GalantWeb

Trable s benzínem u Tank ONO

Offline xor

  • Pisatel
  • ****
    • Příspěvků: 226
Ahoj tak jsem namontoval vyčištěné vstřiky do mišáka,provedl reset ECU,ale bohužel furt stejné.Pokud je studený motor,tak to škube jako blázen a dusí a střílí.A pak po zahřátí to jede krásně...achjo.Co s tím???
Takže motor spaluje moc bohatou směs? Jaký spaliny jdou z výfuku? Lambdou to není, protože ta při studenym motoru není používáná k řízení. Rozdíl může být v tom, že se někde něco roztáhne. Jedna věc, která se má roztahovat, ale mohla zůstat zaseklá, je FIAV - bimetalový obtovkový ventil, který do studenýho motoru pouští víc vzduchu. Jenomže to by zlobilo hlavně na volnoběh, při jízdě by to nemělo způsobovat cukání.
Galant 1,8 85kW r.95


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
FIAV nemá... Koukám že tady ten problém už máme asi tři lidi na stejnym autě a já předpokládám že to všem způsobil špatnej benzin, všechno jsme vyměnili a pořád zlepšení veškerý žádný... jediný co jsme vlastně ještě nezkoušeli je přepadovej ventil na liště, pokud by občas špatně dovíral mohlo by to snad mít takový následky? Zapalování bych snad už vyloučil uplně, kolega měnil i pal. čerpadlo... fakt už moc věcí nezbejvá... To střílení je spíš do sání ne? Takže chudá směs... někde se nám ten benzín škrtí, jen musíme přijít na to kde...
« Poslední změna: 18.11.2008 - 20:34:23 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
ano ano,potíže jsou od té doby co jsem natankoval ee benzín,když to shrnu,tak nové svíce,víčko rozdělovače,palec,kabely,zaslepenej egr,vzduch filtr,paliv.filtr,vyčištěná klapka,ultrazvukem vstřiky,novej olej,po opravách proveden reset ECU a delší dobu jezdím na benzín v pover a někdy jsem přidal přísady na odstranění vody v nádrži i na vyčištění palivové soustavy.kurna čím to je...budu nové auto řešit až za dva roky a je mi líto že mišák nejede jako dřív. že to za studena tak škube a cuká....
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
...znova dokonale jsem zaslepil EGR a provedl reset ECU s tím že jsem to nechal odpojené celou noc v tom mrazu...ráno připojil a studené to stále střílí a škube...ale po zahřátí musím říct že se síla motoru zase vrací...zítra jedu na moravu,přesněji do Jablunkova a pak za týden zpět,takže natankuju 100oktan racing u shellu a budu sledovat co to na tu dálku provede...asi nic moc  worried...ale co.Pak se pustím do čidel,možná bude zakopanej pes v tomhle.noooo??
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
Tak je po problému čerpadlo bylo KO...po tom skvělém benzínu od ONA po roce odešlo a nedávalo,výměna za jiné cca 2500 i s prací a jede to super.takže problém už není...hurá hurá
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline toulic

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
Jo ony tyhle levny benzinky jsou vetsinou prusvih. Ja mam podobnou zkusenost s UNICORN - natankoval jsem u nich plnou , auto ujelo 5 km, zdechlo, odtahovka za 1000 -  palivovy cerpadlo v haji a to se vyplati.


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
jojo to se vyplatilo...hihi každopádně jsem už najel cca 1000km a jede to jako nikdy předtím...prostě paráda...jupí
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
Jo ony tyhle levny benzinky jsou vetsinou prusvih. Ja mam podobnou zkusenost s UNICORN - natankoval jsem u nich plnou , auto ujelo 5 km, zdechlo, odtahovka za 1000 -  palivovy cerpadlo v haji a to se vyplati.

Dle slov jednoho známého, majitele čerpačky, má UNICORN nízký ceny hlavně taky díky tomu, že do paliv přimíchávají rostliný oleje, prý to maj nějak legislativně ošetřený, ale co je na tom fakt pravdy, to nejsem schopen říct. Ale taky sem to dřív nevěděl, naštěstí sem se takovým pumpám odjakživa vyhýbal.

Kraken: Tož ať slouží.


