GalantWeb

Víko ventilů

Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
Ahoj,rozhodl jsem se podívat pod víko ventilů,a podívat se co je tam za bordel a vyčistit,protože když kouknu plnicím víkem na olej,tak koukám na hnus,zapečenej.až to víko budu chtít dát zpátky budu potřebovat nějaké těsnění??a čím to vyčistit. :worried:Díky za rady.Galant 2,0glsi. 89  4G63
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Drak

Pokud těsnění pod víkem není totalně vymačkané a spuchřelé, tak nebudeš potřebovat nic. V opačném případě budeš potřebovat nové těsnění.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
to drak , ty bys mohl dělat někde děkana na universitě -mitsubishi , pro to co všechno znáš! poklona. :big grin:


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
No raději si to těsnění koupím.Ale čím to spečené mám dostat dolů??WD40??až to dodělám tak rovnou vyměním olej...
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
těsnění je ve většině případech použitelné a když ani tak netěsní,dá se máznout vrstvičkou silikonu,ovšem opatrně.. pro vyčištění existuje jediný způsob..a to hlava dolů a vyčistit ji celou..případně celý motor..  ^_^


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
Tak jsem to sundal.těsnění víka ventilů bylo totálně spuchřelé,ještě že jsem měl nové.motůrek vypadal dobře.docela čistej až na zákoutí.Klapka byla zasraná...a to sání za klapkou je pěknej hnus...nooo každopádně nejhůř vypadal EGR,totál ucpanej a nefunkční...protáhnul jsem kanálky,rozhejbal EGR a vyškrábal tuny spečeného hnusu...chvilku s tím budu jezdit a pak ho možná zaslepim.ráno se uvidí zda to pojede studené.
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
Tak je to v pr.... než se motor zahřeje,tak to cuká,škube a střílí,nepřesáhnu 2000ot po zahřátí cca 8 minut to trochu jede...po 5 minutách jízdy je to vše ok a jede to jako dřív...
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Máme prakticky stejnej problém, mě to za studena nejdřív cukalo a teď když za studena šlápnu na plyn tak se motor uplně zadusí a nechce jet, má přitom takovej zvláštní dunivej zvuk, ale nestřílí, za tepla to dělá taky ale v menší míře... budu kontrolovat váhu vzduchu, a TPS, EGR mám zaslepenej, klapku nastavenou, nový víčko rozdělovače, svíčky, kabely palec, tak pak dám vědět...
« Poslední změna: 29.10.2008 - 10:07:09 od Benytrans »
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
mě se to sere půl roku po tom co jsem natankoval sračky u ONA,tak ještě laškuju nechat vyčistit vstřiky ultrazvukem...achjo
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jo to budu taky dělat, koupil jsem si domů domácí ultrazvukovou čističku, ale nějak mi přijde že nečistí  -_- Ale naleju tam techničák, hodim je tam a uvidim... Jinak tankoval jsem u Pap oil, taková mrňavá u nás a taky mi přijde že to dělá až od tý doby co jsem tam začal tankovat...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
já musel na jaře vyměnit dva vstřiky...ko a ostatní zanesené pískem...tak jsem rovnou vyměnil palivovej filtr a nějakej čas to jelo dobře...ale ted zase...ale nerozumim tomu proč to nejede když je to studené a po zahřátí to jede...dnes posílám vstřiky do Neptun-Harfa
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline Kraken

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 48
  • jsem blázen na svobodě
Ahoj tak jsem namontoval vyčištěné vstřiky do mišáka,ale bohužel furt stejné.Pokud je studený motor,tak to škube jako blázen a dusí a střílí.A pak po zahřátí to jede krásně...achjo.Co s tím???
galant 2.0 glsi r.v.1989
Mercedes B 180CDI-služebák
a ted nově BMW X3 3,0d  dárek....


Offline dany

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
  • 1993 Galant 2.0 16V
Také mám ten problém. Jakmile přišlápnu rychleji plyn začne se motor dusit. Vyměnil jsem svíčky, nové zapalovací kabely, palivové čerpadlo a hlavně jsem tam dal novou klapku s novým krokovým motorkem a myslím, že to trochu pomohlo, ale problém občas stále přetrvává. Už nevím co by to mohlo být.


