GalantWeb

rozobratie budikov

Offline estimator

Viem ze tie temy sa tu uz riesili ale zaujima ma odstranenie budikov (najma odstranenie ruciciek....
pisalo sa tu nejake zafixovanie polohy) mozete to popisat? (predpruzene tu boli spominane co si mam pod tym predstavit?  :undecided:

pripadne ma zaujima konkretne otazka na Begyho da sa sundat ta folia zospodu?
(skusali ste niekto podsvietit aj galanta 93-96?) sa mi zda ze tie navody neboli na tento model...
(ak hej ta folia je Begyho specialita ci aj ini to tam mali?  :o
je nutne pri rozobrati budikov rozobrat aj volant?  :worried:

(dik za info a please neodkazujte ma na temy starsieho razu dik obcas treba co to aj obnovit :-)
nemate niekto podrobne foto z rozoberania? :-)  :worried:
ak nie spravim to ja ale potrebujem poradit :-)


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Předpružený ručičky vyřešíš tak že ji přehodíš přes ten doraz,označíš si její polohu na budíku třeba tužkou a pak už ji můžeš sundat (někdo říká vidličkou, já říkám dva ploché šroubováky), Galanta 93-96 podsvicoval monty ( http://www.galantweb.com/galantweb/modules/coppermine/thumbnails.php?album=73 ), ten tam tu folii ale myslím neměl, a Begy říkal že jo...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Uplne nejlepší je sundat si i ten plast (ty 2 kusy) kolem volantu a ten rámeček, co kryje budíky, pak jdou budíky ven snadno, bez hledání správný polohy. Ja sem rafičky sundaval malejma zubařskejma kleštičkama. Rafičku sem si přehodil pres ten doraz. Polohu vyfotil - všech 4řech rafiček a sejmul je. Dobrý je, že předpružený jsou jen tachometr a otáčkoměr.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline estimator

nemate nejake foto? ja som to nikdy nerozoberal cize neviem co sa mysli pod pojmom "prehodit to pres doraz"... zakreslit resp odfotit tu polohu by som uz asi zvladol  :undecided: ale neviem kde a aky doraz mam hladat

 -_-dik za trpezlivost ja sa to naucim  -_-


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Rozebíral sem to z darkem a jak říkal  Benytrans přehodit označit a pak zpět a volant si sundej a i ty plasty je tam pak lepší přístup jen si to pořádně podlep at se Ti pak neseká ručička jako mě ... sem tam zustane vyset .... ale stojí to za to...foto nemám ale až to budu někdy předělávat zkusim za to nezapomenout...
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
ten doraz je ta malá tyčka o kterou se  ta rafička v klidové poloze opírá, ta přístrojovka drží na 4 šroubech a je položená do  3 konektoru.
« Poslední změna: 18.01.2009 - 16:41:38 od robb »


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nj já už si přesně nepamatuju jak jsou ty budíky složený. Ale pokud vim tak seshora je černá folie s popisama hodnot. Pod tím je už už nic není. (jen samotný mechanismus budíku)
já měl jen zezadu tý folie natištěný rastr který rozkládal světlo aby bylo více rozpostřené - nebyly tolik vidět samotný žárovky


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
co se týče předpružení.
až přehodíš ručičku přes doraz natahuj jí střídavě na levou i pravou stranu a kokukej kde se zastaví, ona ta poloha není z obou směrů pokaždý stejná!!!

PS: fakt by mě zajímalo jak ty budíky ve výrobě kalibrujou :o


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

:-) něco málo mám...
« Poslední změna: 24.12.2008 - 00:56:07 od Dragon-and-his-Mitsubishi »
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline estimator

Diky vsem uz som to celkom pochopil po sviatkoch sa do toho asi pustim  :worried:
 -_- :D


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

To begy - se zeptej u Densa, ti to mozna řeknou... :-D
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline estimator

cafte kedze sme to nacali v tejto teme dokoncim to tu.....
budiky su vonku ale jezek v kleci... nedokazal som rozobrat tie bocne plasty okolo volantu  :( :(
mate niekto podrobnejsi postup? tie dva srobiky zospodu som vysroboval vybral som ten spodny plast pod volantom ale tie dva bocne kryty ani za nic... rad by som sa vyhol vysadeniu volantu ak by to slo ale podrobne to mozete popisat jasne odpojim baterku a co dalej?  :o :o

diky vsem  :mellow:


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jake dva boční kryty esti? Zespoda toho krytu volantu jsou 4 šrouby, 2 hned na kraji, 1 schovaný u páčky nastavení a druhej je přibližně stejně proti na druhý straně...

Volant - máš airbag nebo ne?
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline estimator

jj airbag zatim  :o :o niekto tu pisal ze sa to vycvakne ale co ja viem nikdy som to nerobil...

a ten plast ma 4 srouby? kurna som myslel ze len dva tak hlboko som pod to neliezol asi tam bude chyba  :laugh: :laugh:


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Airbag drzi ze zadni strany volantu, je na 4řech torxech myslim... To kdyz povolis, muzes sundat stred volantu i s vakem. Odpojis konektor a ve volantu je matice na 17mm klíč. Povolíš to golou, pak do volantu parkrat praštíš rukou, zleva, zprava, zhora, zdola, aby se uvolnil ten 1000hran a pak volant stáhneš..
Doporučuju odpojit baterku při manipulaci s SRS.
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Drak

Baterku musiš odpojit před manipulací z jakým koliv prvkem SRS airbagu a nejlíp o něco dřív, aby se stačily vybít kondenzátory v jednotce. Pokud to neuděláš, bude ti pořád svítiti kontrolka dokud nedojedeš do autorizovaného servisu, kde ti to MUTem vymažou.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)