GalantWeb

Ramena přední nápravy.

Host · 66 · 38135

Offline Werewolf66

jak tomu predejit ?.....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Sir Dag

když se auto koupí, preventivně všechny čepy vyměnit. Ovšem dost nákladné a tak se to moc v praxi neobjevuje. No a pak jen kontrolovat pravidelně čepy. Odpojit je a kontrolovat cca po dvou letech .-)
To by mělo být dostačují opatření proti těmto událostem
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

cau uplne to stejny se stalo me kdyz jsem parkoval a vytrhla se me i poloosa stejny jak pises ty ale hlavne cep nemlatil nic

Kvalitní rádio, Volume Full a klepání ramen slyší je to rameno . :-D

Klidně kontrolovat jednou do roka - prachovky a vůle .
« Poslední změna: 23.04.2015 - 10:31:16 od pepe »
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline ondraseek

Kvalitní rádio, Volume Full a klepání ramen slyší je to rameno . :-D

Klidně kontrolovat jednou do roka - prachovky a vůle .
más pravdu kontrolovat to preventivne
Mitsubishi galant 2.0 16v 100kw +chip na 110kw sport.výfuk,sportovní filtr vložka pipercroos


Offline BlackJack

Tak Meyle rameno nic moc .. spíš nic než moc.
Namontováno v lednu 2014, ujeto zhruba 20.000km .. nyní kontrola a silentblok uložení tlumiče je značně zmáčknutý. Vnitřní pouzdro šroubu není hezky v ose ale je zamačkáno na spodní straně. Navíc je guma už natržená.
Jelikož při montáži bylo rameno dotaženo až na sedícím autě, vylučuji že by se guma trhala špatnou polohou dotažení.
Čep se zdá být v pořádku. Gumy měkký.
Originál neměněné rameno na druhé straně jako nové.

Suma sumárum .. Meyle rameno na Galant nedoporučuji.
« Poslední změna: 24.05.2015 - 16:40:06 od BlackJack »
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline Fabregas

to jsem chtěl vědět chystal jsem se je taky kupovat  ](-:


Offline Berzelius

No pro mě už pozdě.. :evil: ale když vezmu že sem ho kupoval lehce přes 1000,- a 20 000 km to mám tak na tři roky možná víc :laugh: :laugh:


Offline Fabregas


Offline Majk MG

podle mě je to kus od kusu .... já kupoval meyle rameno na žraloka a v 80 km /hodinu mi prdnul čep ....a to rameno mělo najeto z bídou 15 tisíc km..tak tak že jsem to nezapích do příkopy


Offline Fabregas



Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Já to říkám pořád jak ušetříš na podvozku tak se Ti to někde ukáže.....origo je sice dražší ale vydrží a nebo bych to reklamoval.... ](-: ](-: ](-: ](-:
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline BlackJack

Ví se vůbec na kolik vyjde originál rameno ?

Já než jsem vyhodil staré rameno se spatným čepem, tak jsem silentbloky vyndal (rozřezal rameno). Když bude nejhůř, tak Meyle přelisuju na origu gumy. Ještě že mě to tehdy napadlo. Ty gumy jsou totiž jak nové. Nechápu proč to na aftermarketu tolik odrbávají .. aby se lidi zabili nebo aby platili časteji ?
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63


Offline sweetytv

  • Sr. Member
  • ****
    • Příspěvků: 114
A nebo koupit origo jen čep, pokud někde bude a přelisovat. http://www.autokseft.cz/NIPPARTS-BLUE-PRINT-Cep-spodniho-ramena-NI-N4885009-N4885009-nd939868  tady je nipparts, to by snad měla bejt kvalita. Pokud jsou origo gumy OK, tak to mám v práci za minutku přelisovaný
« Poslední změna: 25.05.2015 - 21:01:11 od sweetytv »


Offline Drak

spodni čep se nedá z ramena vylisovat ani jinak rozumě dostat. Je to prostě jeden kus železa už s čepem
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Zbytečná debata - jakákoli oprava se nevyplatí a nic rozumného se nenabízí . Vyzkoušeno - upraveno - k ničemu . Nejdříve si lehni pod auto a změř mezeru mezi materialy ramen v oblasti čepů a pak se rozhodnijak s tím naložíš . :roll:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Fabregas

orig. raameno stojí cca 6500kč bez daně  ](-:  ](-:  ](-:


Offline Drak

no zas vydrží tak 3x tolik co druhovýroba a nelezou z nej čepy ven. Ted jde o to, zda to je ještě stejně kvalitní jako nové při vyrobě. Aby to nebyl jen přelepenej druhovyrobek :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Fabregas

no právě...
ja koupim ty od značky ashika
tady je asi nikdo nemá tak prubnu no


Offline Severín

Meyle jsem tam dal asi před měsícem, tak doufám, že budu mít štěstí na kus.
Každopádně po výměně ramen a ložisek tak začalo něco hrozně bouchat, úplně, jako kov na kov. Měl jsem strach, aby zase něco neupadlo, že to není dotažený a teď jsem byl v servisu, protože to jde z obou stran a mám strach. A tam nic, žádný vůle nebo nedotažení, tak jsme to projeli a s největší pravděpodobností jsem ztratil plíšky, co drží brzdový destičky, protože při průjezdu přes nerovnost, a přišlápnutí brzdy to nebouchalo. Takže nový plíšky a snad to  bude oukej! :mellow: