GalantWeb

Tempomat

Offline skyline35

Zdravím všetkých japoncov.... Mám taký malý problém, kúpil som Galanta V6, je to automat v plnej výbave, no po nehode, decentne chytená predná pravá strana, nič vážne. Problém spočíva v tom, že nejde tempomat a výškové nastavenie predných svetiel. Neviem, kde môže byť chyba. Keď na volante zaponem Tempomat, tak sa na prístrojovke rozsvieti CRUISE, no akosi to nereaguje na rýchlosť. Speed sensor ide, inak by asi tacho neukazoval. Neviete niekto poradiť?


Offline Pepe

 Dle manuálu : na palubní desce zapni Tempomat -svítí oranžová kontrolka a pak pod volantem sepni
spínač tempomatu - rozsvítí se zelená kontrolka  neboli Cruise main- Cruise control .Vše najdeš v manuálu pro uživatele . V případě havárie nutno zkontrolovat el.vedení a konektory plus kontrola podtlaku pro tempomat . viz Workshop manual.  :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Misak

presne tak, nestaci jen tlacitko na palubce, ale na tom ovladaci na volantu cvakni do polohy cruise nebo tak nejak a mela by se ti rozsvitit zelena kontrolka na palubce.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline skyline35

to tlačítko pod volantom, ktorým sa vlastne aj pridáva a spomaľuje som stlačil, rozsvietila sa mi zelená kontrolka na prístrojovej doske CRUISE a nič to nerobí, nedrží to rýchlosť, viete mi zistiť nejakú schému na tempomat? som z toho na nervy... Ďakujem


Offline morfes

Na volantu máš páčku tempomatu...když jí stiskneš směrem do volantu, aktivuje se tempomat (CRUISE na palubce). Dále plynem přidáš na rychlost jakou chceš a páčku stiskneš směrem dolů a tím nastavíš rychlost jakou chceš (na pacce je neco jako set...a v tom podle me bude tvuj problem, nezaaretujes pozadovanou rychlost). Tempomatovou rychlost deaktivuješ buď tím, že pačku zmacknes k sobe (pozor CRUISE bude svitit stale), nebo vyslapnes spojku, nebo brzdou.

Pokud chceš přidat rychlost o cca 2km/h aniž bys musel znovu zapínat tempomat, stlačíš packu nahoru a když chceš ubrat o cca 2km/h stlačís ji dolu (ano stejnym pohybem jako zaaretujes pozadovanou rychlost viz zacatek meho psani).

Je to reseny docela zvlastne...rozsviti se pouze CRUISE, ael uz ne neco jako SET abys videl, že máš nějakou rychlost zaaretovanou. Proste to CRUISE je jenom jako abys viděl, že můžes nastavit nejakou rychlost...
« Poslední změna: 25.01.2009 - 22:09:43 od morfes »
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline skyline35

tak toto by ma nenapadlo, zajtra po ceste do práce to hneď vyskúšam, no pochybujem, že to pôjde. Tuším som už skúšal všetko. Nevadí, aj tak to vyskúšam. Ten SET treba stlačiť pri zošlápnutom plyne?


Offline morfes

To je vpodstate jedno jestli pri nebo bez plynu...jednotka si to rozpozna sama...ale kdyz to budes mit pri lehce seslapnutem plynu, pocitis POKLES pedalu (nebo taky neco jako uvolneni)...ja kdyz to zazil poprvy, myslel jsem, ze pedal upadl -_-

To poznáš...věřím, že to bude takhle, jinak bys měl docela problém, který tady snad ještě nikdo neřesil. Byl bys první, tak proto si spíš myslím, že jenom nevíš jak...
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline estimator

ty brdo tak zlozity tempomat som nevidel ja ho sice nemam (len na sluzobnej oktavke)
ale myslim ze je to ako pise morfes kedze ti svietia kontrolky tak ako maju nemyslim ze by tam bola nejaka porucha... :( :( skor problematicke ovladanie...


Offline tombik

 :laugh: To teda koukam jaky novoty jsou v mladsich rocnicich....u my 93ky staci ovladacem na volantu pootocit-zapnout sledovani rychlosti, nasledne na pozadovane rychlosti stlacit tlacitko na ovladaci a jede to. Pridavat lze libovolne pootocenim ovladace smerem vzhuru a vypnout pootocenim smerem dolu, pripadne rychlost "vyslapnout" spojkou, brzdou ci plynem.

A nejlepsi je ze kdyz rychlost vyslapnu a pak se k ni chci vratit tak staci pootocit ovladacem nahoru jako kdyz clovek pridava a rychlost uz si pomalu vystoupa na uroven pred vyslapnutim :-)


Offline Misak

morfes, taky si rikam, ze to pises nejak hodne komplikovane.

97' zralok: zapnu cruise (rozsviti se oranzova kontrolka) a pri rychlosti nad 40km/h zvolim na volantu set (nebo tak nejak), rozsviti se zelena kontrolka, spadne pedal plynu a pak uz jen na volantu pridavam nebo ubiram (podotykam, je to zralok v automatu)

94' kulaty: zapl jsem cruise (rozsvitila se oranzova kontrolka) a pri rychlosti nad 40km/h jsem volil na volantu set (vse stejne jako u novejsiho modelu). protoze jsem mel ale auto v dezolatnim stavu, nebylo zadnym prekvapenim, ze se zadny drzeni rychlosti nedelo. i kdyz vsechny kontrolky svitily jak mely.

k otazce, jestli mit nohu na pedalu nebo ne, kdyz drzis rychlost, pocitis klesnuti pedalu a auto pokracuje stejnou rychlosti dal. Kdyz pustis pedal a az pak volis rychlost, protoze tempomat reaguje cca se vterinovym spozdenim, tak nasledne zvysi rychlost (a u AT prevodovky i otacky) a nasledne se ustali na rychlosti, kterou si zvolil.

kdyz jedes na tempomatu a seslapnes plyn, auto te poslechne a prida, pustis plyn a vrati se do predchozi rychlosti.

ale videl jsem, ze 2000+ rocniky maji jinou packu tempomatu, tak mozna tam bude urcita zrada oproti 1993 - 2000 generacim.
« Poslední změna: 26.01.2009 - 10:55:47 od Misak »
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline morfes

Jde o to,že dotyčný má auto 2000 (čili jinou přístrojovku) a tam se rozvsvítí pouze CRUISE a to ještě zelenou barvou! Jestli ale mají jinou páčku to netuším. :roll:
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Pepe

 Hledal a našel spínač :
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline t.j.silence

Kua chlapi. Prestal mi ísť tempomat. Doteraz normalne išiel. Nemôže to byť aj tým, že je vonku nízka teplota tak ho elektronika automaticky deaktivuje kvôli bezpečnosti?
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Drak

teplotou to nebude, nejspiš je chyba někde v podtlakový hadičce mezi klapkoiu a vývěvou od tempomatu.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline t.j.silence

No teda. Mohol by si trochu konkretizovať, tak aby som to vedel skontrolovať?
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Anebo se ti dostala sul z bot na kontakty spínače u pedálu.


Offline Pepe

http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/manuals/129/GALANT1997.part1.rar    , stáhni si manuály a studuj hadičky kolem klapky . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline t.j.silence

Dík moc.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline t.j.silence

Takže problém s tempomatom je vyriešený. Z obrázku je to nad slnko jasnejšie. Teraz už všetko ide. Dík za rady... :D :D :D
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
To ti jako zničehonic upadla hadička jo???  ^_^ Nebo nějaká zvěř???
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)