GalantWeb

Galant kouri jak 120

Offline Figo29

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 99
Cau,poradite mi nekdo proc mi galant z 90r.,motor 4g63 tolik huli?Bere asi litr na 1000km oleje,davam tam 10w40 jak mi doporucili v mitsubishi.Kdyz je studenej tak jen vylitne modrej oblacek,ale kdyz treba stojim v kolone a pak se rozjedu neni videt,nebo kdyz mu hodne sloupnu.a z vyfuku tece takova cerna sracka kdyz sem koukal pod svody tak z jednoho valce tece olej.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
co dodat... chce to "malou" generálku.
začal bych guferama ventilů. To musíš sundat hlavu. Když už bude dole zabrousil bych ventily a zkontroloval těsnost pístních kroužků. To stačí nalít do válce benzín a koukat jestli neprotéká kolem pístu do vany.
Pokud ti nebudou těsnit kroužky je to otázka.... vyměnit samotný kroužky bez předchozího výbrusu je prasárna. Ale mohlo by to pomoct.


Offline Figo29

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 99
diky jeste me napadlo jestli to nahodou nedela ten ERG ventil,protoze kdyz je to studeny tak ok 1500 otacek,pak 900 do ty doby nez ma obvyklou provozni teplotu a pak to zacne motoru kolisaj otacky,chvilema bezi  na nejakej 500.A taky kdyz mu hodne zprudka pridam tak se zacne  trast a nejede pozvolna jde krasne


Offline Drak

EGR to nebude, ten s olejem nemá nic společného. Jen přepouští zpět do sání výfukové plyny.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Dobsonie

  • Alone in the darkness
  • GalantWeb Woman
  • *****
    • Příspěvků: 457
  • Hyghway Patrol Police Queensland
Sto pro kroužky v čudu a ten zbytek taky.....    jak psal Begy  15000,-    20000,- Chechtáků to zaplácne  komplet GO...
Dobso...


Offline Figo29

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 99
To je skvely mam ten motor 2mesice z mlcechvostu nejhorsi je ze sem to delal sam 2dny se s tim narvu a ono je to k hovnu,myslite ze mi daj jinej nebo aspon vratej penize?


Offline Drak

jestli ti vrátej nebo vyměněj zjistiš, když ho budeš reklamovat, ale jestli je to dva měsíce cos ho koupil , nevidím reklamaci růžově.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
změř tlaky.. a jsi doma..

ještě bych ti doporučil..pokud to rozebereš tak změřit válce..žádný nalitý benzín protékající kolem pístů..vše měřit.. servisy ti to změří zadarmo...patrně to budou ty kruhy..
« Poslední změna: 22.06.2009 - 18:30:30 od blazen »


Offline UHNAK_GTi

Moj galos mal podobne priznaky docasne som to vyriesil olejom 10w60kou pretoze ho chlemtal ako benzin mal cca 450 tis km najazdene ..ovsem ja som to vyriesil predajom aj ked za smiesne peniaze.. este taka podotazka chyta vzdy na blink? mne pride zvratene robit go motora su to utopene peniaze ..auto predat a kupit nieco v lepsom stave .....
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline Figo29

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 99
Tohle vsechno si myslim taky.jen nechapu jak muze motor kterej bere olej jak hovado chytnout at studenej nebo ohratej na jedno otoceni?ja jen cvaknu a bezi.kdyz sem mel felicii to bylo vzdycky na dlouho nez se to uracilo chytnout


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
motor je schopen chytnout na první šup někde až k tlakům 6,5-7bar.. měl sem 7mibarový motor a jezdil normálně.. akorát taky žral olej.. tlačil ho do sání

možná chytne i 6bar.. což už je polovina
když sem si na svém 1,8T propálil kousek pístu i s blokem tak slezl tlak na 3bar na tom válci.. a ten válec už nastartovat nešel  :D
ale když ho dofouklo turbo tak jel..

víc jsem zatím nevypozoroval

zkus odpojit odvětrávání vaček ze sání a strčit ho mimo..do nějaké flašky.. díru v sání ucpi. Projed to...pokud máš ve flaši olej máš těsnící kruhy v řiti.. jinak mohou být špatné stírací a pouze ti to opaluje tu vrstvičku

samozřejmě nejdřív vem kompresmetr a změř ty válce..to je nejjednodušší metoda
« Poslední změna: 24.06.2009 - 21:29:42 od blazen »


Offline BAD

teď jsem dořešil stejnej problém ... byly to vydřený vodítka ventilů tím pádem se vydřely stírátka ventilů a olej tekl přes výfukovej ventil rovnou do  vejfuku tam se spaloval a auto v kolonách kouřilo... spalovací systém úplně čistej kroužky ok ... měl jsem i špatný tlaky ale bylo to tím že se nedovíraly ventili kvůli tomu připečenýmu oleji.. bez rozebrání ti nikdo nic přesnýho neřekne .. oprava u miciny tipuju kolem desítky...
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline blazen

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 1301
taky možnost..přes gufera ventilů..ale ta spotřeba co uvádí je obrovská..to by tam muselo být KO spoustu gufer.. nicméně se vše dá vylučovací metodou ověřit


Offline Lades

bmw uz zase zije??? -_-
teď jsem dořešil stejnej problém ... byly to vydřený vodítka ventilů tím pádem se vydřely stírátka ventilů a olej tekl přes výfukovej ventil rovnou do  vejfuku tam se spaloval a auto v kolonách kouřilo... spalovací systém úplně čistej kroužky ok ... měl jsem i špatný tlaky ale bylo to tím že se nedovíraly ventili kvůli tomu připečenýmu oleji.. bez rozebrání ti nikdo nic přesnýho neřekne .. oprava u miciny tipuju kolem desítky...
Galant 98' 2.5 V6 AT kombi


Offline Figo29

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 99
Uz sem to vyresil na 4valci byly v haji tesnici krouzky na ventilech a olej tam tudy tekl do sani a vyfuku,stacilo dat jinou hlavu.


Offline BAD

Uz sem to vyresil na 4valci byly v haji tesnici krouzky na ventilech a olej tam tudy tekl do sani a vyfuku,stacilo dat jinou hlavu.
:D to jsi řešil asi tou nejdražší variantou  jj bmw žije  :big grin:
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
Uz sem to vyresil na 4valci byly v haji tesnici krouzky na ventilech a olej tam tudy tekl do sani a vyfuku,stacilo dat jinou hlavu.

hmm když už jsi měl tu hlavu dole mohl jsi to udělat. Stojí to pár korun a měl bys do smrti svýho posunovadla klid.
takhle mě nenapadá jinej výraz než blbost  :(



Offline Figo29

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 99
Tak kdyz mam jeste jednu hlavu  druhyho motoru tak se s tim prece nebudu srat ne.


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
to poznáš/pochopíš až ty gufera budeš měnit.
Narvat starou hlavu s guferama který jsou na pokraji životnosti... no můj názor už znáš  :evil:


Offline Radous

  • Hero Member
  • *****
  • Nejlepší tuning je, když máš vše v pořádku :-)
já bych to zešrotoval a koupil raději tu 120
Radouš