GalantWeb

Kotuce na Galanta 2,5 V6 24 r.v.1999

Modyk

  • Host
Tak uz tam mam letni gumy (nove) a v pohode jsem je probrzdil. Ted me ceka STK.


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Píšete,že ste probrzdili gumy-mě se to nestalo-funguje vám ABS?


Offline Lades

Píšete,že ste probrzdili gumy-mě se to nestalo-funguje vám ABS?
no ja sem je prave neprobrzdil a ABS me zabere jenom na sterku, kdyz je cisto tak prave tim ze neprobrzdim tak nema ABS duvod
Galant 98' 2.5 V6 AT kombi



Offline UHNAK_GTi

Zimmerman dierovane http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=4ifwExd& + ferodo DS 2000 je monhymi odskusana vyborna kombinacia, citelne zvysenie brzdneho ucinku
ktosi tu pochvaluje textar pridemi minimalne vtipkar  -_- ja osobne na bicykli by som bol snimi spokojny
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak po roce na Zimmermanech další zkušenost,sjížděl jsem u nás zatáčkovitý kopec nemá ani 2km a jel jsem teda dost rychle/to auto sedí super/,takže jízda plyn_brzda, plyn_brzda,..no a ani ne po těch 2 km šlapu na brzdu a auto brzdilo jak na málo dotaženou ručku.Druhý den to brzdilo zase normálně,překvapilo mě,že mi ty brzdy tak brzo odešly_byly hodně,hodně horký.Brzdovka byla měněná před rokem.Máte to taky tak někdo?
« Poslední změna: 10.07.2010 - 08:34:28 od robb »


Offline Pepe

Robe , co tam máš za desky ???   Můžou být důvodem k problémům . :mellow:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jo ,tak to nevim,byly už na autě,když jsem ho koupil a byly skoro nový.


Offline Pepper

Tak po roce na Zimmermanech další zkušenost,sjížděl jsem u nás zatáčkovitý kopec nemá ani 2km a jel jsem teda dost rychle/to auto sedí super/,takže jízda plyn_brzda, plyn_brzda,..no a ani ne po těch 2 km šlapu na brzdu a auto brzdilo jak na málo dotaženou ručku.Druhý den to brzdilo zase normálně,překvapilo mě,že mi ty brzdy tak brzo odešly_byly hodně,hodně horký.Brzdovka byla měněná před rokem.Máte to taky tak někdo?

Přesně jak popisuješ ... zkoušel jsem na nich 3 druhy různých destiček (kvalitních), když už od Zimmermana žádný origo nejsou, ale žádné zlepšení. Každé destičky na těch kotoučích byly jak bláto, po pár sekundách intenzivního brždění brzdy totálně vadly, zahřívaly se taky děsně ... přešel jsem zatím zase na originál kotouče a zlepšilo se to. Mám automat, takže možná svou roli sehrává i to, že častěji přibržďuju, když vy s manuálem brzdíte motorem ... možná ty kotouče jsou na manuální převodovky  :D


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
No někdo tady doporučoval Ferodo ds2000, ty jsi taky zkoušel?


Offline Pepper

Tyhle jsem tam neměl ... zvažoval jsem EBC ceramic, ale cena je dost velká na zkoušení, tak jsem si říkal, že ty EBC raději až s EBC kotoučema, pokud někdo bude mít s tím dobré zkušenosti. Nejde mi o to tam mít EBC desky za každou cenu, já od toho fakt čekal jedovatost na brzdě ... protože asi jezdím podobným stylem jako ty :-) ... ale začínám mít pocit, že to může být co chce za dobrý kotouče, ale na tak malém průměru ta efaktivita nemůže být taková. Spíše bych řešil to, jak tam narvat kotouče o větším průměru, možná i o 5 cm ... to je asi jediné, jak docílit u tak těžkého auta lepších brzd. Jak je to s kotouči u VR4 ... nejsou tam větší?


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

VR4 ma 5 děr a standartně 294 mm kotouče. mam i EBC a zkušenosti nasledující.
Podle výrobce by neměli tolik "špinit" ale špiněj stejně jako standartní.
Když nejsou zahřátý, tak pískaj.
Brzdí líp a ještě mi nezvadly při prždění.  Standartní po par zatačkách a zahřátí nebrzdily.  Kotouče EBC mají jinak řešeno chlazení a žebrování.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Drak

mam zelený pdole doporučení , který na ježdění mimo okruh stačej :) Červený (žlutý) prej potřebujou víc zahřát a za studena prej zase nebrzděj skoro vubec.

par obrázků  http://www.mitsubishiklub.cz/index.php?action=garage;sa=view_modification;VID=1;MID=4
« Poslední změna: 12.07.2010 - 16:08:22 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak mám další malér s brzdama, začal mi přibrždovat přední brzdič, tak jsem ho nejdřív vystříkal suprovým odmaštovačem od Liquy moly,sežralo to všechen bordel, co tam byl,pak jsem ho chtěl promazat páč takhle na sucho s ním nešlo za boha hnout,no a koukám ta prachovka kolem pístku krásně nabobtnala a při tom promazávání mi prdla,písek jsem trochu rozhýbal, ale stejně se to kolo hřeje víc, jak to druhý.Jak se vlastně mění ta prachovka,to se musí ten pístek uplně vyndat?


Offline Pepe

Pístek zatlač do tělesa brzdiče a vytáhni drátěnou perovou pojistku z drážky a vyndej zbytky prachovky a rzi. Pak nasaď novou prachovku .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Jenže, jestli se ti to kolo už hřeje tak ti výměna prachovky už nepomůže, musíš pístek vyndat aspoň ho vyčistit od rzi a zalapovat, když už budeš mít opravnou sadu v ruce tak samozřejmě vyměníš i stárací gumičku a vrátíš... pak vyměníš prachovku a do příští výměny destiček máš klid... ( odvzdušnění tě nejspíš nemine, min na tom jednom kole...)
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Jde to hodně blbě, ten vyndanej pístek vrátit zpět ?