Offline ada4

Možná je to totální hovadina, co řeknu, ale není na škrtící klapce nějakej potenciometr? Tyhle příznaky totiž mají potenciometry, který už mají vyjetou dráhu.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Všichni řešíte jednu a tu samou věc.... a nikoho z vás nenapadlo se podívat a přeměřit váhu vzduchu....ta totiž taky neni nesmrtelná :-)
Jinak ty příznaky toho škubání sem kdysi už řešila s polečně s Kamenožroutem protože na to měl lepší nervy než já :-)  ještě když sem byla ve vašich studených končinách  ...nakonec to bylo klapkou...lépe  řečeno těma šroubkama na klapce....stačí si snima jen trošku pohrát..ale nesmí se to přehnat.....pokud můžu poradit tak při nastartovanym motoru lehce dotahovat směrem k přednímu sklu asi tak max.o půl otáčky a pozorovat jak se to bude chovat při daším startu za studena....pokud to bude lepší tak zase opakovat dokud nedosáhnete toho co chcete.
Dala bych sem fotku kterej šroubek máte ladit ,ale žádnou momentálně nemám.. tak jinak je to ten nejvíc utopenej bez ty pružinky..  .-)

Tak at se to povede ...!
« Poslední změna: 28.11.2008 - 02:10:12 od Dobsonie »
Dobso...


Offline Pepe

 :o Zrovna tento šroubek nastavuje množství vzduchu při volnoběhu, s tím bych moc netočil .  :o
 
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
S klapkou nehýbat vůbec pokud nevíš přesně jak na ní... Kamenožroutův styl štelování klapky známe... říkal nám tady jako mu to zvýšilo výkon, no nejspíš měl špatně natočenej TPS senzor a jednotka nevěděla že stojí na plynu... takže asi tak...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Všichni řešíte jednu a tu samou věc.... a nikoho z vás nenapadlo se podívat a přeměřit váhu vzduchu....ta totiž taky neni nesmrtelná :-)
Jinak ty příznaky toho škubání sem kdysi už řešila s polečně s Kamenožroutem protože na to měl lepší nervy než já :-)  ještě když sem byla ve vašich studených končinách  ...nakonec to bylo klapkou...lépe  řečeno těma šroubkama na klapce....stačí si snima jen trošku pohrát..ale nesmí se to přehnat.....pokud můžu poradit tak při nastartovanym motoru lehce dotahovat směrem k přednímu sklu asi tak max.o půl otáčky a pozorovat jak se to bude chovat při daším startu za studena....pokud to bude lepší tak zase opakovat dokud nedosáhnete toho co chcete.
Dala bych sem fotku kterej šroubek máte ladit ,ale žádnou momentálně nemám.. tak jinak je to ten nejvíc utopenej bez ty pružinky..  .-)

Tak at se to povede ...!


ŠMARJÁ....
pokud nevíš jak nastavit tyhle šroubky tak se na ně neopovažuj sahat!  :worried:
v sekci Návodů je popis co se s nima má dělat. Bezduchým otáčením napácháš na 99,999999% jen škodu


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
ŠMARJÁ....
pokud nevíš jak nastavit tyhle šroubky tak se na ně neopovažuj sahat!  :worried:
v sekci Návodů je popis co se s nima má dělat. Bezduchým otáčením napácháš na 99,999999% jen škodu


Jo jo mužu jen potvrdit tak sem si na ně jen šáhnul .. ale před tím sem si označil a udělal sem mooooc dobře... honem s tim zpátky....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
No jasně.....pozooor na ty šroubky.....  .-)
nebo ti to nepojede.....  jasně.... a Kamenožrout taky nic neuměl..... všechno jen zmršil.....i když to pak lítalo jako blázen.......   

Všichni jste proti mě nějaký zaujatý.....  nemá to náhodou co dělat stím co se muselo stát před 2 lety
Dobso...