GalantWeb

ma to smysl koupit galanta???

Host · 31 · 15145

aaaa

  • Host
nazdar lidi , chcu si koupit auto, ma to smysl koupit si galanta , poradte mi , nfakt nevim co si koupit, v cene do 70 000kc -80


Offline Drak

čau,
za tyhle peníze koupí
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline marsec

  • Jr. Member
  • **
    • Příspěvků: 26
jj, Drak ma pravdu, za tyhle penize sezenes peknyho 91-92 galanta, ja mel GLSi 1.8 90ps a ten jel uplne supr, motor jde krasne jak hodinky, tejd ho lita kamarad a je spokojenej a to auto ma nalitano 340tisic :] jinak sem s nim jezdil za 8-9litru,
tejd mam GTI 2.0 150ps 4x4 a je o poznani tezsi, tvrdsi, ale samozdrejme pozitek je z neho jinej, zere vic! cca 10-12litru, ale to je asi tim ze mu furt slapu na krk :] kazdopadne jalanta jako jooo :]
'92 Mitsubishi Galant Dynamic 4
'91 Toyota Supra MKIII turbo


Offline Dawn

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 1
Citovat
nazdar lidi , chcu si koupit auto, ma to smysl koupit si galanta , poradte mi , nfakt nevim co si koupit, v cene do 70 000kc -80
Hela já jsem si koupil galanta za 50000 r.v. 89 sice přes známeho, ale vůbec toho nelituju. To auto má uplně v
Mitsubishi Galant 2.0 GTi 16V 140 PS


Offline maff

  • Newbie
  • *
    • Příspěvků: 6
mno ja mam Galanta z 93 za 65000 a jsem snim spokojenej, snad jedina zavada podstatnejsiho razu je, ze ma v haji synchrony a nevystavuje uplne dobre spojka, takze nez to dam do poradku musim radit z meziplynem :) jinak slape dobre ;)  


Offline UHNAK_GTi

NO JA SOM KUPIL GALANTA  ZA VA
R.I.P GALANT GTi 4x4 4WS
Subaru Legacy 2.5 GX AWD


Offline jirka

  • VIP Group
  • *****
    • Příspěvků: 442
Nevím jaké máte zkušenosti s AAA já jednu a už nikdy více. Přijeli si za mnou pro mazdu 323F , měli jsme domluvenou cenu a peníze prý při přebrání vozu. Když přijeli chtěli dát jen zálohu, zbytek později.To nemluvím o stahování tachometru dá se tím pěkně živit.AAA se vyhýbám velkým obloukem. :cry:  
(Galant 99'-2,0 prodán)
Honda Accord 2,0 i-VTEC,114 kw


Offline BAD

Citovat
Nevím jaké máte zkušenosti s AAA já jednu a už nikdy více. Přijeli si za mnou pro mazdu 323F , měli jsme domluvenou cenu a peníze prý při přebrání vozu. Když přijeli chtěli dát jen zálohu, zbytek později.To nemluvím o stahování tachometru dá se tím pěkně živit.AAA se vyhýbám velkým obloukem. :cry:
v aaa jsme kupovali už osm aut a pokaždý pohoda myslim si že je to stejný jako všude, člověk musí pořádně koukat..sou to všici stejný lupiči  :angry:  
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Alik

AAA je na (picu jinak to rict nejde) :lipsealed:  kamos si tam kupoval fabii a kdyz omylemrosekal zrcatko tak tam nsel nakhradniu klic od auta..AAA nebrat  :ph34r:  
Mitsubishi Galant V6 Wagon
Mitsubishi Lancer EVO VI


Cesky Krumlov


Offline BAD

Citovat
AAA je na (picu jinak to rict nejde) :lipsealed:  kamos si tam kupoval fabii a kdyz omylemrosekal zrcatko tak tam nsel nakhradniu klic od auta..AAA nebrat  :ph34r:
hmmm to si asi špatně viděl v televizi, bylo to auto jarov a škoda octavia  :hehe:  
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Syst

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 71
ja mam kamarata, ktory kupil Passata, vyzeralo vsetko v poho, mal zaruku aj na skryte vady, po ceste domov sa mu vytlacil olej medzi blokom a hlavou valcov, jasne ze zadrel motor, dosiel naspät do AAA, kde ked sa zacal stazovat, hned ho vyhodili, tak dosiel naspät s advokatom, tak ich ignorovali, a uz pol roka sa snazi dostat naspät svoje prachy alebo dat opravit auto, pozreli to technici z VW a vymenovali mu tam chyby za 300 tis. takze tolko o AAA aute mimochodom som videl, ako pripravuju auto na predaj, takze odtial v zivote nie


Offline BAD

               A A A


Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ...

poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ...



V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč.

Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na skryté vady".

Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom > vezl...

Následně, při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50 procent. "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais, šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i naposled jsem uvěřil profesionálům!

Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány titěrným písmem.

Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.

Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu".

Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.

A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože blebleble. Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha > (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).

Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až > tam, kde se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!, řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných ... a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo :-) se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ...

Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsaný poslední

vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná technická kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
"kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". .....A to prosím u auťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál

.........

Během několika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro mne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně.
Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k tomu, že jsem
stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun.

Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle splátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.

Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!(nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys!

Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený
(smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).

Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?



