GalantWeb

prosím pomoc !!!

Offline Pitris985

a jak to mam změřit když mi dva nejdou? to se měří za chodu ne?


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
a jak to mam změřit když mi dva nejdou? to se měří za chodu ne?
vykrutiš sviečku vopcháš prípravok a točíš motorom ....nemusí ti motor chitiť....aj ked podla mojho názoru si myslím že bude chyba len v tej cievke pre  príslušné valce...
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
vykrutiš sviečku vopcháš prípravok a točíš motorom ....nemusí ti motor chitiť....aj ked podla mojho názoru si myslím že bude chyba len v tej cievke pre  príslušné valce...
A to mu jako odešly obě cívky zároveň jo? To si tedy nemyslím
Radouš


Offline Pitris985


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
A to mu jako odešly obě cívky zároveň jo? To si tedy nemyslím
Pokial viem tak jedna cievka je pre dva valce......nie?
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Pitris985

jj, je to tak. tlaky jsou změřené a jsou ok


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
Chyba bude v tých cievkách ...jedna bude načatá -prerazená. Neviem presne či sa dajú medzi sebou meniť ale ak hej tak skús a mali by pre zmenu ísť valce ktoré nešli a nepojdu ktoré šli ....S tlakmy nebude určite nič. Neodišli by akurát valce ktoré pracujú na jednej cievke..... a prejavylo by  sa to predovšetkým na malom výkone a nie na nefunkčnosti dvoch valcou.......to by už museli byť totál KO  :mad: -žiadna komresia,ale ked je tam aj nejaká tak vždy to odpáli čož tu nepáli vobec a kompresia je dokonca ok :mellow: . Skús cievky premerať samostatne neviem či to pojde ale možno medzi nimi bude nejaký ohmický rozdiel.... za skúšku nedáš nič. čús
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
jestli to jsou fakt cívky tak to máš štěstí v neštěstí. Obě dvě zaráz KO to se jen tak nezadaří
Radouš


Offline Pitris985

ono je možné, že byla některá načatá už předtim, protože to bylo takový líný, jak jsem už psal v jiný diskuzi.


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
jestli to jsou fakt cívky tak to máš štěstí v neštěstí. Obě dvě zaráz KO to se jen tak nezadaří
Radous.....čítaj pozorne Sú tam DVE cievky. Odišla len JEDNA! Jedna cievka je pre DVA valce!!! Na ktorých preskočí iskra súčasne. keby odišli obe ...tak auto si ani neškrtne.  :D
 Pitrisi skús prehodiť cievky a určo to pojde ....galoše su na iskru háklivé...niekedy stačí väčšia vzdialenosť medzi anodou a elektrodou na sviečkach a je to lenivé proste väčšia  iskra ale slabšia Mal som tú možnosť experimentovať z iskrou na svojom aute.  :worried:  ... vela štastia v odstránení pekla.  :mellow:
« Poslední změna: 01.06.2009 - 23:49:12 od swiftt »
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Pitris985

to je na tom to divné. současně jde 1. a 4. válec a 2. a 3., ale mě nejede 1. a 3.


Offline swiftt

  • Galant 1998 2.5v6 Audi A3 1.8T Audi A6 2.5tdi V6 Mercedes ML 500 Amg w163 Opel astra J 1.7 cdti
  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 519
to je na tom to divné. současně jde 1. a 4. válec a 2. a 3., ale mě nejede 1. a 3.
skúšal si zámenu medzi sebou ? Meral si ich nejako ? A niesu náhodou pre 1a3 .. 4a2 ??? Ved v takom poradí 1-3-4-2 valce aj pália..  :o
Galantík 2.5 V6 AT po vela spokojnych km predaný.
215000km pri kupe
486000km pri predaji


Offline Pitris985

hele fakt netušim. mam ho u kámoše tak to asi měřil. s těma válcema, řikal to drak že takle jdou tak nevim.


Offline Drak

civky jsou pro 1a4  2a3 aby zapalovaly objeden cyklus. Pro 1 a 3 jsou jen fajfky od cívek, tak jestli nejsou zaoxidované nebo přerušené. Na otestování by stačilo mezi cívku a svíčku zapojit jalýkoliv zapalovací kabel.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
civky jsou pro 1a4  2a3 aby zapalovaly objeden cyklus. Pro 1 a 3 jsou jen fajfky od cívek, tak jestli nejsou zaoxidované nebo přerušené. Na otestování by stačilo mezi cívku a svíčku zapojit jalýkoliv zapalovací kabel.
cívkou to nebude
« Poslední změna: 03.06.2009 - 21:23:16 od Radous »
Radouš


Offline Pitris985

problém je vyřešen. tomu by ste nevěřili. bylo to cívkama, ale jen kuli tomu že byli špatně zapojené kabely -_-. díky drakovi a jeho schématu jsem si toho všiml, takže kdyby ste někdo potřeboval vstřiky, jsou k dispozici. vičištěné a zkontrolované. moc děkuji všem co se mi snažili pomoci.


Offline Pitris985

ještě se zeptám, vím že jsem se už ptal, ale odpovědí bylo více, tak se ptám ještě jednou. jaké svíčky mam dát do mišáka? děkuji


Offline Drak

NGK BKR6E-11
Denso K20PR-U11
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pitris985

díky. už jsou doma. mam ty ngk  tak doufám že nejsou horší než ty druhý. on je tam stejně nevedl.


Offline Pepe

  Pro tyto a další případy doporučuji prostudovat SHOP a jeho podmínky a zakoupit  Workshop manual - pro Galanty  96 a výš .  Přeji moc a moc kilometrů .   :D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001