GalantWeb

Cvakání v motoru

Offline michaljust

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 21
Cau lidi, potřeboval bych pomoct. Když natočím motor tak než se ohřeje tak docela divně cvaká než klesnou otáčky. Když klesnou cvakání je pryč a je krásně tichej. Pomůže mi někdo???? Pleas


Offline tombik

Sam se v galantech moc nevyznam, ale me vzdycky cvakani z motoru vydavaly hydrostely. Zkus si projit temata ktera se tohoto problemu tykaji, jestli jsou relevantni...

Hodne stesti


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web

Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
chudák motor až tam naleješ něco co ty usazeniny rozpouští :-)) ... obecně klepou hydra a obecně se měněj..


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
nemyslím že rozpuštění karbonu hydrům nějak pomůže ^_^
hydra klepou protože neudrží olej, skus hustší olej. Je to to nejlevnější co můžeš udělat.
Ale sejně je to jen na chvíli.
Výměna hyder tě nemine


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
chudák motor až tam naleješ něco co ty usazeniny rozpouští :-)) ... obecně klepou hydra a obecně se měněj..
Ovšem že je to achylovka Mišáků   obecně to pomůže bud trvale  nebo jen krátkodobě... protože se nejvíc zanášej kanálky k hydrošúm a nedostává se tam olej a proto cvakaj.....povětšinou při studeném motoru...  občas zacvakaj i při ohřátém což už značí že jsou v háji.

Pokud se obecně měněj tak nechápu co se tu vlastně řeší......  at je vymění a je to néééé  !!!
Dobso...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
když se zanášej kanálky...tak jaktože po výměně jen samotných hydroštelů je po problému..při výměně kanály nikdo nečistí..to ani nejde.. asi nebudeš mít zase pravdu.. Problém je v samotným hydroštelu,který pod tlakem oleje není schopen držet v pevném stavu .. ty co jsem vytáhnul z mého V6 tomu taky odpovídaly

viděla jsi někdy motor který najezdí 200tis  km jak vypadá zevnitř? Opravdu bys to chtěla vše čistit rozpuštěním a prohnat to čerpadlem a celým systémem mnoha kanálů? Já ne..


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
když se zanášej kanálky...tak jaktože po výměně jen samotných hydroštelů je po problému..při výměně kanály nikdo nečistí..to ani nejde.. asi nebudeš mít zase pravdu.. Problém je v samotným hydroštelu,který pod tlakem oleje není schopen držet v pevném stavu .. ty co jsem vytáhnul z mého V6 tomu taky odpovídaly

viděla jsi někdy motor který najezdí 200tis  km jak vypadá zevnitř? Opravdu bys to chtěla vše čistit rozpuštěním a prohnat to čerpadlem a celým systémem mnoha kanálů? Já ne..
Jo... už jsem viděla pár přetočenejch.....  a dokonce i motor od Toyoty co měl něco Přes 800 000tis. Nic méně tady se to neřeší ... motor co má po 100 000tis jde světem , respektive se rozebere a co jde se repasuje nebo nahradí lepším...  Tak to tu prostě chodí, :-)
Dobso...


Offline michaljust

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 21
Tak to by bylo nemylé,  kdyby to byly hydroštely. Nevíte kde by se daly sehnat?


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Jo... už jsem viděla pár přetočenejch.....  a dokonce i motor od Toyoty co měl něco Přes 800 000tis. Nic méně tady se to neřeší ... motor co má po 100 000tis jde světem , respektive se rozebere a co jde se repasuje nebo nahradí lepším...  Tak to tu prostě chodí, :-)

tak proč mu radíš něco,co mu ucpe zbytek hydroštelů,když si viděla špinavý motor zevnitř?



ty hydra koupíš v mitsubishi.. a nebo neoriginál..ale pokud si auto chceš nechat..kup originál ..


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
tak proč mu radíš něco,co mu ucpe zbytek hydroštelů,když si viděla špinavý motor zevnitř?



ty hydra koupíš v mitsubishi.. a nebo neoriginál..ale pokud si auto chceš nechat..kup originál ..
A kde jsi četl že jsem psala že byl ten motor od Toyoty ze vnitř špinaví :-)
Naopak byl skoro jako noví,.......  až na pár drobnejch závad..........

Kup si brejle........     slepejši  .-)
Dobso...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
to bych chtěl vidět.. olej vždy zanechá bordel v motoru.. pokud stím nejezdíš celý život do 3000ot..
nepleteš si nuly na těch najetých km  :D
já nikde nepsal,že ten motor byl špinavý,ale jeho jako každý bude..

až na pár drobných závad...chtěl bych vidět válce po 800000km,písty,pouzdra v ojnicích,čerpadla,kliku,gufera,ventily,těsnění..

tohle vyprávěj dědovi,ne mě

nakonec z tebe vyleze,že z té toyoty vypustili čistý neušpiněný olej  -_-


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
to bych chtěl vidět.. olej vždy zanechá bordel v motoru.. pokud stím nejezdíš celý život do 3000ot..
nepleteš si nuly na těch najetých km  :D
já nikde nepsal,že ten motor byl špinavý,ale jeho jako každý bude..

