GalantWeb

klepe mi motor

Offline Mike@myška

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
pomoooc

z ničeho nic mi začal klepat motor na volnoběh,když přidám otáčky tak nic.
je to galant 2.0 16V 4G63

kdyby někdo vědel co s  tim budu moc rád



Offline Mike@myška

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
nejspis jo to bych asi poznal kdyby mi auto jelo na tři válce a navic vykon to neztratilo
« Poslední změna: 04.02.2009 - 20:59:50 od Mike@myška »


Offline estimator

pri vyssich otackach to uz neni citit... najvac na volnobehu...


Offline Mike@myška

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
jj u volnoběhu slyšim motor i pres zapnute radio, zvednu otacky tak 1400 a nic


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
možná tě začal zlobit hydroštel-y


Offline Mike@myška

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
ale je to docela hlasite,to mužou hydroštely dělat takovy kravál? kdyby to jenom cvakalo tak to beru ale klepe to jak diesel


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Ja bych zkontroloval řemen vyvažovaček..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!



Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

To dělá rány jen při řazení.... By musel být silentblok úplně mrtvej, aby cvakalo pouzdro o kov...
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline ada4

V září mi zacal klepat můj V6 2.0. Po měsící klepání se odklepal do věčných lovišť. Prvně to znělo jako silnější cvakání hydroštelů, najednouo to přestalo táhnout a začlo to mlátit tak, že se na volnoběh klepalo celý auto (kam se hrabou diesely). Stalo se to, že se mi na klikovce nějak vymlátily 3 ojniční ložiska, což vedlo k výměně motoru.
Radil bych ti ať se ti na to někdo rychle mrkne, kdyby to náhodou bylo něco podobnýho.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Mike@myška

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
tak ted jsem dosel od mechanika tak s nejvetsi pravdepodobnosti to jsou loziska na ojnicich nebo hydrostely. nevite co takova sranda stoji?


Offline Drak

jeden hydroštel cca 250-700 podle výrobce a prodejce
pánve ojniční cca 500-600 podle výbrusu
pánve hlavní 800-900 podle výbrusu
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Mike@myška

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
diky za cenovou kalkulaci snad me to neslozi  :'( uz abych zas moch jezdit, zitra se pujdu ucit jak funguje mhd :mad:


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
taky se může stát,že se šály protočej a pak je o KO olnice.. a taky tu kliku hlavně měřit,brousit,leštit,..už jsem viděl servisy,kde jenom vyměnili ložiska...a nepoznat hydroštel od kliky..  no nevím  :mellow:


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
a co by stál tenhle motor použitý,jo je to jako loterie,ale nevyšlo by to třeba levnějc?


Offline ada4

Ten můj nabízeli mezi 5000 - 18000, počítám, že to bude podobný.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Mike@myška

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
tak jsou to rozvody, nějaká kladka tam rachotí jako blázen, tak v pondělí mi to začnou dělat,snad brzo vyrazím zase do ulic. Teďka to jistí bus a metro :mad:


Offline Pepe

tak jsou to rozvody, nějaká kladka tam rachotí jako blázen, tak v pondělí mi to začnou dělat,snad brzo vyrazím zase do ulic. Teďka to jistí bus a metro :mad:
Buď rád že motor klepal, kdyby se potkal , měls vystaráno. Takhle to spraví jen rozvody a jezdíš dál . -_- :laugh:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Mike@myška

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 13
tak myška dostala komplet nové rozvody a už šlape jak hodinky  :mellow: ^_^ :mellow: