GalantWeb

Vrzání při zatáčení OPĚT

michal95

  • Host
Rozdělej všechno na přední nápravě resp. tlumiče,stabiky,ramena, homokynetaky,tyče řízení atd ...potom se dozvíš víc ale je to o času a zručnosti ... :mellow:


Offline Pepe

Může to být též kontakt klaksonu - jezdec, tyčka se dotýká kovového kroužku zespoda volantu .  Pokud to není vono, prostříkni WDčkem i šroubové spoje mezi nápravnicí a karoserií , u mého vozu to pomáhá . Nejraději bych pořídil nové gumové sedla a vyměnil celou nápravnici . Nechám si to na jaro-léto . :laugh: -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Drak

no tu tyčku u volantu ani nehledej, není to tak starý konstrukčně :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Duni

dik za rady koumaci :) jinak jsou to manzety na ramenech :// tak budu muset sehnat nove :/


Offline Misak

Pepe tady zminil lozisko. O vikendu jsem byl v Tabore a lozisko se mi akusticky vlevo vepredu projevilo, doposud jsem mel jen podezreni. Kdyz jsem zvednul kolo tak sice zatim velice mala vule ve vertikalnim smeru, kdyz s tim zamelu, ale zacina. Takze vymena jista jeste pred koncem leta. Prijel jsem vecer do Prahy a i pri jizde se ozyvalo vrzani, takovy gumovy, jak tu ostatni popisuji. Je mozny, ze by to bylo jen lozisko, nebo se mi hromadi zavady? Ptam se v podstate jen abych vedel, jestli si mam pripravit 4t nebo trochu vic. Diky
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Drak

si připrav víc, gumový vrzání není od ložiska. Zkus pod mažety čepů postupně stříknout třeba WDčko abys toho vrzala našel.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Misak

hmm, to jsem cekal  ](-:
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
seš si jistej že tu vůli dělá ložisko? Není to náhodou čep? To vrzání je čep určitě. Jak vrže tak je tam vlhko...rez...vůle... a na konec upadne kolo. Zastavit se to nedá. Jen odstranit vrzání
Radouš


Offline Pepe

Na vrzající čepy je nelepší výměna ramena -_- .  Ale na čas to oddálíš - jak píše Yoda -WéDéčkem . Když jsem loni dělal repasi ramena , vyndal jsem kulový čep i s lůžkem z ramena  a-  ta obsolotně vyleštěná plocha kuláku byla komplet orezlá . Takže bych volil výměnu .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Misak

Radous, no vzhledem k tomu, ze na levou stranu to docela hezky huci, tak ano. Minule lozisko se chovalo stejne. Samozrejme nevylucuju, pokud je vrzani nejakym cepem, ze se to jednodusse kombinuje.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)

Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Na vrzající čepy je nelepší výměna ramena -_- .  Ale na čas to oddálíš - jak píše Yoda -WéDéčkem . Když jsem loni dělal repasi ramena , vyndal jsem kulový čep i s lůžkem z ramena  a-  ta obsolotně vyleštěná plocha kuláku byla komplet orezlá . Takže bych volil výměnu .

 svatá pravda... byl sem tal stejně....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Misak

Na vrzající čepy je nelepší výměna ramena -_- .  Ale na čas to oddálíš - jak píše Yoda -WéDéčkem . Když jsem loni dělal repasi ramena , vyndal jsem kulový čep i s lůžkem z ramena  a-  ta obsolotně vyleštěná plocha kuláku byla komplet orezlá . Takže bych volil výměnu .

Pepe, vymena je jista, nechci to kurvit, jeste musi chvili slouzit. Ale sere me, ze to odchazi ted a navic najednou. Doufal jsem, ze ted vlozim penizky do konicka a ne do auta :-(
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
Pepe, vymena je jista, nechci to kurvit, jeste musi chvili slouzit. Ale sere me, ze to odchazi ted a navic najednou. Doufal jsem, ze ted vlozim penizky do konicka a ne do auta :-(


 do koníčka.. prachy vraž... ale nech ho nažrat... koníček je duležitej... dá se s tím jezdit jen to sem tam prohlídni... a používej bud wd nebo vyjeteolej ve stříkačce...
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Misak

pri mym stesti to s sebou vezme dalsi cepy a ramena. radsi driv nez pozdeji.
Mitsubishi Galant 1997 2.5 V6 24V 163HP AT


Mitsubishi Galant 1994 2.0 16V (prodano) & Mitsubishi Galant 1994 2.0 V6 24V (RIP)


Offline Drak

nebo ti čep vyskočí a kolo náhle změní geometrii :)
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
pri mym stesti to s sebou vezme dalsi cepy a ramena. radsi driv nez pozdeji.
   Se stav a třeba najdem ještě v dobrým stavu, z těch mých 6ti vyměněnejch.


Offline kenry

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 2216
nebo ti čep vyskočí a kolo náhle změní geometrii :)

 jo jo a to je pak hokej v řízení... se mi to stalo u traktoru ale to sem byl ještě ucho... cca 14 let .. čuměl sem na to jak husa do flašky....
škoda octavia 2010 njn :-) viz FB
Pha 9 +420608968561
Když můžu, pomůžu....
parkovaní ale plato na odvoz nemám ...
přístup nonstop hlídaný...(Letňany - avia)


Offline Ghost Buster

Já taky celkem čuměl  ](-: Není to moc příjemný...


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Já taky čuměl. U originálu se ti to nestane. Ten by ani nevrzal. Já mám origo ramena na pravé straně a nechám je tam jak nejdýl to půjde. Origoš mi tloukl tak sem ho vyměnil a kdybych o neměnil tak bez problému tluče dodnes. Ten vyměněnej po čase začal vrzat a pak bez varování jaksi upadl.
Radouš