Odpor si už vážně nepamatuju, ale měl jsem tam modrý diody, respektive kombinaci modrá/zelená. A byly to vysocesvítivé s tím, že jsem je obrousil pilníčkem kvůli rozptylu. A regulace normálně fungovala.
A k tomu tlačítku s jedním plíškem, opravdu je to správně, jedna dioda bude svítit pořád a druhá začne svítit, až jho stiskneš, pak se ti barvy smíchají a budeš to mít dvoubarevně podsvícený.
Jinak já měl modře podsvícený všechny tlačítka (stahování oken, mlhovky, zadní stěrač/ostřikovač, vyhřívání skel, vnitřní cirkulaci i výstražnej trojúhelník) a musím říct, že při jízdě v noci to nebylo přesvícený a v orientaci to pomáhalo hodně, protože žárovičky vydržely vždycky tak měsíc a pak jsem to vždycky hledal po paměti.