až na pár drobných závad...chtěl bych vidět válce po 800000km,písty,pouzdra v ojnicích,čerpadla,kliku,gufera,ventily,těsnění..

tohle vyprávěj dědovi,ne mě

nakonec z tebe vyleze,že z té toyoty vypustili čistý neušpiněný olej  -_-
......  No jasně.... protože tam žádný nebyl když byla proražená vana o kámen...  :-)
Překvapuje mě že se se mnou hádáš o něčem co si neviděl , ani nevíš kde pracuji a dokonce i žiji............. Myslíš si že si nejchytřejší a všechno ostatní jsou bludy nebo nesmysli .... To je smutný,....
další Redelis..........   :-(

V jednom mají kluci pravdu.....   jsi fakt namyšlený blb   :)
Dobso...


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Rofl, prej další Redelis... -_- -_- -_- -_- -_- -_- citát dne..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
......  No jasně.... protože tam žádný nebyl když byla proražená vana o kámen...  :-)
Překvapuje mě že se se mnou hádáš o něčem co si neviděl , ani nevíš kde pracuji a dokonce i žiji............. Myslíš si že si nejchytřejší a všechno ostatní jsou bludy nebo nesmysli .... To je smutný,....
další Redelis..........   :-(

V jednom mají kluci pravdu.....   jsi fakt namyšlený blb   :)

zas to moje EGO..  -_- něco stím udělám..asi léčba..  -_-.ale kdyby po 800000km bylo vše v pořádku..neexistovalo by tření.. ale to zas tobě nic neřekne a nebo spíš sis jen myslela,že to je v pořádku,pokud jsi to opravovala..akorát by mne zajímalo,proč jsi to rozebírala,když to mělo jen proraženou vanu o kámen lol  .. já se hádat nepotřebuju..je mi jedno kde pracuješ a kde žiješ.. hlavně mi nepiš,že se tím zabýváš 2 roky ..to už bych neustál  :D já proti tobě nic nemám..jenom debatuji věcně.. Nikde jsem nepsal,že jsem nejchytřejší akorát jsem psal,že toho spoustu nevím,co mne zajímá .. tak mě hovoř něco o brýlích

jo jo..kluci mají pravdu,vadí jim,když někdo nesouhlasí s jejich holčičkou .. to ale problém nevyřeší..oni raději věří,že motor po 800tis km bude čistý.. než aby trošku zkusili přemýšlet
mě je poměrně jedno,co si kluci myslí,taky mám názor na spoustu lidí rozdílného charakteru..ale umím stím žít


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
zas to moje EGO..  -_- něco stím udělám..asi léčba..  -_-.ale kdyby po 800000km bylo vše v pořádku..neexistovalo by tření.. ale to zas tobě nic neřekne a nebo spíš sis jen myslela,že to je v pořádku,pokud jsi to opravovala..akorát by mne zajímalo,proč jsi to rozebírala,když to mělo jen proraženou vanu o kámen lol  .. já se hádat nepotřebuju..je mi jedno kde pracuješ a kde žiješ.. hlavně mi nepiš,že se tím zabýváš 2 roky ..to už bych neustál  :D já proti tobě nic nemám..jenom debatuji věcně.. Nikde jsem nepsal,že jsem nejchytřejší akorát jsem psal,že toho spoustu nevím,co mne zajímá .. tak mě hovoř něco o brýlích

jo jo..kluci mají pravdu,vadí jim,když někdo nesouhlasí s jejich holčičkou .. to ale problém nevyřeší..oni raději věří,že motor po 800tis km bude čistý.. než aby trošku zkusili přemýšlet
mě je poměrně jedno,co si kluci myslí,taky mám názor na spoustu lidí rozdílného charakteru..ale umím stím žít
A zase chyba,.... nepsala jsem že sem ho rozebírala.......jen jsem se koukala...  :-)
Vážně asi potřebuješ brýle.... .-)
Jinak až tady mě to chytlo naplno .... už před tím když jsem byla v ČR. tak mě to zajímalo ,ale nebylo tolik příležitostí..... a taky sem měla jiný starosti.....sečteno ...podtrženo ani né 7-8 let :-))
Už ani nevím co tam bylo za závady, jen si pamatuji že tam byl největší problém s hlavou, už ale fakt nevím......  jestli byla někde prasklá či --- co... :(
Jinak nějaký ty vůle tam byli ,..nakonec si ten pán zaplatil  kompletní GO....Ale co se týče usazenin tam nebylo nic jen .... lehce kapucínovej povlak ....

A ještě něco,.. já ničí "holčička" nejsem dokážu se bránit sama..... jen je tu znám déle než ty a s nějakými jsem víc citově spřáhnutá..... mám ráda je a oni zase mě.....  " doufám :)  "

Dobso...


