GalantWeb

Vrzání při zatáčení OPĚT

Offline Rafik

Dneska z ničeho nic začalo vepředu při malé rychlosti při zatáčení něco vrzat. Četl jsem o tomhle předchozí témata, ale jako vrzání čepů se mi to nezdá.
Spíš mi ten zvuk připadá, jako by bylo něco s posilovačem. Máte někdo takové zkušenosti?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Čep řízení?
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

No musím to zavést kámošovi ať se a to mrkne...Já sám to asi nepoznám
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Rafik

Tak to vrzání nebo jak mám definovat ten zvuk, se mi zdá čím dál silnější, ale když v zatáčce vyhodím rychlost, téměř to není slyšet.
Vyfotil jsem něco, je tam roztržené gumové těsnění.. Pletu se nebo to je tyč řízení?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

jj, to je drive shaft...čili to, co od šneka hýbe kolem...:-)
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

tak to bude ono. Když to objednám, určitě bude lepší vyměnit na obou stranách ne? a ještě se dívám do katalogu, že kromě této tyče je nějaký další čep řízení. Všechno to jsou stovkové položky, tak asi vyměním všechno a bude klid
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

No, mě to čeká taky, ikdyž to nevrže ani neklepe... Ale mam všechny ramena nový a nechci, aby mi je nějakej čep za 500,- rozházel zase..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Jinak to vypadá, že sem včerejším odhadem nebyl daleko... :-D
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Rafik

asi ses trefil no:-) Nikdy by mě nenapadlo, že za takové prapodivné zvuky můžou čepy... Myslel jsem něco s posilovačem nebo tak něco..
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Potvrzuji, ten čep, já mám to samé ... trochu oleje to vždy spravý, ale ne na dlouho, stejně musí ven...
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Rafik

To vrzání je čím dál silnější, už skoro mám strach s tím jezdit -_- Nemůže to být třeba poloosa v hajzlu nebo něco jiného kromě čepů?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Zvedni to a prostříkej všechny čepy, stačí védéčkem na chvilku to pomuže ale stejně Tě to čeká je vyměnit...Ten čep už nezachráníš a nejhorší na tom je že nezjistíš kterej to je.. jedině pokusem jeden nastříkat a zkusit a další a další tak sem to udělal já ale není to na 10 min.Nemocnej sem vyměnil a je po vrzání....ale jak říkám zvednout to a nastříkat je jen dočasná nouzovka... poloosa by byl jinej rachot a táhlo by Ti to ke straně.nebo žralo jak protržený...Dlouho to ale vrzat nenech nebo ho uplně vydřeš a někde Ti to vypadne.. což je o usměv,.
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Rafik

Mohl by to být homokinetický kloub.. Zdá se mi, že při zatáčení už řízení mírně škube do volantu. Ve čtvrtek se s tím bude něco dělat.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Rafik

No takže mám po problému... Bylo to nedostatkem servo kapaliny... Čepy i tyčky řízení jsou v pořádku...
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Rafik

Při zatáčení zase něco vrže a skřípe u levého předního kola. Vím že tato diskuze je tady pořád dokola, ale vzhledem k tomu, že se minulý týden měnily spodní ramena, tyčky stabilizátoru, silenbloky stabilizátoru, čepy a tyče řízení jsou OK, nevím co tam teď může skřípat.
Přečetl jsem zvovu všechny diskuze týkající se tohoto problému a když to shrnu, co tam teda může skřípat? Homokinetický kloub?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Pepe

Dvě součástikteré můžou ještě vrzat - horní uložení tlumiče a zatuhlý brzdový válec . Když zatáčíš,kotouč se opře o destičku a tlačí na brzdový válec. Promazat vodící čepy a snad bude klid .
 Způsobuje to vůle ložiska . ^_^
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Duni

Cauec,

mam dost spatny problem :/ nebo spise dost otravny problem. Pri otaceni volantem, at uz na miste ci pri jizde, to vrze jak stara branka :/  samozrejme ne takovym ocelovym zvukem - spis gumovym, ale proste vrze jako prase (zvuk jde primo od volantu)... Rizeni se mi zda byt v poradku..

Nevim prosim nekdo ze zdejsich kabrnaku co by to mohlo byt? Popripade kde a co promazat ci vymenit?

predem dik :)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
celé fórum je tím popsané. Vem stříkačku a promaž čepy
Radouš


Offline Duni

celé fórum je tím popsané. Vem stříkačku a promaž čepy


jo pospane je, ale nikde jsem nenasel ze by nekdo primo popisoval zvuk od volantu. Tak jsem to zkusil :) jinak "strikacka" je naplanovana na zitrek :P


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak prostříkej i vrchní uložení tlumiču- motorový prostor.