GalantWeb

18" kola

Offline Benytrans

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 628
Blázne ty máš asi nějaký zvláštní periferní vidění, pokud já se podívám zezadu na auto tak nepoznám jestli je obutý na 18´´ ... Naopak si myslím, že 215 už neudělají ostudu ani na tak velkym autě jako je Galant, stejně tak jako neudělají ostudu 195 na Coltu. Ale souhlasím, že je to věc pohledu a teoreticky je to jedno, jen mi prostě přišlo blbý pořád někoho strašit ztrátou výkonu...
Mitsubishi Galant  2,0l r.1992
Renault Scenic 1,6 16v 79kW r. 2000

Benytrans@seznam.cz
Milovice (u Nymburka)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301

Offline CRAZY-Ivan

nechceš raději originálky sport edition z galoše "00 ?

prodám 5ks za 8500,-


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
nezkoušeli jste někdo narychlo snížit podvozek tímto http://www.sportovniautodoplnky.cz/stahovaci-sada-pro-snizeni-podvozku-auta-0-3-cm/
potřeboval bych tak 1,5 cm dolu.


Offline Drak

no podobně stejný stahováky koupíš v každým lepším železářství jako svorky na ocelová lana.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
jj,četl jsem o tom , že to jde i svorkama na hromosvody, ale , co bezpečnost?


Offline Pepe

jj,četl jsem o tom , že to jde i svorkama na hromosvody, ale , co bezpečnost?
Záleží na tobě jestli těm závitům šroub + matice  věříš .  Až si je necháš vyrobit jako pevnostní šrouby , tak jo , ale tohle bych si na Galanta nedal . -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Werewolf66

jaj, vsichni snizujou jenom ja se chystam zvedat :D....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
jaj, vsichni snizujou jenom ja se chystam zvedat :D....
   Zvednout to- bude maličkost, možná by to šlo tímhle


Offline Werewolf66

no jasny, podlozky pod pera a bude vyluxovano :)....hold problem kobajnu no, myslim ze mu dam 1-2cm dozadu, to by nicemu nemelo vadit
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline morfes

na ty stahováky jsem se jednou informoval a byl jsem odrazen. Jednak prostě nejsou ani určený na ježdění s autem, protože slouží jenom jako "tuningové" na výstavy (to že to nemají na téhle stránce napsané ještě neznamená, že to je určeno k provozu - jinde můžeš najít ten samý výrobek s varováním, že není určeno k provozu, ale jenom na stání). O bezpečnosti ani nemá cenu mluvit...tady bych fakt nešetřil za každou cenu...
Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V - r.v. 2000, 120kW, Poděbrady - Střední Čechy


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206
Tak to zatím nechám, tak, jak to je. :(


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
takovej stahovák si dá na auto jen magor..
kupte si pořádný podvozek a i sním stejně rozhodíš náklony těch kol.. takže musíš koupit stavitelný ramena


Offline Werewolf66

Tak to zatím nechám, tak, jak to je. :(

a co zkratit pruziny :), sice te s tim asi vyhodej z technycky ale s tema stahovakama na pruzinach taky....nebo nizsi pera....
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
Zkrátit pružinu nelze a když ano tak je potom nepoužitelná. Ty stahováky jsou dobrý tak akorát na rozbití huby. Se obávám že by to přetažený péro za jízdy prasklo.
Radouš


Offline Werewolf66

no kdyz bys ji uriznul dole, tak by to slo....ale nevim, nejsem tuner ani mechanik, tak tu nebudu kvakat kraviny, jen ze mi pruziny praskli na felicii a hned z toho byl lowrider :D
Dělali jsme tak mnoho, s tak málem, po tak dlouho, že nyní jsme schopni udělat ihnet cokoliv, bez ničeho!


Offline m4rt4s

Říznout pružiny jdou, ale max 1-2 točky, a hlavně tak, ať má zakončení na stejném místě. :mellow:

Na coltu sem říznul přední i zadní, -4 cm, zatím najeto cca 15 000km no problemo :) Jezdit se s tím dá, gumy to nežere a i třepáky na STK byly v pohodě. :evil:
2.0 Wagon Sportedition


Offline Pepe

no jasny, podlozky pod pera a bude vyluxovano :)....hold problem kobajnu no, myslim ze mu dam 1-2cm dozadu, to by nicemu nemelo vadit
Na kombiku nech udělat test tlumičů - stačí zadky - pak se rozhodni pro podložky .  Téma zadních tlumičů u kombajnu je dost choulostivé a hlavně DRAHÉ . :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
To pak ale nesedí správně v misce a při propružení se bude kroutit. Není to zrovna 2x bezpečný. Prdlá pružina na dálnici udělá svoje a tím spíš když je zkrácená a kolo se zaboří až do blaťáku.
Radouš


Offline BlackJack

Neřekl bych, že když praskne pružina, potká se kolo s blatníkem. K tomuto účelu slouží dorazy. Ale jinak souhlasím, že náhlé prdnutí pružinky může být dost nebezpečné a to se ví, že praskne zrovna v zatáčce nebo ve vysoké rychlosti, kdy na pružinu působí velká síla.
Mitsubishi Galant - 2.0 (100kW) - 4G63