morfes, taky si rikam, ze to pises nejak hodne komplikovane.
97' zralok: zapnu cruise (rozsviti se oranzova kontrolka) a pri rychlosti nad 40km/h zvolim na volantu set (nebo tak nejak), rozsviti se zelena kontrolka, spadne pedal plynu a pak uz jen na volantu pridavam nebo ubiram (podotykam, je to zralok v automatu)
94' kulaty: zapl jsem cruise (rozsvitila se oranzova kontrolka) a pri rychlosti nad 40km/h jsem volil na volantu set (vse stejne jako u novejsiho modelu). protoze jsem mel ale auto v dezolatnim stavu, nebylo zadnym prekvapenim, ze se zadny drzeni rychlosti nedelo. i kdyz vsechny kontrolky svitily jak mely.
k otazce, jestli mit nohu na pedalu nebo ne, kdyz drzis rychlost, pocitis klesnuti pedalu a auto pokracuje stejnou rychlosti dal. Kdyz pustis pedal a az pak volis rychlost, protoze tempomat reaguje cca se vterinovym spozdenim, tak nasledne zvysi rychlost (a u AT prevodovky i otacky) a nasledne se ustali na rychlosti, kterou si zvolil.
kdyz jedes na tempomatu a seslapnes plyn, auto te poslechne a prida, pustis plyn a vrati se do predchozi rychlosti.
ale videl jsem, ze 2000+ rocniky maji jinou packu tempomatu, tak mozna tam bude urcita zrada oproti 1993 - 2000 generacim.
« Poslední změna: 26.01.2009 - 10:55:47 od Misak »
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT
Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)