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
ten 800tis motor začíná být velmi zajímavý..jednou má proraženou vadu,pak prasklou hlavu a už i vůle..a GO ještě dožehlíme ten karbon a připečený olej na všem co po něm klouže a začnu věřit že měl ty km  :D

ale raději už dost..

já tady proti nikomu nic nemám..mimoto,jsem to byl já,kdo byl posledně napaden tvými kamarády..řekněme ,že sem chodím z dlouhé chvíle,protože mám galanta a čtu nové a nové závady.. které se u nich vyskytují.. nic víc.
 
Můj první velký motor který jsem rozebral byl z CBR1000f před 11lety a měl najeto 23000km a i ten měl uvnitř spoustu věcí,co tam nepatří :-)) od té doby,jsem vživotě neviděl motor, co by byl čistý..můj 1,8T měl 62tis..a taky byl špinavý..a vím co by se stalo,kdybych ty sračky ze stěn rozpustil a prohnal celým olejovým okruhem. Víc k tomu asi nemám co říct. Jestli něco mlátí,je to špatně a žádné sračky to nevyléčí..ani hustý ani řídký olej nic.. vždy přijde dřív nebo později výměna,která nikoho nemine..pokud to ihned neprodá


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
ten 800tis motor začíná být velmi zajímavý..jednou má proraženou vadu,pak prasklou hlavu a už i vůle..a GO ještě dožehlíme ten karbon a připečený olej na všem co po něm klouže a začnu věřit že měl ty km  :D

ale raději už dost..

já tady proti nikomu nic nemám..mimoto,jsem to byl já,kdo byl posledně napaden tvými kamarády..řekněme ,že sem chodím z dlouhé chvíle,protože mám galanta a čtu nové a nové závady.. které se u nich vyskytují.. nic víc.
 
Můj první velký motor který jsem rozebral byl z CBR1000f před 11lety a měl najeto 23000km a i ten měl uvnitř spoustu věcí,co tam nepatří :-)) od té doby,jsem vživotě neviděl motor, co by byl čistý..můj 1,8T měl 62tis..a taky byl špinavý..a vím co by se stalo,kdybych ty sračky ze stěn rozpustil a prohnal celým olejovým okruhem. Víc k tomu asi nemám co říct. Jestli něco mlátí,je to špatně a žádné sračky to nevyléčí..ani hustý ani řídký olej nic.. vždy přijde dřív nebo později výměna,která nikoho nemine..pokud to ihned neprodá
Napaden.....  :-)
Smysl pro humor jak je vidět ti nechybí.... 
O Toyotě už fakt dost,to co by sis přál aby tam bylo tam fakt teda nebylo, byl čistounkej až to všechny zarazilo ....... tím končím.... byl totiž i přes to všechno 100% funkční.... :-)
Motorů už jsem viděla a rozebírala hodně a taky se pořád učím, raději dělám méně technicky náročné práce....  .)
A co se toho cvakání týče,..  kluci tu říkali že je to olejem..... za studena,... se nedostane kanálkami k hydrošům.  pokud je po zahřátí vše v poho,..  tak je to špatná volba oleje.
Problém je že u řidších olejů dochází k jejich větší konzumaci a snížením kompresí u starších motorů.
Dobso...


Offline Pepe

 Tak už dost . Po rozebrání vyměněného zdvihátka je jasné že"tekutost"olejů nemá na "cvakání"
tak velký vliv . Po umytí a vysušení nečistot jest nade vše jasné že tvrdé -karbonové- úsady se udrží na hraně kuličkového ventilku a ten , pootevřen , tlak oleje ztrácí . Cvakání po startu odstraňuje pouze tlak oleje , který tyto nečistoty pošle dál do oběhu   .  :anz: :undecided: :undecided:  -_-
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
Napaden.....  :-)
Smysl pro humor jak je vidět ti nechybí.... 
O Toyotě už fakt dost,to co by sis přál aby tam bylo tam fakt teda nebylo, byl čistounkej až to všechny zarazilo ....... tím končím.... byl totiž i přes to všechno 100% funkční.... :-)
Motorů už jsem viděla a rozebírala hodně a taky se pořád učím, raději dělám méně technicky náročné práce....  .)
A co se toho cvakání týče,..  kluci tu říkali že je to olejem..... za studena,... se nedostane kanálkami k hydrošům.  pokud je po zahřátí vše v poho,..  tak je to špatná volba oleje.
Problém je že u řidších olejů dochází k jejich větší konzumaci a snížením kompresí u starších motorů.


já už k tomu raději nic nepíši..100% funkční.. jen ti doporučím,jestli se stále učíš vzít někdy nějaký motor a celý ho přeměřit a vůle porovnat s tolerancemi v manuálech..znovu opakuju..zaměř své studium na základní fyziku..tření..  možná půjdeš s procenty dolů řádově v desítkách..  pak taky zjistíš..proč se olej vypouští černý a ne průhledný.. a proč je motor černý i uvnitř.
Ty hydroštely.. klepou = vyměnit .. sorry jediný úkon,který by měl přinést dlouhodobý klid..

Snížení kompresí u starších motorů? Ale mimo toyotu ne  :D když byla 100% funkční