Vít Paroulek


PS: Rozešlete to kam to jde, ať konečně lidi vidí jaký to jsou kurvy!!!

sory vím že je to delší ale dobrý  :anz:
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline tomasssr

Tak to je síla!  :'( http://aaa-story.nazory.cz/index.php taky zajímavý čtení
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline tomasssr

http://www.aaaauto.cz/cz/recenze_vozu.php?Action=Show&id=183  :worried: ^_^ Tak takový odborníky mají v aaa!
GALANT 99 100 Kw                    GALANT 92 80 Kw


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
co se týče bazarů nejsem žádný velký optimista, pravděpodobnost že natrefíš na vrak, nebo že se ti to po měsíci rozsype máš všude.
Co se týče dotazu, za velice rozumný peníz můžeš koupit dobrý auto i s výbavou za kterou by sis u  jiných značek celkem připlatil.
Galoš má svý mouchy, ostatně ty mají všechny auta. (asi největší je problém s korozí kolem tlumičů a mizerný převodovky)

ps pro Bada: vim že cokoli s myšákem na tebe platí jako rudej hadr na bejka... To že mám vrak je jiná kapitola ale né problém MMC a Galantů. Je to zfušovaná bouračka od který se odvíjí polovina mých problémů, jinak bych si nestěžoval. To že mě ve 200tis odchází podvozek a výfuk nepovažuju za nic nenormálního  :P
že by si lidi s myšákama nehráli a jen opravovali??? no nevim, asi si protři oči pročti pořádně fora i na mišiklubu. Gaweb je zvláštní kapitola, lidi si ho pletou spíš s helpdeskem - bohužel :'(


Offline BAD

co se týče bazarů nejsem žádný velký optimista, pravděpodobnost že natrefíš na vrak, nebo že se ti to po měsíci rozsype máš všude.
Co se týče dotazu, za velice rozumný peníz můžeš koupit dobrý auto i s výbavou za kterou by sis u  jiných značek celkem připlatil.
Galoš má svý mouchy, ostatně ty mají všechny auta. (asi největší je problém s korozí kolem tlumičů a mizerný převodovky)

ps pro Bada: vim že cokoli s myšákem na tebe platí jako rudej hadr na bejka... To že mám vrak je jiná kapitola ale né problém MMC a Galantů. Je to zfušovaná bouračka od který se odvíjí polovina mých problémů, jinak bych si nestěžoval. To že mě ve 200tis odchází podvozek a výfuk nepovažuju za nic nenormálního  :P
že by si lidi s myšákama nehráli a jen opravovali??? no nevim, asi si protři oči pročti pořádně fora i na mišiklubu. Gaweb je zvláštní kapitola, lidi si ho pletou spíš s helpdeskem - bohužel :'(
begy na mišiklub už dávno nechodím právě proto že si tam lidi jen zjišťovali co potřebovali a pak zmizeli- tady aspoň skvěle funguje školička. možná je to dnes jinak je možný že jsou jen všichni Mišky zfušovaný bouračky, ale je toho tady plná diskuze já sem se se svym mišákem srovnal a podle toho co říkáš na školčce mít prachy tak už máš dávno omegu a to je OPEL begy protři si oči OPEL tak asi tak jinak já samozřejmě micinám fandim jen už bych si jí po zkušenostech znova nekoupil nejsem tak bohatej abych si mohl micinu dovolit  :D
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Begy

  • Pisatel
  • *****
  • Everything is possible...
    • BEGYho web
já bych hlavně rád už konečně zanechal emocí a narážek...
o Omeze uvažuju proto, že chci něco silnějšího, šestiválec a je pro mě finančně dostupná. (bohužel prachy už teď namám a lepší to dlouho nebude) Navíc se mě její design  poměrně líbí.
O Oplech nemám nijak vysoký mínění, ale říkám si že snad budu mít štěstí na kus. Jsem asi nenapravitelnej optimista. :o


Offline BAD

já bych hlavně rád už konečně zanechal emocí a narážek...
o Omeze uvažuju proto, že chci něco silnějšího, šestiválec a je pro mě finančně dostupná. (bohužel prachy už teď namám a lepší to dlouho nebude) Navíc se mě její design  poměrně líbí.
O Oplech nemám nijak vysoký mínění, ale říkám si že snad budu mít štěstí na kus. Jsem asi nenapravitelnej optimista. :o
omegy sme měli celkem 3 a byli supeeer jediný co tak si dát u B-čkovejch bacha na korozi ale jinak je omega goood auto begy já sm bez emocí -_-
BMW 745i, V8, 332 PS


Offline Rampa89

  • Pisatel
  • *****
    • Příspěvků: 327
O omeze sem nic moc dobrýho nikdy neslyšel.... jako spíš bych doporučil acorda nebo legacy... každýho věc...


Carlyle

  • Host
Mám Galanta r. 88 2.0 GLSi a jsem nadmíru spokojen. Až na obvyklou údržbu ( opotřebované tlumiče, klíňák atd.) je auto v perfektní kondici. Co je důležité, že nikde není ani stopa rzi, tedy na podvozku a kastli. Kotouče třeba by chtěli vyměnít, ty jsou rzí vzatý. Ale podvozek vypadá krásně. Prostě pravidelná údržba předchozího majitele je vidět. Není to auto přes bazar, ale v rodině. Ale šel bych klidně do Galantu znovu. Auto mě nadchlo.