GalantWeb

autobaterie

Offline Miwi

Dneska přijdu k autu a nenastartuju, rožnou pouze kontrolky a starter jenom vrzne.Do dneška startovala baterie bez problémů a byly větší zimy. Je možné ,že odejde tak zničeho nic, nebo mám hledat problém někde jinde? Je stará 2 a půl roku. Nejčastěji jezdím  1-2x týdně po 100km.
Barerie má 55Ah,je dostačující na V6-24, 1999ccm.
Díky za názory.


Offline ada4

Změř napětí na baterce naprázdno a při startování. naprázdno by měla mít cca 14V, při startování koolem 8V. pokud to klesne, může to být baterka, pokud nej, může to být startérem.
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Môže to byť aj zlá kostra .  :D A tých 55Ah není ani moc ale ani málo je to taký stred. Radšej by som volil troška vyšiu..... A stáva sa že baterka odíde aj zo dna na den . Stačí ak sa usadia na spodku baterie usadeniny z článkou a skratne ju ....vlastne odíde článok. a tých 14V bez naštartovaného auta ? no neviem . :o ale asi nie max 12.8-13.7 aspon ja to mam tak podla displaya na kapacitore.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline t.j.silence

Ona určite myslela tých 14V po naštartovaný či ti dobíja baterku. Swiftt s tými usadeninami máš pravdu, stalo sa to aj mne. Keď je stará baterka tak odpadáva z elektrolytov a potom to tam dole skratuje. A s tou väčšou kapacitou baterky to tiež nemusím byť výhra, lebo sa potom nestíha nabíjať.
Mitsubishi Galant 2000 2,5L V6 24V 163HP


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No, 55Ah je pohoda... Pánové, podívejte se, čím startuje drak svýho Leguana...  Autobaterie jak na zahradním traktoru..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Drak

Když tam je už z výroby 27Ah baterka jak do skůtru :-)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No, v zahradnim traktoru mame 24Ah..:-D
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Ja tam mám 66Ah Tiež som ju kupoval nedávno . Stará totiž dala výpoved ......skratlo ju a odniesol si to aj altik. A nemôžem povedať že , by ju nestíhal dobíjať alternátor 100Ah...si myslím je dosť. A to mám v aute toho natrepané dosť, čo sa týka hudby atd....
PS: na plnom zatažení t.j. ohrev skla , sedačky , kúrenie , svetlá , hmlovky , hudba vybudená na trištvrte výkonu proste všetko čo mohlo ísť išlo. a napätie na svorkách pri naštartovanom aute 13.5 .......Nestačí ? Aj ked tu viacmenej o napätie nejde ide o prúd
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Rafik

Já mám v galantu 70Ah -_- Ale taky už něco zažila, takže mě na podzim čeká výměna...
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Miwi

Díky všem za názory, baterku jsem vyměnil, vše je OK.


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Čus kluci . Mám taký dotaz. Dával už niekto z vás baterku do kufra ? Aký ste použili kábel na + pol......dávali stenejakú vysoko výkonovú poistku ???? rozmýšlam o tom ju tam uložiť a preto sa vás pýtam na názor. :)
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Zajímalo by mě jaká k tomu máš důvod. Na takovou dálku to bude mít velký ztráty. Myslím že je to nesmysl
Radouš


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Ked bude poriadny kábel a poriadne svorky-spoje strátý musia byť minimálne. Dovod bude ako tak chránená pred mrazom a druhý prerábka sania.
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
čím delší kabel tím větší ztráty
Radouš


Offline Ghost Buster

Vzal bych kabel s o trochu větším průměrem než je od baterky teď. Ztrát bych se taky moc nebál.

Ale jedna technická: Když se někde vysekáš a přijedou hasiči, tak budou hledat baterku a než ji najdou v kufru... V kufru je dost blízko nádrže, to bych moc neriskoval, nějaká blbá shoda okolností, tak prosím tě opatrně...  :big grin:


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Vzal bych kabel s o trochu větším průměrem než je od baterky teď. Ztrát bych se taky moc nebál.

Ale jedna technická: Když se někde vysekáš a přijedou hasiči, tak budou hledat baterku a než ji najdou v kufru... V kufru je dost blízko nádrže, to bych moc neriskoval, nějaká blbá shoda okolností, tak prosím tě opatrně...  :big grin:
  Ano správne , duchu. :) Preto tam bola aj otázka ohladom tej pojistky. Práve koli tej bezpečnosti. Alebo nejaké polohove cidlo ktore pri prudkom ráze odpoji VV rele. :)
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Ghost Buster

Koukám, že to máš promyšlený  ^_^


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
to musí být ale precizní práce. Očka a kabel z pořádnýho materiálu a hlavně z jednoho kusu a prolít cínem, kabel musí jít takovou cestou aby se neprodřel. Pojistku k baterce klidně dej a když bude v kufru bezúdržbová baterka dobře přišroubovaná tak nemám výhrady ani já
Radouš