak jsem zakoupil uni kat a ted o víkendu jsem ho tam namontoval.je to zase o kousek lepší,ale stále to nejede jako dřív.Co s tím...jak pořádně vyresetovat ECU?Znáte někdo zaručenej recept??Díky
Reset ECU, cili smazani adaptacnich hodnot v pameti RAM (jinam se to neuklada), se provede odpojenim aku na cca 20s. Nic vic s ECU neudelas.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
Ahoj tak jsem namontoval vyčištěné vstřiky do mišáka,provedl reset ECU,ale bohužel furt stejné.Pokud je studený motor,tak to škube jako blázen a dusí a střílí.A pak po zahřátí to jede krásně...achjo.Co s tím???
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
možná ti to pomuže,možná ne,zkus to vyresetovat tak, že otočíš klíček do polohy, kdy se ti rozsvítí kontrolky a pak teprve odpojíš baterku.