GalantWeb

cukání motoru

Offline dany

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
  • 1993 Galant 2.0 16V
Zdravím všechny. Už se tady můj problém probíral, ale já už nevím kudy kam. Problém je, že mi škube motor jak ve studeném tak i teplém stavu a čím dále více se to zhoršuje. Problém nastal, při vyjetí nádrže až do dna (cca 5 měsíců nazpět). Takže jsem vyměnil jako první palivový filtr, následovalo palivové čerpadlo, nové zapalovací kabely, svíčky, klapka s krokovým motorkem, víčko rozdělovače a nový palec rozdělovače. Zkusil jsem také směs Sonax na čištění palivové soustavy. Dnes jsem jel asi 20 km a bylo to lepší, ale po novém nastartování se má jízda již nedala nazvat jízdou, ale skákáním po silnici. Pokud Vás něco napadne, tak napiště. Díky


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
hmm po úplném vyjetí benzínu může dojít ke zničení čerpadla, to čerpadlo se protékajícím benzínem chladí. To jsi vyměnil, takže tady by zrada být neměla
Nebo že by se do soustavy dostal bordel který se usazuje na dně nádrže - to by filtr vyčistil. I když je filtr až před lištou vstřiků. Čerpdadli trochu bordelu nijak zvlášť neuškodí, ten by vadil až vstřikům.
elektrické soustavě vyjetí nádrže nevadí, tam bych chybu nehledal

ještě mě napadá, nemohlo se dostat rochu bordelu k regulátoru tlaku paliva a zaseknout ho?

jinak, volnoběh je vpořádku? Motor tedy zlobí jen když je v tahu?


Offline Pepe

Kontrola svíček-prý úplně černé .  :o Předstih ?? :(
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline Pepe

černý jsou ty nový nebo co vyndal?

Ty , které dnes vyndal z motoru. :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline dany

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
  • 1993 Galant 2.0 16V
No ono je cítit to cukání motoru i při volnoběhu. Drží klidné otáčky, ale cítíš jak se motor jakoby dusil.
Svíčky jsou staré cca 5 měsíců. Dnes jsem je vyndal a očistil, byly totálně černé. Zandány zpět, ale změna žádná.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
a dal jsi tam svíčky co tam mají být?

kdysi jsem měl V6 a dal tam tušim Boshky, sice podle převodní tabulky ale stejně to na ně nechtělo moc jet. Není svíčka jako svíčka


Offline Pepe

a dal jsi tam svíčky co tam mají být?

kdysi jsem měl V6 a dal tam tušim Boshky, sice podle převodní tabulky ale stejně to na ně nechtělo moc jet. Není svíčka jako svíčka
Svíčky NGK BKR6E11 , to jsou origo .Begy ,tam se měnilo celé tělo klapky ale bez dalšího nastavování . Diagnostika poukazovala na chybný krok. motor . Nic jiné neodhalila.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Tak bych zkusil právě krokový motorek vypojit???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline ada4

Co tlak paliva? Poskozenej regulator tlaku?
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Skus kleštěma na moment zmáčknout hadičku co vrací přetlakem benzín spět do nádrže..... Pokud se to srovná při volnoběhu tak je v háji regulační a odvšdušnovací ventil.....

A ty černý svíčky naznačujou příliš bohatou směs....proto se na nich usazuje uhlík....a nebo jsou příliš studený pro tvúj tip motoru...a nečistí se tak jak by měli...
Ještě taky mohla dostat za uši lambda....ale to by ti zase svitila zavada Check Engine....
Dobso...


Offline dany

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
  • 1993 Galant 2.0 16V
Po včerejším vyčištění svíček od sazí dnes byla jízda mnohem klidnější a motor i táhl tak jak by asi měl. Teď ještě musím tedy upravit bohatost směsi a snad bude vše v pořádku. Doufejme.


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Ještě mě napadlo že ti mohl zústat otevřenej EGR ventil...ten taky dělá pěknou paseku.. proto se přemostujou a nebo zaslepujou....pokud se k němu dostaneš tak  skus prstama ze spoda podebrat tu membránu a tahem na horu ho otevřít..,

Pokud nepude tak je v něm bordel a nezavírá se..
Dobso...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
zkus vyčistit AFM ale opatrně at ji nepoškodíš


Offline Howler

a jak si an tom se spotřebou, než předtím, když ti to nedělalo?


Offline dany

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 9
  • 1993 Galant 2.0 16V
Zkusím se podívat na EGR. Zaslepoval jsem ho v loňském roce, ale chybou jsem urval jeden ze šroubů. Je možné, že špatně těsní. Jinak spotřeba se pohybuje okolo 8,5 a 9 litrů/100 km. Jezdím kratší tratě. Pokud jedu na dálnici a delší tratě tak se spotřeba pohybuje kolem 7,5 - 8 litrů/100 km.