Offline BAD

Dle slov jednoho známého, majitele čerpačky, má UNICORN nízký ceny hlavně taky díky tomu, že do paliv přimíchávají rostliný oleje, prý to maj nějak legislativně ošetřený, ale co je na tom fakt pravdy, to nejsem schopen říct. Ale taky sem to dřív nevěděl, naštěstí sem se takovým pumpám odjakživa vyhýbal.

Kraken: Tož ať slouží.
tak se ho zeptej jak to v tom obrovskym mnozstvi delaj  -_- dle kamarada kterej ma 2 pumpy je nemyslitelny neco pridavat do benzinu.. prijede cisterny z rafinerky k jedny pumpe neco upusti a jede k dalsi ... neumim si predstavit kolik by tam musel nelejt sudu aby se mu to nejak vyplatilo ....spis ste pekny schyzaci ja odjakziva tankuju kde mi dojde a nikdy zadnej problem... rocne projedu cca 12000 litru benzinu
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Lades

tak se ho zeptej jak to v tom obrovskym mnozstvi delaj  -_- dle kamarada kterej ma 2 pumpy je nemyslitelny neco pridavat do benzinu.. prijede cisterny z rafinerky k jedny pumpe neco upusti a jede k dalsi ... neumim si predstavit kolik by tam musel nelejt sudu aby se mu to nejak vyplatilo ....spis ste pekny schyzaci ja odjakziva tankuju kde mi dojde a nikdy zadnej problem... rocne projedu cca 12000 litru benzinu
napodobne. nemyslim si ze je primo na benzince nekdo schopnej dokrmit tolik "sracek" aby se mu to vyplatilo. a jestli myslis unicorn na videnske... tak tam je to mozny... (vyjimka potvrzuje pravidlo)
Galant 98' 2.5 V6 AT kombi


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Nebude možná lepší netankovat ???A na auto se chodit do garaáže jen dívat...???
No to je přeci nejlepší spusob jak se na tom nic neposere ne ...!?
Omluva za to slovo ale nemužu si pomoct... :D
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Rafik

Souhlasím s Badem... Taky tankuju kde se dá a že bych pociťoval nějaké změny při natankování Shell V-power 100 oktanů a obyčejného naturalu, to ani náhodou...
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline morfes

Tankuju taky kde se dá a nikdy žádný problém s motorem! ONO, Unicorn na vídeňsky, i vesnický čerpačky o jednom stojanu není problém... je to spíše o stavu auta! Můj názor je takový, že je nemožný míchat benzín mimo stáčírnu!

To Kraken úplně na začátku (pouze střízlivý názor, neuraž se!!!):
podle mě je dost jednoduchý svalovat vinu na benzín! Nevíš co se mohlo stát, kdybys místo ono načerpal v-power. Mohlo se stát úplně to samý a tenhle topic by se nejmenoval Trable s ONO, ale "Trable s v-power - kde je pravda?". Je možný, že tenhle benzín pouze urychlil neodvratitelé. Místo toho by se ti to stalo při další nádrži o cca 600km dál. Jednou se to stát muselo... Je to pouze kdyby kdyby, ale jak vidíš je tu spousta lidí včetně mě, jejichž auto to nijak nepoškodilo.

Benzín u ONO je levný ne proto, že to míchaj, ale protože mají minimální provize na prodeji... vždyť jim nekvalitní benzín našli u 2 stanic z asi 20... myslím v roce 2007! To je úplně normální a neznamená to, že to byly s****! Třeba byly, ale podle mě se to pouze nevešlo do norem ČOIky a na Nově řekli, že auta mohly vybouchnout a pomřít polovina planety!!! Vliv médií na veřejné mínění je neskutečný, co si budeme povídat! A vůbec nelze z nízké ceny usuzovat, že je to nekvalitní, když o tom nic nevíme! Podezíravost Čechů je nám vlastní. Proč zavedené pumpy chtěli zásah od státu do cen ONO, kvůli tomu, že jim narušuje jejich konkurenční boj (čili nutí je snižovat ceny)? Od čeho je konkurence? Od toho aby všichni byli na svém a na jedné hladině? Kdepak, já jsem plně spokojen s tím, že tu ta pumpa je a že nutí zbytek velkejch zvířat tlačit ceny dolů a odlákavat jim zákazníky! Třeba v Praze u ONO je fronta na půl hodiny každej den...
Zajímalo by mě, co by se začlo říkat, kdyby stát snížil spotřební daň na PHM a litr by stál třeba 15 korun a u "kvalitních" pump by stále stál 20Kč...
Je otázkou proč ČOI letos nechce zveřejnit její objevy nekvalitního benzinu...možná bysme všichni koukali, co si to točíme u zavedených pump!

