GalantWeb

Väčšie brzdy na Galant 2,5 V6

Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
Zdravím páni, mám Galanta r.v. 97 a podarilo sa mi zohnať väščie brzdy z Galanta 99 ale nepasuje mi rozteč dier uchytenia brzdičov. Je možné to riešiť nejakou redukciou alebo je potrebná výmena celého toho ramena kde sa uchytáva brzdič. Od akého roku sa dávali 276 mm kotúče?
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline Drak

redukcí to moc dobře vyřešit nejde. Do roku 99 byla rozteč 130mm a od 160mm a šrouby v redukci by se překrývaly. Nejjednoduší je koupit těhlice po roku 99
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Dragon-and-his-Mitsubishi

Draku, který ty těhlice jsou kompatibilní s brzdičema z Evolutionu? Už v tom mam maglajs..
So yo have problem? That Don't Impress Me Much!!


Offline Drak

160mm mají bremba z EVA :-)   sedí na to těhlice 99 a vejš
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
Ďakujem za radu, neviete kde by sa mi podarilo zohnať tie tehlice? Nejako som to nenašiel ani na ebay, sú tam len tie do roku 99.
Za akukoľvek informáciu o  použiteľných tehliciach budem vďačný.

Ešte také ujasnenie: Tehlica je tá časť v ktorej je uložené ložisko s nábojom s uchytením dvoch ramien zospodu a jedným úchytom zvrchu.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline Drak

Těhlice nejspiš na vrakovisti nebo nove v krajním případě.
foto rozdilu a těhlice
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline tashi

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 34
presne to som mal na mysli čo je na druhom obrázku, takže sme hovorili o tom istom.
Ďakujem za radu a budem hľadať po vrakáčoch.
Mitsubishi Galant 2,5 V6 24V r.v. 1997


Offline ada4

Měl bych taky dotaz: mám 2.0 V6 z 1995, šly by na to auto dát větší kotouče a třmeny ze žraloka? Nebo je tam taky rozdíl v uchycení?
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Drak

do roku 99 mají stejnou rozteč uchycení třmenu do těhlice. pokud by jsi chtěl ještě větší, dají se použít z 2.5 4x4 kde jsou dvoupístkové třmeny.
« Poslední změna: 03.07.2009 - 14:53:36 od Drak »
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Pepe

Není ta těhlice z 99tky vyšší  pro jiné kola ?  :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Není ta těhlice z 99tky vyšší  pro jiné kola ?  :o

pokud myslíš jinou rozteč děr, tak nee. ta je stejná
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Pepe

pokud myslíš jinou rozteč děr, tak nee. ta je stejná
Myslim - od středu ložiska po horní kulový čep . Tedy možnost vsadit 19 palců kola . :o
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Rafik

Aha, ale podle mě by měla být taky stejná... to bude Drak vědět :mellow:
Mitsubishi Galant 2,5 V6 4WD 4WS R.I.P.
Mitsubishi Galant 2,0 R.I.P.
VW Passat Highline 1,9TDi PD 6speed


Offline Drak

těhlice je stejná kromě rozteče na uchycení třmenu a mohutnější spodní části pro uchycení ramen. Pak je ještě drobný rozdíl pro uchycení čidla ABS
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline ada4

Měl bych ještě dotaz na použítí jedno- a dvoupístkových třmenů. Co jsem se koukal na specifikace v katalozích, pro můj ročník 95 se používaj jak jedno-, tak dvoupístkový přední třmeny. Počítám, že ty dvoupístkový jsou na 2.5 4x4. Je mezi nima nějakej rozdíl v brzdící síle? Protože co jsem se koukal, celková plocha pístků je pro jedno- a dvou- provedení skoro stejná, takže výsledná síla by byla  srovnatelná. Na co to má teda vliv, na rovnoměrnější rozdělení síly na destičku?
1995 Galant 2.0 V6-24


Offline Drak

je rozdil ve velikosti třecí plochy mezi destičkou a kotoučem. Destičky jsou větší a k optimalnímu rozložení síly je použito více menších pístků. to je asi ve zkratce rozdíl mezi jednopístkovým a dvoupístkovým třmenem.
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)