Proto říkám, že je jednoduchý hledat chybu jinde, než na vlastním dvorečku.

Snad jsem se Tě nějak nedotkl! To jsem neměl v úmyslu, pouze jsem vyjádřil objektivní názor.
PS: přeju Ti, aby auti jezdilo stejně dobře jako do teď, ať tam hodíš cokoli:)

PS všem: v práci nemám co dělat, tak jsem musel napsat tuhle slohovku -_-
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Rafik

Teď tady určitě strhneš obrovskou lavinu opačných názorů, ale souhlasím s tebou... A je fakt, že kdyby existovaly pouze "kvalitní" pumpy typu Shell a OMW, raději bnechci vědět, kolik by pak palivo stálo...
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline morfes

To doufám, že právě nestrhnu...nebylo to míněný jako námět na diskuzi, ale jako vyjádření názoru! Jestli jsem se někoho dotkl, tak se omlouvám...
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
BADe: Pohoda, já neschýzuju, tankuju odjakživa u makra, páč sleva je sleva  -_- a problémy sem neměl ani s jednou stopou ani se dvěma. Jo kdysi, asi před 10 lety nám jedinkrát, za celou dobu své existence, odmítla corolla nastartovat a to kvůli zamrznutí vody v přívodu paliva, už si nevzpomínám co to bylo za pumpu, ale doba se dost změnila.

K unicornu mi bylo řečeno, že mají svou vlastní stáčírnu, kam příjem z rafinérie prvně putuje a následně se mixuje. Vztahuje se to zejména k té benzince na vídeňské, o které tu již padla řeč.

Hlavně, kdo kde tankuje je hlavně jeho věc... když se vyskytne nějaká závada, existuje cesta, jak to dokázat dané čerpací stanici. Jak bude ale finančně a časově efektivní, to je otázka.



Offline Poofy

Ja bych rekl ze na tom neco bude. O benzince ONO jsem slysel v souvislosti ze auto pak nejelo uz nekolikrat a to ji vubec neznam. Konkretne na subaru clubu je problem nekvalitniho benzinu  popisovan min. 3x a symptomy uplne stejne jako pisete tady. Japonci jsou asi na to haklivejsi.
1998 Mitsubishi Galant 2.0


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
nejde o haklivost,.. všecky motory sou téměř stejné.. jestli na některý benzín něco nejede,..už to musí být hoooodně špatný benzín,který jednoduše nehoří.. nebo něco ucpe...třeba vstřik.  Problém u levných benzínek vidím jen v tom,že se může stát ,že tu nízkou cenu tvoří třeba ojebávání na aditivech..což pak přináší třeba problémy s přicpáváním


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jde o to, že Japonská auta jsou vyrobená na kvalitní - japonský - benzín. A pak jen dodatečně přemapovaná na nižší oktany a jiná aditiva. Proč myslíte, že třeba GDI motory jsou u nás tak zatracované? Protože potřebujou kvalitní benzín. A ne to,co se koupí u ONO nebo tak podobně.
Já osobně tankuju jen na 2 pumpách a vždy Shell. Ale myslim si, že je každého věc, co si do nádrže šoupne a co pak musí řešit za trable.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
měl sem asi  6 možná 7 japonských značek a nyní mám galanta a neměl sem problém s evropským palivem.. jiné palivo má i USA a auta tu fungují dobře.. v tom problém nebude..  Aditivům se určitě nepřizpůsobují ani palivové mapy  -_-   problém může být pouze v octanovém čísle.. a palivo na které se má jezdit se dá vyčíst v TP.. a je po problémech.. Ono octanové číslo je poměrně důležitá záležitost.. když se cpe do auta pro 98oct obyč 95tka..pak se divěj,že se jim zdá lenivější. Já jezdil s japoncema na vše,..až po w power s posledním autem,pokud je motor v pořádku a tankuje se u normální benzínky,pak se není čeho bát